GuidZP400 |
f48f41e8-73cd-4644-8bff-2c1b5b48e0e0
|
Biuletyn |
573342-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
|
Regon |
931082610
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
52-114
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 428 631,
|
Zamawiajacy fax |
713 465 172
|
Zamawiajacy email |
przetargi@falkiewicza.internetdsl.pl,
|
Adres strony url |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Służba zdrowia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistycznyim. A. Falkiewicza we Wrocławiu Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/11/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
środki opatrunkowe wg rodzajów podzielone na pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
nie wymaga
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
1 referencja o wartości min.30 tys. zł.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, w zakresie zadania 1-8, 10, 12-13 opisy i fotografie, ( katalogi) dla zadania 9,11 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego sie przy każdym zadaniu.Dołaczona próbka będzie badana pod kątem zgodności czy spełnia wszystkie żadadne wymagania Zamawiającego .
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oswiadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnych i ważnych dopuszczeń do obrotu .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 5 Zmiany umowy ( znajdujące się we wzorze do umowy)
1. Uwzględniając, że zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz.696) Zamawiający jest zobowiązany nabywać leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa z zastrzeżeniem:
a) w przypadku wzrostu ceny urzędowej, której maksymalna wysokość przekroczy ceny wynikającej z umowy, obowiązuje cena umowna.
b) W przypadku obniżenia ceny urzędowej w ten sposób, ze jej wysokość maksymalna będzie niższa od ceny wynikającej z umowy obowiązuje wprowadzona cena urzędowa.
c) W przypadku umieszczenia leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobu medycznego objętego niniejszą umową na liście refundacyjnej dotychczas nią nie objętych, i ustalona jego cena urzędowa w wysokości niższej niż cena na umowie, obowiązuje cena urzędowa w przypadku wyższej ceny urzędowej obowiązuje cena umowna (zmiana cen obowiązuje z dniem wejścia w życie aktualnej listy leków refundowanych zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia).
2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik będzie gwarantował taka samą lub lepszą jakość oraz będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach co środek opatrunkowy objęty umową przy cenie niższej.
3. Zmiany cen o którym mowa w pkt. 1 a), b), nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę. Przed wprowadzeniem zmiany w zakresie przedmiotowym Zamawiający musi wyrazić zgodę.
4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT
b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne)
c) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie.
d) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 3 w sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment z poszczególnych pakietów, a zaistnieje uzasadniona potrzeba Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością , jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej tożsamego asortymentu.
e) Wykonawca może zaproponować niższe ceny w wyniku akcji promocyjnej na dostarczany asortyment.
f) Zmianę umowy zgodnie art. 144 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 data |
2018-07-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania Zamawiającego znajduje się przy każdym pakiecie.
|
| |