GuidZP400 |
ca1d5501-61ef-4402-9905-bfdf9e8f5734
|
Biuletyn |
568556-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
|
Regon |
22036232000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zawiszy Czarnego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-374
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+4858 620 13 81
|
Zamawiajacy fax |
+4858 620 13 85
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@muzeummw.pl
|
Adres strony url |
www.muzeummw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeummw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeummw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zawiszy Czarnego 1B, 81-374 Gdynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni.
|
Numer referencyjny |
ZP/02/MMW/2018
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu multimedialnego z wyposażeniem oraz systemu zarządzania wystawą stałą dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (MMW). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń multimedialnych, wykonanie zabudowy na wybranych stanowiskach, wykonanie okablowania oraz uruchomienie i oprogramowanie systemu zarządzania wystawą, jak również przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w dołączonej do siwz Szczegółowej specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tym dokumencie.
2. Sprzęt multimedialny będzie wmontowany w istniejącą zabudowę, wykonaną z kształtowników i blachy stalowej oraz aluminiowej. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zwiedzających oraz prawidłowego funkcjonowania systemu i stanowisk multimedialnych okablowanie elektryczne i okablowanie LAN powinny zostać wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje (np. posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89 poz. 828) lub przez inne autoryzowane jednostki).
3. Dostarczany sprzęt i urządzenia multimedialne muszą być fabrycznie nowe i nieużywane oraz pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego producenta.
4. Zakres szkolenia obejmuje obsługę, konserwację i serwis wszystkich urządzeń i systemów dostarczonych w ramach realizowanego zamówienia. Szkolenie obejmie łącznie 10 osób wskazanych przez Zamawiającego. Wytyczne dotyczące zakresu szkolenia zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna.
5. Wykonanie zabudowy dotyczy: wykonania obudowy stołu multimedialnego z blachy stalowej czarnej (stanowisko M2), wykonania trzech tzw. „beczek” z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M11) oraz wykonania stołu multimedialnego do manekinów z blachy stalowej lakierowanej (stanowisko M12). Wytyczne dotyczące materiałów na ww. obudowy zawiera Szczegółowa specyfikacja techniczna.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Nie wymaga się.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną realizację obejmującą dostawę urządzeń multimedialnych i ich połączenie w centralny system do zarządzania i sterowania urządzeniami oraz oświetleniem, a wartość ww. realizacji wynosiła co najmniej 500.000 zł brutto.
2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia: wdrożeniowiec, który ma doświadczenie we wdrażaniu systemu sterowania urządzeniami multimedialnymi i oświetleniem. UWAGA: Ww. realizacja (wdrożenie) nie będzie punktowana w kryterium oceny ofert „doświadczenie wdrożeniowca”.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa o powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł.
b) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy W/w wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w p. 6.3.1 siwz. W/w wykaz należy przygotować według wzoru określonego w siwz.
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W/w wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w p. 6.3.2 siwz. W/w wykaz należy przygotować według wzoru określonego w siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty, zgodnie z wzorem stanowiący załącznik do siwz, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, w/w oświadczenie /dokumenty składa każdy z Wykonawców.
2. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów wówczas zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązania (na podstawie art. 22a ust 2 ustawy) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 10.000 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy mogą dotyczyć:
a) zmiany osób nadzorujących wykonanie zamówienia,
b) podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
- zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
c) terminu realizacji zamówienia.
2. Zmiany o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku:
a) wprowadzenia przez autora projektu zmian do projektu/ów wynikających ze zmiany technologii wykonania, rodzaju materiałów, itp.
b) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy,
c) przeszkód obiektywnych uniemożliwiających realizację zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca,
d) zmian w zakresie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|