GuidZP400 |
e035668c-3b1c-4a88-8c3b-04cb0480521e
|
Biuletyn |
576867-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
1632107400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżycowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-934
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 22 22 99 931
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 22 99 933
|
Zamawiajacy email |
centrala@lpr.com.pl
|
Adres strony url |
www.lpr.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lpr.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lpr.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
|
Numer referencyjny |
ZP/6/VI/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania:
Zadanie nr 1
Zakup wraz z dostawą kombinezonów (do 96 sz.) dla załóg HEMS w tym pracowników nowozatrudnionych.
Zadanie nr 2
Zakup wraz z dostawą kurtek typu softshell (do 18 szt.) i spodni typu bojówki (do 43 szt.) dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych oraz instruktorów Akademii HEMS.
Zadanie nr 3
Zakup wraz z dostawą koszulek typu polo z krótkim rękawem (do 70 szt.), koszulek typu polo
z krótkim rękawem – Akademia HEMS (do 34 szt.) oraz koszulek typu polo z długim rękawem dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych
i instruktorów Akademii HEMS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 3A, 3B, 3C do SIWZ.
3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 35113400-3 – Odzież ochronna i zabezpieczająca
4. Zamawiający, w zależności od potrzeb, zastrzega sobie prawo do realizacji umowy w mniejszym zakresie kwotowym lub zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia w zależności od zadania, niż określono w umowie, jednakże nie mniej niż 70% całkowitej wartości brutto umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia dla zadania nr 1 może ubiegać się Wykonawca, który posiada doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia tj.
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy polegające na dostawie kombinezonów ochronnych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda.
* - przez dostawę należy rozumieć zrealizowaną umowę
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla zadania nr 1: w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 06.07.2018 roku do godz. 12:30 w wysokości:
dla zadania nr 1 – 2 000,00 PLN;
dla zadania nr 2 – 400,00 PLN;
dla zdania nr 3 – 200,00 PLN.
2. Forma wpłaty wadium:
1) Wadium może być wnoszone w:
a) pieniądzu, płatne na konto 36 1130 1017 0020 1459 3620 0008 w banku BGK S. A.,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy:
a. obniżenie ceny jednostkowej za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie na skutek zmiany cen producentów materiałów,
b. w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzieleniu niniejszego zamówienia, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych,
c. zmiany wzoru kombinezonu oraz materiałów z których ma być on wykonany, wynikający ze zmian obowiązujących przepisów prawnych,
d. wydłużenie okresu obowiązywania umowy do 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1, jednak jedynie na pisemny wniosek Zamawiającego i za zgodą obu Stron,
e. zmiana terminu wykonania każdej z części zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, które spowodują, że realizacja usługi nie będzie możliwa w terminie przewidzianym na realizację usługi, o czas trwania wskazanych okoliczności, jednakże nie dłuższy niż 7 dni.
|
IV 4 4 data |
2018-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą kombinezonów (do 96 sz.) dla załóg HEMS w tym pracowników nowozatrudnionych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia:
dla zadania nr 1 – kombinezon (załącznik nr 3A do SIWZ) w rozmiarze: wzrost 177 cm, obwód kl. pierś. 104 cm, obwód pasa 96 cm, zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- Zadanie nr 1;
Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp.
Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Do wzoru Wykonawca ma obowiązek załączyć:
a. tabelę tzw. rozmiarów standardowych (typu: S, M, L itp) wraz ze szczegółowym opisem tych rozmiarów;
b. instrukcji obmiarowej w formie opisowej i obrazkowej, szczegółowo informującej
o sposobie obmierzenia osoby oraz konkretnej liczbie miejsc pomiaru (np. wzrost, obwód pasa, obwód klatki piersiowej itp.);
c. warunki gwarancji.
