Zakup licencji SAP Data Integrator wraz z usługą wsparcia technicznego

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-06-29 00:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577013-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485170005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest zakup licencji w celu rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego środowiska ETL SAP Data Services wraz z usługą wsparcia technicznego obowiązującą do 31.12.2018 r. oraz konwersja posiadanych już licencji środowiska SAP zgodnie z parametrami określonymi w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 581a4bda-c9b2-4418-9b0e-afc85f1fd723
Biuletyn 577013-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Regon 14067464900000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 262 57 77
Zamawiajacy fax 22 262 52 74; 262 52 70
Zamawiajacy email zamowienia@knf.gov.pl
Adres strony url www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.knf.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.knf.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca musi złożyć ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego 2015 r., poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 - 030 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji SAP Data Integrator wraz z usługą wsparcia technicznego
Numer referencyjny DAI.WZP.2610.39.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest zakup licencji w celu rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego środowiska ETL SAP Data Services wraz z usługą wsparcia technicznego obowiązującą do 31.12.2018 r. oraz konwersja posiadanych już licencji środowiska SAP zgodnie z parametrami określonymi w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48517000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie licencji SAP wraz ze wsparciem technicznym na okres co najmniej 24 miesięcy, na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650). Termin, miejsce wniesienia wadium: -Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. -W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 - nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). -Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). -W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). -Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: „WADIUM – Zakup licencji SAP Data Integrator wraz z usługą wsparcia technicznego” -Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty). -Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zamiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmian stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy, 2) w przypadku zmiany kwoty podatku i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku. 3.Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Ustawy następujące zmiany: 1) danych teleadresowych, 2) danych rejestrowych, 3) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron Umowy, 4) zmiany osób. 4.Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które będą potwierdzać okoliczności zmian i będą właściwie umotywowane.
IV 4 4 data 2018-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dla czynności korygującej w przypadku zgłoszeń dotyczących pomocy technicznej o priorytecie 1
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas reakcji zgłoszenia pomocy technicznej o priorytecie 2
Znaczenie 10,00
  
Kryteria świadczenie usług w siedzibie Zamawiającego
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)