Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych

Data publikacji 2018-06-01
Data zakończenia 2018-06-13 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566916-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych
Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno-
kanalizacyjnych i gazowych
W odniesieniu do materiałów, dla których użyto nazw producenta, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały przed podpisaniem umowy.
1. Nazwy, ilości zamawianych materiałów oraz sposób wyceny podano w załącznikach do SIWZ:
- dla zadania nr 1 wg zał. nr 2 do SIWZ
- dla zadania nr 2 wg zał. nr 2a do SIWZ
- dla zadania nr 3 wg zał. nr 2b do SIWZ
- dla zadania nr 4 wg zał. nr 2c do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b0fcefd-02a9-47dd-8562-789a3f95b766
Biuletyn 566916-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
Regon 27354564700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 218
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2420133
Zamawiajacy fax 322 420 881
Zamawiajacy email zamowienia@mpgm.com.pl
Adres strony url https://mpgm.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mpgm.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
Numer referencyjny TIR/01/D/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych W odniesieniu do materiałów, dla których użyto nazw producenta, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały przed podpisaniem umowy. 1. Nazwy, ilości zamawianych materiałów oraz sposób wyceny podano w załącznikach do SIWZ: - dla zadania nr 1 wg zał. nr 2 do SIWZ - dla zadania nr 2 wg zał. nr 2a do SIWZ - dla zadania nr 3 wg zał. nr 2b do SIWZ - dla zadania nr 4 wg zał. nr 2c do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminach: - zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r. Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 2.2.1. niniejszego rozdziału SIWZ); 2. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Zakresie warunkow udzialu -dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy które muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie lub przez podmiot udostępniający zasoby Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. – 3.3. do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2018-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminach: - zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r. Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminach: - zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r. Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminach: - zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r. Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminach: - zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r. - zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r. Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria termin realizacji jednostkowego zamówienia
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)