W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
a) dla zadania nr 1 karty technologiczne wyrobu lub wyniki badań z akredytowanego laboratorium potwierdzających, że:
i. materiał zasadniczy, z którego wykonany jest kombinezon jest zgodny z następującymi normami:
- normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą,
- normą PN-EN ISO 14116:2011 lub normą ją zastępującą,
- normą PN-EN 1149-5:2009 lub normą ją zastępującą,
- normą PN-EN 13034+A1:2010 lub normą ją zastępującą,
ii. pasy odblaskowe zgodne z normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą w zakresie Punktu 6 oraz Załącznika A (klasa 2);
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kombinezonów (do 96 sz.) dla załóg HEMS w tym pracowników nowozatrudnionych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą kurtek typu softshell (do 18 szt.) i spodni typu bojówki (do 43 szt.) dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych oraz instruktorów Akademii HEMS.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty nalezy dołaczyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia:
dla zadania nr 2 – kurtka typu softshell i spodnie letnie typu bojówki (załącznik nr 3B do SIWZ);
w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- Zadanie nr 2 i 3.
Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp.
Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
Do wzoru Wykonawca ma obowiązek załączyć:
a. tabelę tzw. rozmiarów standardowych (typu: S, M, L itp) wraz ze szczegółowym opisem tych rozmiarów;
b. instrukcji obmiarowej w formie opisowej i obrazkowej, szczegółowo informującej
o sposobie obmierzenia osoby oraz konkretnej liczbie miejsc pomiaru (np. wzrost, obwód pasa, obwód klatki piersiowej itp.);
c. warunki gwarancji.
W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
dla zadań 2 i 3 karty technologiczne wyrobu lub wyniki badań z akredytowanego laboratorium potwierdzających, że pasy odblaskowe są zgodne z normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą w zakresie Punktu 6 oraz Załącznika A (klasa 2).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kurtek typu softshell (do 18 szt.) i spodni typu bojówki (do 43 szt.) dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych oraz instruktorów Akademii HEMS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą koszulek typu polo z krótkim rękawem (do 70 szt.), koszulek typu polo z krótkim rękawem – Akademia HEMS (do 34 szt.) oraz koszulek typu polo z długim rękawem dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych i instruktorów Akademii HEMS.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Do oferty należy dołączyć wzór oferowanej odzieży (próbka), wykonany zgodnie z wytycznymi określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia:
dla zadania nr 3 - koszulka typu polo z krótkim rękawem, koszulka typu polo z krótkim rękawem – Akademia HEMS, koszulka typu polo z długim rękawem (załącznik nr 3C do SIWZ);
w rozmiarze L zgodnej z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- Zadanie nr 2
i 3.
Próbka odzieży wraz z dokumentami wymienione poniżej stanowi treść oferty, która nie podlega uzupełnieniu. Oferta Wykonawcy, który nie dołączy próbek, podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy uPzp.
Zamawiający zatrzyma dostarczone próbki, które będą stanowić załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Koszt wykonania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
Do wzoru Wykonawca ma obowiązek załączyć:
a. tabelę tzw. rozmiarów standardowych (typu: S, M, L itp) wraz ze szczegółowym opisem tych rozmiarów;
b. instrukcji obmiarowej w formie opisowej i obrazkowej, szczegółowo informującej
o sposobie obmierzenia osoby oraz konkretnej liczbie miejsc pomiaru (np. wzrost, obwód pasa, obwód klatki piersiowej itp.);
c. warunki gwarancji.
W celu potwierdzenia, że oferowane próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
dla zadań 2 i 3 karty technologiczne wyrobu lub wyniki badań z akredytowanego laboratorium potwierdzających, że pasy odblaskowe są zgodne z normą PN-EN ISO 20471:2013-07 lub normą ją zastępującą w zakresie Punktu 6 oraz Załącznika A (klasa 2).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą koszulek typu polo z krótkim rękawem (do 70 szt.), koszulek typu polo z krótkim rękawem – Akademia HEMS (do 34 szt.) oraz koszulek typu polo z długim rękawem dla załogi samolotowego zespołu transportowego w tym pracowników nowozatrudnionych i instruktorów Akademii HEMS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3C do SIWZ.
|
| |