1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, Kochanowskiego 14, w zakresie:
1) Wykonania robót budowlanych w następującym zakresie:
a) Korytarz 1 piętra (pomieszczenie 1.02.) – wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz roboty malarskie części korytarza od klatki schodowej do końca korytarza po jego południowej stronie (wejście do Sali Ślubów),
b) Sala Przedślubna (pomieszczenie 1.08.) - wymiana stolarki drzwiowej (z korytarza), wymiana grzejników c.o. oraz parapetów, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, roboty malarskie.
c) Sala Ślubów (pomieszczenie 1.10.) – zamurowanie drzwi wejściowych do sąsiedniego pomieszczenia, zamurowanie wnęki na lampę stojącą, wymiana stolarki drzwiowej (z korytarza – 2 sztuki), wymiana grzejników c.o. oraz parapetów, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, roboty malarskie, renowacja podłogi drewnianej z parkietów.
2) Dostawy wyposażenia wraz z jego montażem:
a) Sala Przedślubna (pomieszczenie 1.08.) – 9 foteli, ławka, 2 wieszaki, 2 stoliki, 2 lustra oraz rolety w 3 oknach,
b) Sala Ślubów (pomieszczenie 1.10.) – 50 foteli, 1 krzesło, biurko z okablowaniem (230V oraz okablowanie teleinformatyczne), godło państwowe, ścianka, rolety w 5 oknach, ekran, zestaw multimedialny wraz z okablowaniem, system nagłaśniający z okablowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w niniejszym załaczniku oraz dokumentacji projektowej.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załącznikach nr 4a i 4b do SIWZ – projekty umów.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone wyposażenie na okres zadeklarowany w ofercie, który liczony będzie od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. Termin ten nie może jednak być krótszy niż 36 miesięcy.
|
GuidZP400 |
6f322854-62df-486d-94a1-cb5d9dad34f7
|
Biuletyn |
576672-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
|
Regon |
51570900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
033 4794200, 4794350
|
Zamawiajacy fax |
033 4794303, 4794361
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@um.cieszyn.pl
|
Adres strony url |
www.um.cieszyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.um.cieszyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um.cieszyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn- Punkt Obsługi Klientów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, ul. Kochanowskiego 14 – II etap realizacji
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.8.2018
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, Kochanowskiego 14, w zakresie:
1) Wykonania robót budowlanych w następującym zakresie:
a) Korytarz 1 piętra (pomieszczenie 1.02.) – wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz roboty malarskie części korytarza od klatki schodowej do końca korytarza po jego południowej stronie (wejście do Sali Ślubów),
b) Sala Przedślubna (pomieszczenie 1.08.) - wymiana stolarki drzwiowej (z korytarza), wymiana grzejników c.o. oraz parapetów, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, roboty malarskie.
c) Sala Ślubów (pomieszczenie 1.10.) – zamurowanie drzwi wejściowych do sąsiedniego pomieszczenia, zamurowanie wnęki na lampę stojącą, wymiana stolarki drzwiowej (z korytarza – 2 sztuki), wymiana grzejników c.o. oraz parapetów, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, roboty malarskie, renowacja podłogi drewnianej z parkietów.
2) Dostawy wyposażenia wraz z jego montażem:
a) Sala Przedślubna (pomieszczenie 1.08.) – 9 foteli, ławka, 2 wieszaki, 2 stoliki, 2 lustra oraz rolety w 3 oknach,
b) Sala Ślubów (pomieszczenie 1.10.) – 50 foteli, 1 krzesło, biurko z okablowaniem (230V oraz okablowanie teleinformatyczne), godło państwowe, ścianka, rolety w 5 oknach, ekran, zestaw multimedialny wraz z okablowaniem, system nagłaśniający z okablowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w niniejszym załaczniku oraz dokumentacji projektowej.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załącznikach nr 4a i 4b do SIWZ – projekty umów.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone wyposażenie na okres zadeklarowany w ofercie, który liczony będzie od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. Termin ten nie może jednak być krótszy niż 36 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
45400000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
Zakres robót:
- wymiany drzwi wejściowych z korytarza do pomieszczeń (5 x dwuskrzydłowe i 2 x jednoskrzydłowe),
- robót elektrycznych i malarskich w części korytarza i klatce schodowej,
- wymiany grzejnika c.o. w korytarzu,
- wyposażenie korytarza w meble.
