Zakup laserowego urządzenia grawerującego oraz drukarek retransferowych do kart dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej Wojska Polskiego

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2063
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577470-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386361106, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup laserowego urządzenia grawerującego oraz drukarek retransferowych do kart dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej Wojska Polskiego (kod CPV: 38636110-6, 30232100-5 ). Przedmiot wyszczególniono w „Formularzu cenowym – Oferta Wykonawcy” stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ oddzielnie dla każdej z dwóch części zamówienia:
a. część I zamówienia: zakup i dostawa laserowego urządzenia grawerującego;
b. część II zamówienia: zakup i dostawa drukarki retransferowej do kart.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b45f9f2-6af8-4ee3-a7e5-6be40418cf33
Biuletyn 577470-N-2018
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2063
Regon 010210333
Zamawiajacy adres ulica Stefana Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 824 121
Zamawiajacy fax 261 824 108
Zamawiajacy email ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 2063, ul. S. Banacha 2, 00-909 Warszawa 60
Nazwa nadana zamowieniu Zakup laserowego urządzenia grawerującego oraz drukarek retransferowych do kart dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej Wojska Polskiego
Numer referencyjny 037/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup laserowego urządzenia grawerującego oraz drukarek retransferowych do kart dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej Wojska Polskiego (kod CPV: 38636110-6, 30232100-5 ). Przedmiot wyszczególniono w „Formularzu cenowym – Oferta Wykonawcy” stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ oddzielnie dla każdej z dwóch części zamówienia: a. część I zamówienia: zakup i dostawa laserowego urządzenia grawerującego; b. część II zamówienia: zakup i dostawa drukarki retransferowej do kart.
Cpv glowny przedmiot 38636110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: o dla części I zamówienia: 200.000,00 zł o dla części II zamówienia: 300.000,00 zł. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia Zamawiający wymaga załączenia ww. dokumentu opiewającego na wartość 300.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) załączenia wykazu wykonanych dostaw tego samego rodzaju urządzeń (minimum 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostawy potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: o dla części I zamówienia: 200.000,00 zł brutto (dostawa laserowego urządzenia grawerującego), o dla części II zamówienia: 300.000,00 zł brutto (dostawa drukarki retransferowej) dla każdej części zamówienia oddzielnie, na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA: Za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. b) wykazu minimum 2 osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawą oraz podstawie dysponowania tymi osobami (na formularzu określonym w załączniku Nr 5 do SIWZ) zgodnego z załącznikiem nr 8 (Opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże minimum 2 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta na serwis oferowanego urządzenia w zależności od części zamówienia, na jaką składa ofertę (w kolumnie nr 4 należy wskazać uprawnienia - rodzaj uprawnienia, datę wystawienia/wydania, termin ważności) oraz podstawę do dysponowania osobami (rodzaj umowy).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odno¬śnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wnios¬ków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł poro¬zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotną wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra¬ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postę¬powaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opis warunków zapewniających stabilną pracę lasera (kubatura pomieszczenia, zakres temperatury pracy, wymagane media, itp.) – wymóg dotyczy części I zamówienia; 2) Oświadczenie Wykonawcy o tym iż sprzęt proponowany będzie nowy i wyprodukowany w 2018 r. - wymóg dotyczy części I i II zamówienia; 3) Kartę katalogową Producenta w języku polskim oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciami oraz rysunkami technicznymi przodu jak i też tyłu urządzenia - wymóg dotyczy części I zamówienia; 4) Certyfikat ISO 9001:2015 Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisowania - wymóg dotyczy części I zamówienia; 5) Deklarację CE Producenta sprzętu wraz z raportami bezpieczeństwa użytkowania wykonane przez Akredytowaną i Notyfikowaną jednostkę badawczą, w języku polskim - wymóg dotyczy części I zamówienia; 6) Kopię certyfikatów producenta na serwis urządzenia oferowanego przez Wykonawcę dla osób wskazanych w Wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ – wymóg dotyczy części I i II zamówienia; 7) Certyfikat dopuszczający oferowane urządzenie do użytkowania na terenie Unii Europejskiej oraz certyfikatu zgodności (CE) - wymóg dotyczy części I i II zamówienia. 8) Wykonawca w celu udokumentowania dostaw co najmniej dwóch oferowanych urządzeń odbiorcom w kraju (Polska) załączy do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 9 Projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup i dostawa laserowego urządzenia grawerującego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38636110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,99
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Na potwierdzenie spełniania kryterium dwóch dostaw oferowanych urządzeń odbiorcom w kraju (Polska) należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części I zamówienia jest zakup i dostawa laserowego urządzenia grawerującego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup i dostawa drukarki retransferowej do kart
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części II zamówieni jest zakup i dostawa drukarki retransferowej do kart.
  

Criterion

Kryteria część II zamówienia - czas reakcji serwisu za zgłoszenie awarii liczone w pełnych godzinach
Znaczenie 10,00
  
Kryteria część II zamówienia - długość gwarancji w pełnych miesiącach, nie krótsza niż 36 miesięcy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria część I zamówienia - udokumentowana dostawa co najmniej dwóch oferowanych urządzeń odbiorcom w kraju
Znaczenie 5,00
  
Kryteria część I zamówienia - najniższa cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria część I zamówieniadługość - gwarancji w pełnych miesiącach, nie krótsza niż 12 miesięcy
Znaczenie 35,00
  
Kryteria część II zamówienia - najniższa cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)