GuidZP400 |
b16304be-eef1-4677-aba7-0c0ea083601d
|
Biuletyn |
577768-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
|
Regon |
67017298900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sucha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
483 314 163
|
Zamawiajacy fax |
483 314 183
|
Zamawiajacy email |
mazurkiewicz@word.radom.pl
|
Adres strony url |
www.word.radom.pl
|
Adres strony internetowej |
www.word.radom.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.word.radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.word.radom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.word.radom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej zgodnie z zapisem zawartym w § 12 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu ul. Sucha 13,26-600 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz opasek sprężystych odblaskowych XXL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) dla dzieci, młodzieży i dorosłych dużych typu A i typu B, średnich typu C oraz małych typu D, typu E i typu G, a także opasek sprężystych odblaskowych XXL
Proporcje dostawy wynoszą: Zestaw duży BRD typu A - 14% sumy zamówienia (ok. 1.502 szt.); Zestaw duży BRD typu B - 12% sumy zamówienia (ok. 1.507 szt.); Zestaw średni BRD typu C - 3% sumy zamówienia (ok. 854 szt.); Zestaw mały BRD typu D – 29% sumy zamówienia (ok. 24.892 szt.); Zestaw mały BRD typu E – 6% sumy zamówienia (ok. 2.970 szt.); Zestaw mały BRD typu G - 16% sumy zamówienia (ok. 9.090 szt.); opaska sprężysta odblaskowa XXL – 20% sumy zamówienia (ok. 15.384 szt.).
|
Cpv glowny przedmiot |
18444112-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
812932,04
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
25
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zmawiający odstępuje od opisania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy zestawów BRD za minimum 500 000,00 PLN (każde zamówienie), które to zestawy – w opakowaniu podobnym do określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zawierały co najmniej elementy takie jak: kask rowerowy, oświetlenie do roweru, smycz, kamizelkę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10.000 zł.
2. Wadium może być wniesione w:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 110).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Bank PKO BP S.A. 57 1020 4317 0000 5702 0436 7983, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu sprawa nr DR 3060 – 2/18 ”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w paragrafie 9 ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu
składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty
wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|