Dostawa kompletu regałów do budynku nowej siedziby Nadleśnictwa Złoczew

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-26 00:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew
Miejscowość Złoczew
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574800-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup kompletu regałów do budynku nowej siedziby Nadleśnictwa Złoczew wraz z usługami towarzyszącymi, w tym dostarczeniem i montażem, złożeniem, instalacją zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ w zakresie dotyczącym kompletu regałów KR poz. 30 projektu architektonicznego – aranżacja wnętrza.
Dokładne wymiary wyposażenia oraz styl, a także inne elementy i funkcje określa koncepcja aranżacji wnętrz zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ. Elementy wyposażenia powinny być zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem założeń i wymagań SIWZ.

39100000-3 - Meble
39141100-3 - Regały

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b95fa7d-e584-4c4b-9e22-fb6cb07d195c
Biuletyn 574800-N-2018
Zamawiajacy nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew
Regon 73002098300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Złoczew
Zamawiajacy kod pocztowy 98270
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 202 205
Zamawiajacy fax 438 202 469
Zamawiajacy email zloczew@lodz.lasy.gov.pl
Adres strony url http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_zloczew/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_zloczew/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_zloczew/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew ul. Parkowa 12, Złoczew 98-270
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kompletu regałów do budynku nowej siedziby Nadleśnictwa Złoczew
Numer referencyjny ZG.270.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup kompletu regałów do budynku nowej siedziby Nadleśnictwa Złoczew wraz z usługami towarzyszącymi, w tym dostarczeniem i montażem, złożeniem, instalacją zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ w zakresie dotyczącym kompletu regałów KR poz. 30 projektu architektonicznego – aranżacja wnętrza. Dokładne wymiary wyposażenia oraz styl, a także inne elementy i funkcje określa koncepcja aranżacji wnętrz zawarta w Załączniku nr 1 do SIWZ. Elementy wyposażenia powinny być zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem założeń i wymagań SIWZ. 39100000-3 - Meble 39141100-3 - Regały
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100) PLN,
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie: • średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, • jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu waluty, za podstawę przeliczenia przyjmie się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nr ref.: ZG.270.6.2018 w Biuletynie Zamówień Publicznych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów potwierdzających, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, w szczególności: a) materiałów informacyjnych (np. katalogi, foldery, specyfikacje techniczne, Karty Techniczne Wyrobu, informacje od producenta), potwierdzających, że oferowane wyposażenie, w tym meble i sprzęty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia tj: do każdej kategorii elementów wyposażenia należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową, na której będzie przedstawione oferowane wyposażenie. Karta katalogowa musi zawierać nazwę wyposażenia, nazwę producenta wyposażenia, rysunek lub zdjęcie proponowanego wyposażenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia to A4), wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia, posiadane certyfikaty i atesty pozwalające zweryfikować, czy zaproponowany mebel i sprzęty spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ; b) certyfikatów oraz atestów dla poszczególnych produktów objętych zamówieniem zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ (wymienione poniżej w pkt 7.4.2.2.). Atesty i certyfikaty potwierdzające spełnienie norm muszą być aktualne na dzień składania oferty i wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą uprawnioną do kontroli jakości; w zakresie kompletu regałów KR: - atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności; - atest higieniczny wydany przez uprawnioną instytucję; - badania statyczne półek wystawione przez uprawnioną do tego instytucję; - certyfikat ISO 14001 : 2004 ; - fragment szyny jezdnej i prowadzącej o dł. 10 - 20 cm i o parametrach zawartych w SIWZ; - koło prowadzące o parametrach zawartych w SIWZ; - ściankę boczną (do 1 m wysokości) o konstrukcji opisanej w SIWZ wraz z wypełnieniem; - półkę (ok. 1 m długości) wraz z zaczepami mocującymi, wraz z listwą opisową i podwieszanym oddzielaczem – o parametrach opisanych w SIWZ oraz tylny ograniczniki przesuwu o konstrukcji opisanej w SIWZ (tzw. próbki);
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowi Formularz załączony do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium - Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) - Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 110). - Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): BPKOPLPW IBAN: PL 95 1020 4564 0000 5602 0008 9466 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania ZG.270.6.2018 - Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. - Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. - W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew z siedzibą w Złoczewie 98-270 Złoczew, ul. Parkowa 12 - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, - kwotę wadium, - termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, - zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. - którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ. - Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. - Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zwiera SIWZ. Zgodnie z postanowieniami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin montażu szyn
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)