GuidZP400 |
1b45f9f2-6af8-4ee3-a7e5-6be40418cf33
|
Biuletyn |
577470-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Regon |
010210333
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stefana Banacha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 824 121
|
Zamawiajacy fax |
261 824 108
|
Zamawiajacy email |
ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Jednostka Wojskowa Nr 2063, ul. S. Banacha 2, 00-909 Warszawa 60
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup laserowego urządzenia grawerującego oraz drukarek retransferowych do kart dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej Wojska Polskiego
|
Numer referencyjny |
037/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup laserowego urządzenia grawerującego oraz drukarek retransferowych do kart dla potrzeb Biura Ewidencji Osobowej Wojska Polskiego (kod CPV: 38636110-6, 30232100-5 ). Przedmiot wyszczególniono w „Formularzu cenowym – Oferta Wykonawcy” stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ oddzielnie dla każdej z dwóch części zamówienia:
a. część I zamówienia: zakup i dostawa laserowego urządzenia grawerującego;
b. część II zamówienia: zakup i dostawa drukarki retransferowej do kart.
|
Cpv glowny przedmiot |
38636110-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
o dla części I zamówienia: 200.000,00 zł
o dla części II zamówienia: 300.000,00 zł.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na obie części zamówienia Zamawiający wymaga załączenia ww. dokumentu opiewającego na wartość 300.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) załączenia wykazu wykonanych dostaw tego samego rodzaju urządzeń (minimum 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostawy potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż:
o dla części I zamówienia: 200.000,00 zł brutto (dostawa laserowego urządzenia grawerującego),
o dla części II zamówienia: 300.000,00 zł brutto (dostawa drukarki retransferowej)
dla każdej części zamówienia oddzielnie, na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
UWAGA: Za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia.
b) wykazu minimum 2 osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podstawą oraz podstawie dysponowania tymi osobami (na formularzu określonym w załączniku Nr 5 do SIWZ) zgodnego z załącznikiem nr 8 (Opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże minimum 2 osoby posiadające aktualny certyfikat producenta na serwis oferowanego urządzenia w zależności od części zamówienia, na jaką składa ofertę (w kolumnie nr 4 należy wskazać uprawnienia - rodzaj uprawnienia, datę wystawienia/wydania, termin ważności) oraz podstawę do dysponowania osobami (rodzaj umowy).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odno¬śnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wnios¬ków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł poro¬zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotną wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra¬ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postę¬powaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis warunków zapewniających stabilną pracę lasera (kubatura pomieszczenia, zakres temperatury pracy, wymagane media, itp.) – wymóg dotyczy części I zamówienia;
2) Oświadczenie Wykonawcy o tym iż sprzęt proponowany będzie nowy i wyprodukowany w 2018 r. - wymóg dotyczy części I i II zamówienia;
3) Kartę katalogową Producenta w języku polskim oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciami oraz rysunkami technicznymi przodu jak i też tyłu urządzenia - wymóg dotyczy części I zamówienia;
4) Certyfikat ISO 9001:2015 Producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisowania - wymóg dotyczy części I zamówienia;
5) Deklarację CE Producenta sprzętu wraz z raportami bezpieczeństwa użytkowania wykonane przez Akredytowaną i Notyfikowaną jednostkę badawczą, w języku polskim - wymóg dotyczy części I zamówienia;
6) Kopię certyfikatów producenta na serwis urządzenia oferowanego przez Wykonawcę dla osób wskazanych w Wykazie osób stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ – wymóg dotyczy części I i II zamówienia;
7) Certyfikat dopuszczający oferowane urządzenie do użytkowania na terenie Unii Europejskiej oraz certyfikatu zgodności (CE) - wymóg dotyczy części I i II zamówienia.
8) Wykonawca w celu udokumentowania dostaw co najmniej dwóch oferowanych urządzeń odbiorcom w kraju (Polska) załączy do Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 9 Projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|