GuidZP400 |
41c5a897-f514-4153-badb-890273d645c7
|
Biuletyn |
574449-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
Regon |
63125782200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61841
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
https://bip.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie czteroletniej usługi dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP)
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.92.2018.JW
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Wykonanie świadczenie czteroletniej usługi dostępu on-line poprzez sieć Internet do Systemu Informacji Prawnej (SIP).
W załączniku nr 1 do wzoru umowy, Zamawiający użył znaku towarowego „Microsoft Word”. Wynika to z faktu, iż na wszystkich stacjach roboczych Zamawiającego jest zainstalowany
i użytkowany przedmiotowy edytor tekstu. Zamawiający dopuszcza jednak aby system informacji prawnej współpracował z innym niż ww. edytorem tekstu. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany w ramach wdrożenia system informacji prawnej do dostarczenia i zainstalowania we własnym zakresie oraz na własny koszt nowego edytora tekstu na 1.500 stacjach roboczych Zamawiającego, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie jego obsługi.
Stroną umowy będzie Miasto Poznań (miasto na prawach powiatu), które działa przez swoje jednostki organizacyjne. Jeżeli więc Miasto dokonuje zakupu rzeczy lub usług na swoją rzecz, to dotyczą one wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta, które nie posiadają osobowości prawnej. W związku z powyższym z systemu informacji prawnej będzie mogła korzystać każda jednostka organizacyjna Miasta, która nie posiada odrębnej osobowości prawnej.
Szczegółowy opis zakresu wymagań i sposób realizacji zamówienia określa
załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami:
Opis wymagań dla systemu informacji prawnej (załącznik nr 1 do umowy)
Procedura odbioru Systemu (załącznik nr 2 do umowy)
Wytyczne dla szkoleń (załącznik nr 4 do umowy)
Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Poznań – miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. Pod następującymi warunkami:
W przypadku powierzenia wykonania zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązuje się do koordynacji prac wykonanych przez te podmioty i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za należyte ich wykonanie, jak również za dokonanie rozliczenia z tymi podmiotami oraz odpowiada za jakość i terminowość prac przez nich wykonanych, tak jak za działania własne.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania swoich podwykonawców, tak jak gdyby były to działania, uchybienia lub zaniedbania samego Wykonawcy.
Niewykonanie jakiejkolwiek części umowy przez podwykonawcę nie zwalnia Wykonawcy z jego zobowiązań wynikających z Umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Informacje na temat katalogow |
48 miesięcy od daty odbioru wdrożenia usługi dostępu do Systemu Informacji Prawnej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczył należycie minimum 1 usługę dla jednostki sektora finansów publicznych rocznego dostępu do Systemu Informacji Prawnej aktualizowanego w trybie codziennym
oraz w wersji sieciowej i bez limitu użytkowników.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie V.1.2, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ) i podać nazwy (firmy) podwykonawców w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości: 14 000,00 zł.
Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty , przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania,
Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta:
Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 10 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|