Negocjacje z Wykonawcą przeprowadzone zostaną w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Ceny jednostkowe wynegocjowane nie mogą być wyższe niż ceny zawarte w pierwotnej ofercie powiększonych o stopień wzrostu cen.
|
Okres w miesiacach |
3
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz oferty – według załącznika 1 do SIWZ,
b) oświadczenie wstępne – według załącznika 2 do SIWZ, z tym że w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem,
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
e) oświadczenie o grupie kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Roboty budowlane :
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie, jaki określony jest w art. 144 ustawy Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający określa/przewiduje co najmniej następujący zakres zmian:
1) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót:
a) wstrzymanie realizacji robót z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,
b) działanie siły wyższej,
c) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót,
d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów,
e) wstrzymanie robót z powodu odkryć archeologicznych,
2) zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy:
a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wysokości wynagrodzenia, zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego,
b) w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej – zamienne zakresy robót lub materiałów zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez zamawiającego protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym,
c) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
3) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
b) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje na budowie.
Dostawa i montaż wyposażenia :
Zamawiająca przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiająca przewiduje następujący zakres zmian:
1) zmiana terminu realizacji dostawy:
a) wstrzymanie realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającej;
b) działanie siły wyższej, rozumiane jako zdarzenie zewnętrzne , nadzwyczajne, nieprzewidywalne, poza kontrolą stron, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z niej w jej obecnym brzmieniu.
2) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Roboty budowlane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45400000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia to 3 miesiące od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, Kochanowskiego 14, w zakresie:
1. Wykonania robót budowlanych w następującym zakresie:
a) Korytarz 1 piętra (pomieszczenie 1.02.) – wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz roboty malarskie części korytarza od klatki schodowej do końca korytarza po jego południowej stronie (wejście do Sali Ślubów),
b) Sala Przedślubna (pomieszczenie 1.08.) - wymiana stolarki drzwiowej (z korytarza), wymiana grzejników c.o. oraz parapetów, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, roboty malarskie.
c) Sala Ślubów (pomieszczenie 1.10.) – zamurowanie drzwi wejściowych do sąsiedniego pomieszczenia, zamurowanie wnęki na lampę stojącą, wymiana stolarki drzwiowej (z korytarza – 2 sztuki), wymiana grzejników c.o. oraz parapetów, wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, roboty malarskie, renowacja podłogi drewnianej z parkietów, wyposażenie wnętrza w zakresie mebli, systemu projektora multimedialnego oraz systemu nagłośnienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 6 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności w zał. nr 4a – projekt umowy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone wyposażenie na okres zadeklarowany w ofercie, który liczony będzie od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. Termin ten nie może jednak być krótszy niż 36 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia to 3 miesiące od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Urzędu Stanu Cywilnego – Cieszyn, Kochanowskiego 14, w zakresie:
1. Dostawy wyposażenia wraz z jego montażem:
a) Sala Przedślubna (pomieszczenie 1.08.) – 9 foteli, ławka, 2 wieszaki, 2 stoliki, 2 lustra oraz rolety w 3 oknach,
b) Sala Ślubów (pomieszczenie 1.10.) – 50 foteli, 1 krzesło, biurko z okablowaniem (230V oraz okablowanie teleinformatyczne), godło państwowe, ścianka, rolety w 5 oknach, ekran, zestaw multimedialny wraz z okablowaniem, system nagłaśniający z okablowaniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 6 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności w zał. 4b do SIWZ – projekt umówy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone wyposażenie na okres zadeklarowany w ofercie, który liczony będzie od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. Termin ten nie może jednak być krótszy niż 36 miesięcy.
|
| |