DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA ŻANDARMERII WOJSKOWEJ

Data publikacji 2018-06-14
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Odzież sportowa,
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573399-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374500007, 391622007, 184120000, 188200003, 374111209, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50ce4f58-2cab-4adc-990f-5d6409390c0b
Biuletyn 573399-N-2018
Zamawiajacy nazwa Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
Regon 14238025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Ostroroga
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01163
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 853 247
Zamawiajacy fax 261 853 070
Zamawiajacy email ozzw.szp@ron.mil.pl
Adres strony url http://www.ozzw.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny JEDNOSTKA WOJSKOWA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ozzw.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ozzw.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej 01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35, Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Numer referencyjny RZP/23/PN/S/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej.
Cpv glowny przedmiot 37450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż określona w Rozdziale VI SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż zrealizował lub realizuje dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający zażąda: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 – 6 000,00 zł, dla zadania nr 2 – 2 000,00 zł, dla zadania nr 3 – 7 000,00 zł, dla zadania nr 4 – 7 000,00 zł, dla zadania nr 5 – 37 000,00 zł, dla zadania nr 6 – 7 000,00 zł, dla zadania nr 7 – 36 000,00 zł, dla zadania nr 8 – 61 000,00 zł, dla zadania nr 9 – 15 000,00 zł, dla zadania nr 10 – 15 000,00 zł, dla zadania nr 11 – 14 000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp). 4. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wykazanie zarówno jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż: dla zadania nr 1 – 6 000,00 zł, dla zadania nr 2 – 2 000,00 zł, dla zadania nr 3 – 7 000,00 zł, dla zadania nr 4 – 7 000,00 zł, dla zadania nr 5 – 37 000,00 zł, dla zadania nr 6 – 7 000,00 zł, dla zadania nr 7 – 36 000,00 zł, dla zadania nr 8 – 61 000,00 zł, dla zadania nr 9 – 15 000,00 zł, dla zadania nr 10 – 15 000,00 zł dla zadania nr 11 – 14 000,00 zł, lub kilku odpowiadających rodzajowo dostaw o niższych wartościach na łączną kwotę nie mniejszą niż wymagane. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci DOKUMENTY WRAZ Z OFERTĄ: 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający żąda oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, oraz, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ, załącznik do SIWZ), a w przypadku artykułów równoważnych, oświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego art. dokładny opis oferowanych produktów, karty katalogowe art., z których wynikać będzie zachowanie równoważności.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium złożonej na zadania nr 1 oraz nr 3-11., 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset i 00/100), w tym: na zadanie nr 1 – 200,00 zł, na zadanie nr 2 – nie dotyczy, na zadanie nr 3 – 200,00 zł, na zadanie nr 4 – 200,00 zł, na zadanie nr 5 – 1 500,00 zł, na zadanie nr 6 – 200,00 zł, na zadanie nr 7 – 1 400,00 zł, na zadanie nr 8 – 2 400,00 zł, na zadanie nr 9 – 500,00 zł, na zadanie nr 10 – 500,00 zł, na zadanie nr 11 – 500,00 zł. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018, poz. 110 z późn.zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 30 1010 1010 0135 5013 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/23/PN/S/2018 zadanie nr __.” O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniądza dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia treści warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 4.1. zmiany miejsca świadczenia przedmiotu zamówienia, w tym zmiany organizacyjne; 4.2. zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego Wykonawcy – w przypadku, gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), mającej zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy za część przedmiotu umowy wykonywaną po tym terminie, natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian; 4.3. zmiany w zakresie przedmiotu umowy – w przypadku zmian w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych, funkcjonalnych sprzętu na parametry bardziej nowoczesne lub ekonomicznie uzasadnione dla Zamawiającego; 4.4. zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy, czy też z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 4.5. zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie wprowadzą warunków, które gdyby zostały ujęte w procedurze przetargowej udzielania zamówienia, umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana pierwotnie; 4.6. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści umowy z ofertą; 4.7. wystąpienia potrzeby zmiany zawartej umowy na skutek okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub okoliczności zaistnienia siły wyższej; 4.8. konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technicznej, technologicznej lub funkcjonalnej.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.06.2018 roku, o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. II. Klauzula społeczna - 1. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia może zatrudnić osoby niepełnosprawne na podstawie Kodeksu Pracy (Dz.U.2018, poz. 108, z późn.zm.) Definicja - osoba niepełnosprawna - oznacza osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2016, poz. 2046, z późn.zm.). Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego - zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (ogólne rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), (Dz.Urz.UE L 214 s.3 z 9 sierpnia 2008r.). 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia może zatrudnić na podstawie Kodeksu Pracy (Dz.U.2018, poz. 108, z późn.zm.) osoby bezrobotne, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. 3. Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego w pkt. 1 i 2 samo tylko zatrudnienie osób niepełnosprawnych i/lub bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonywanie czynności określonych w pkt. 1 i 2 będzie polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018, poz. 108, z późn.zm.). 5. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa w pkt. 1 i 2. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy osoby niepełnosprawnej i/lub bezrobotnej ze wskazaniem tożsamości osoby bezrobotnej i odpowiednio zanonimizowanej osoby niepełnosprawnej oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 6. Wraz z dostawą artykułów do zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia: 1.1. osób niepełnosprawnych wraz z dokumentami, z których wynika potwierdzenie orzeczenia o niepełnosprawności; 1.2. osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnych do pracodawcy; oraz dowody zatrudnienia osób z w/w grup społecznych na zasadach umowy o pracę. Rekomenduje się raporty ZUS RCA w zakresie części III.A i III.B, z potwierdzeniem ich złożenia w ZUS. 7. W sytuacji gdy niepełnosprawny/bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę niepełnosprawną/bezrobotną.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Sprzęt sportowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 1: Sprzęt sportowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Sprzęt do biegów na orientację.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 2: Sprzęt do biegów na orientację.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Wyposażenie siłowni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 3: Wyposażenie siłowni.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4: Piłki różne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 4: Piłki różne.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5: Bielizna, odzież sportowa i torby.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 5: Bielizna, odzież sportowa i torby.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6: Sprzęt do sportów waliki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 6: Sprzęt do sportów waliki.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7: Obuwie sportowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 7: Obuwie sportowe.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8: Sprzęt narciarski.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37411120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 8: Sprzęt narciarski.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9: Pulsometry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 9: Pulsometry.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10: Sprzęt wspinaczkowy i turystyczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 10: Sprzęt wspinaczkowy i turystyczny.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11: Sprzęt turystyczny.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego dla Żandarmerii Wojskowej - Zadanie nr 11: Sprzęt turystyczny.
  

Criterion

Kryteria K4 - Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria K1 - Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria K2 - Termin realizacji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria K3 - Gwarancja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria K5 - Zatrudnienie osób bezrobotnych
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)