Dostawa odzieży dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-07-06 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576867-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania:
Zadanie nr 1
Zakup wraz z dostawą kombinezonów (do 96 sz.) dla załóg HEMS w tym pracowników nowozatrudnionych.
Zadanie nr 2
Zakup wraz z dostawą kurtek typu softshell (do 18 szt.) i spodni typu bojówki (do 43 szt.) dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych oraz instruktorów Akademii HEMS.
Zadanie nr 3
Zakup wraz z dostawą koszulek typu polo z krótkim rękawem (do 70 szt.), koszulek typu polo
z krótkim rękawem – Akademia HEMS (do 34 szt.) oraz koszulek typu polo z długim rękawem dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych
i instruktorów Akademii HEMS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B, 3C do SIWZ.
3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca
4. Zamawiający, w zależności od potrzeb, zastrzega sobie prawo do realizacji umowy w mniejszym zakresie kwotowym lub zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia w zależności od zadania, niż określono w umowie, jednakże nie mniej niż 70% całkowitej wartości brutto umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e035668c-3b1c-4a88-8c3b-04cb0480521e
Biuletyn 576867-N-2018
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 1632107400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lpr.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lpr.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Numer referencyjny ZP/6/VI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: Zadanie nr 1 Zakup wraz z dostawą kombinezonów (do 96 sz.) dla załóg HEMS w tym pracowników nowozatrudnionych. Zadanie nr 2 Zakup wraz z dostawą kurtek typu softshell (do 18 szt.) i spodni typu bojówki (do 43 szt.) dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych oraz instruktorów Akademii HEMS. Zadanie nr 3 Zakup wraz z dostawą koszulek typu polo z krótkim rękawem (do 70 szt.), koszulek typu polo z krótkim rękawem – Akademia HEMS (do 34 szt.) oraz koszulek typu polo z długim rękawem dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych i instruktorów Akademii HEMS. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B, 3C do SIWZ. 3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca 4. Zamawiający, w zależności od potrzeb, zastrzega sobie prawo do realizacji umowy w mniejszym zakresie kwotowym lub zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia w zależności od zadania, niż określono w umowie, jednakże nie mniej niż 70% całkowitej wartości brutto umowy.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia dla zadania nr 1 może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie kombinezonów ochronnych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda. * - przez dostawę należy rozumieć zrealizowaną umowę
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Dla zadania nr 1: w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 06.07.2018 roku do godz. 12:30 w wysokości: dla zadania nr 1 – 2 000,00 PLN; dla zadania nr 2 – 400,00 PLN; dla zdania nr 3 – 200,00 PLN. 2. Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S. A., b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy: a. obniżenie ceny jednostkowej za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie na skutek zmiany cen producentów materiałów, b. w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzieleniu niniejszego zamówienia, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, c. zmiany wzoru kombinezonu oraz materiałów z których ma być on wykonany, wynikający ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, d. wydłużenie okresu obowiązywania umowy do 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1, jednak jedynie na pisemny wniosek Zamawiającego i za zgodą obu Stron, e. zmiana terminu wykonania każdej z części zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, które spowodują, że realizacja usługi nie będzie możliwa w terminie przewidzianym na realizację usługi, o czas trwania wskazanych okoliczności, jednakże nie dłuższy niż 7 dni.
IV 4 4 data 2018-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą kombinezonów (do 96 sz.) dla załóg HEMS w tym pracowników nowozatrudnionych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla zadania nr 1 – kombinezon (załącznik nr 3A do SIWZ) w rozmiarze: wzrost 177 cm, obwód kl. pierś. 104 cm, obwód pasa 96 cm, zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- Zadanie nr 1; Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Do wzoru Wykonawca ma obowiązek załączyć: a. tabelę tzw. rozmiarów standardowych (typu: S, M, L itp) wraz ze szczegółowym opisem tych rozmiarów; b. instrukcji obmiarowej w formie opisowej i obrazkowej, szczegółowo informującej o sposobie obmierzenia osoby oraz konkretnej liczbie miejsc pomiaru (np. wzrost, obwód pasa, obwód klatki piersiowej itp.); c. warunki gwarancji. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) dla zadania nr 1 karty technologiczne wyrobu lub wyniki badań z akredytowanego laboratorium potwierdzających, że: i. materiał zasadniczy, z którego wykonany jest kombinezon jest zgodny z następującymi normami: - normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą, - normą PN-EN ISO 14116:2011 lub normą ją zastępującą, - normą PN-EN 1149-5:2009 lub normą ją zastępującą, - normą PN-EN 13034+A1:2010 lub normą ją zastępującą, ii. pasy odblaskowe zgodne z normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą w zakresie Punktu 6 oraz Załącznika A (klasa 2);
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kombinezonów (do 96 sz.) dla załóg HEMS w tym pracowników nowozatrudnionych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą kurtek typu softshell (do 18 szt.) i spodni typu bojówki (do 43 szt.) dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych oraz instruktorów Akademii HEMS.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty nalezy dołaczyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla zadania nr 2 – kurtka typu softshell i spodnie letnie typu bojówki (załącznik nr 3B do SIWZ); w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- Zadanie nr 2 i 3. Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. Do wzoru Wykonawca ma obowiązek załączyć: a. tabelę tzw. rozmiarów standardowych (typu: S, M, L itp) wraz ze szczegółowym opisem tych rozmiarów; b. instrukcji obmiarowej w formie opisowej i obrazkowej, szczegółowo informującej o sposobie obmierzenia osoby oraz konkretnej liczbie miejsc pomiaru (np. wzrost, obwód pasa, obwód klatki piersiowej itp.); c. warunki gwarancji. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: dla zadań 2 i 3 karty technologiczne wyrobu lub wyniki badań z akredytowanego laboratorium potwierdzających, że pasy odblaskowe są zgodne z normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą w zakresie Punktu 6 oraz Załącznika A (klasa 2).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kurtek typu softshell (do 18 szt.) i spodni typu bojówki (do 43 szt.) dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych oraz instruktorów Akademii HEMS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą koszulek typu polo z krótkim rękawem (do 70 szt.), koszulek typu polo z krótkim rękawem – Akademia HEMS (do 34 szt.) oraz koszulek typu polo z długim rękawem dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych i instruktorów Akademii HEMS.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia: dla zadania nr 3 - koszulka typu polo z krótkim rękawem, koszulka typu polo z krótkim rękawem – Akademia HEMS, koszulka typu polo z długim rękawem (załącznik nr 3C do SIWZ); w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- Zadanie nr 2 i 3. Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp. Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. Do wzoru Wykonawca ma obowiązek załączyć: a. tabelę tzw. rozmiarów standardowych (typu: S, M, L itp) wraz ze szczegółowym opisem tych rozmiarów; b. instrukcji obmiarowej w formie opisowej i obrazkowej, szczegółowo informującej o sposobie obmierzenia osoby oraz konkretnej liczbie miejsc pomiaru (np. wzrost, obwód pasa, obwód klatki piersiowej itp.); c. warunki gwarancji. W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: dla zadań 2 i 3 karty technologiczne wyrobu lub wyniki badań z akredytowanego laboratorium potwierdzających, że pasy odblaskowe są zgodne z normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą w zakresie Punktu 6 oraz Załącznika A (klasa 2).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą koszulek typu polo z krótkim rękawem (do 70 szt.), koszulek typu polo z krótkim rękawem – Akademia HEMS (do 34 szt.) oraz koszulek typu polo z długim rękawem dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych i instruktorów Akademii HEMS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3C do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość i estetyka wykonania załączonego do oferty wzoru odzieży
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)