GuidZP400 |
ce2e183b-3898-432e-b4ed-96b4c8a20e4b
|
Biuletyn |
572230-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
|
Regon |
31014300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieluń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 406 800
|
Zamawiajacy fax |
438 406 801
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-wielun.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-wielun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-wielun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-wielun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa dostarczona osobiście, kurierem lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul.Szpitalna 16, pok.nr 216 ( sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu
|
Numer referencyjny |
SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 /13 /2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego w tym: papierów rejestracyjnych, żeli, elektrod, szczypiec biopsyjnych, pojemników jednorazowych, pieluchomajtek i innych dla potrzeb SP ZOZ w Wieluniu. Zamówienie zostało podzielone na 22 pakiety: Pakiet nr 1 Papiery, żele; Pakiet nr 2 Elektrody do diatermii; Pakiet nr 3 Pieluchomajtki; Pakiet nr 4 Elektrody do EKG, defibrylatora;Pakiet nr 5 Resuscytatory; Pakiet nr 6 Szczoteczki Cytologiczne do bronchoskopii, szczypce biopsyjne;Pakiet nr 7 Torby na wymiociny, baseny, kaczki, nerki papierowe; Pakiet nr 8 Kieliszki do lekarstw, pojemniki medyczne, zestawy do lewatyw, opaski do identyfikacji pacjenta, tace na leki, worki na zwłoki i inne; Pakiet nr 9 Termometry, aparaty do mierzenia ciśnienia; Pakiet nr 10 Słoje do moczu, baseny, kaczki; Pakiet nr 11 Ustniki, nebulizatory; Pakiet nr 12 Ambu, mankiety, czujniki do pulsoksymetru i inne; Pakiet nr 13 czujnik, klips, kabel; Pakiet nr 14 Kabel jednorazowy, elektr.neutralna; Pakiet nr 15 Kaczki jednorazowe; Pakiet nr 16 Okulary ochronne, minutniki, opony, koła; Pakiet nr 17 Kołnierze ortopedyczne; Pakiet nr 18 Kable monopolarne, filtry do laparoskopu, zestawy drenów; Pakiet nr 19 Łyżki do laryngoskopów; Pakiet nr 20 Nożyczki, szczotki, koce ratunkowe, maski anestezjologiczne; Pakiet nr 21 Uchwyty jednorazowe z elektrodą, noże; Pakiet nr 22 Cewniki- katetery do embolektomii
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres i ilości zawiera załączniki do SIWZ – Formularze asortymentowo-cenowe.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty: deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 211 ze zm.)
4. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP oferowanych wyrobów.
5. Przedmiot zamówienia został określony przez Zamawiającego na podstawie przepisów Ustawy Pzp oraz w oparciu o własne potrzeby. Wszystkie wyszczególnione pozycje są niezbędne Zamawiającemu do wykonywania działalności leczniczej i przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych.
6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności liczony od dnia dostawy.
7. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski.
8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy oferowane wyroby spełniają wymagania określone w SIWZ Zamawiający uprawniony jest do żądania od Wykonawcy dostarczenia próbek
9. Do oferty należy dołączyć kopie stron katalogowych informujących o parametrach zaoferowanego produktu, z zaznaczeniem którego pakietu i których pozycji dotyczą.
10. W przypadku, gdy dany wyrób nie jest już produkowany ( stale lub tymczasowo) a nie ma na rynku innego równoważnego, którym można byłoby go zastąpić, należy wycenić ten produkt podając ostatnią cenę sprzedaży oraz uwagę o ego braku.
11. Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie określeń, o których mowa w art. 29.3 i art. 30.1-3 ustawy Pzp, wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”. Przez materiały i urządzenia równoważne należy rozumieć materiały i urządzenia o właściwościach równych lub lepszych niż określone w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP- zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wprowadzenie zmian do umowy jest dopuszczalne tylko wówczas gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem:
a. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b. zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto,
c. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia wyrobu będącego tematem niniejszego postępowania dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2010-01-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Papiery, żele
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Elektrody do diatermii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 Pieluchomajtki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Elektrody do EKG, defibrylatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Resuscytatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 szczoteczki cytologiczne do bronchoskopii, szczypce biopsyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 Torby na wymiociny, baseny, kaczki i nerki paierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 Kieliszki do lekarstw, pojemniki medyczne różne, zestawy do lewatyw, opaski do identyfikacji pacjenta, tace na leki, worki na zwłoki i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 Termometry, aparaty do mierzenia ciśnienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38410000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 Słoje do moczu, baseny, kaczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 Ustniki, nebulizatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 Ambu, mankiety, czujniki do pulsokrymetru i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 czujnik, klips, kabel
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 Kabel jadnorazowy -elektr.neutralna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 Kaczki jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 Okulary ochronne, minutniki, opony, koła
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17 Kołnierze ortopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 18 Kable monopolarne, filtry do laparoskopu, zestawy drenów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19 Łyżki do laryngoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20 Nożyczki, szczotki, koce ratunkowe, maski anestezjologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21 uchwyty jednorazowe z elektrodą, noże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22 Cewniki-katetery do embolektomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres, rodzaje i ilości dostaw zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy.
|
| |