GuidZP400 |
20c426b8-ca12-4bea-a048-c058e4539a93
|
Biuletyn |
576895-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 488 414
|
Zamawiajacy fax |
598 488 321
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl
|
Adres strony url |
http://www.slupsk.pl, http://bip.um.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"E-rozrachunki, e-podatki, e-opłaty - wysoka jakość usług, kompetencje i elektronizacja administracji samorządowej"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu (pokój nr 6)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja i rozbudowa funkcjonującego w Urzędzie Miejskim w Słupsku systemu KSAT2000i
|
Numer referencyjny |
ZP.271.46.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Etap1:
a) modernizacja i rozbudowa funkcjonującego w Urzędzie Miejskim w Słupsku systemu KSAT2000i w zakresie obsługi podatków, opłat (w tym opłaty za gospodarowanie odpadami) oraz należności dotyczących gospodarowania nieruchomościami (m.in. za wieczyste użytkowanie, z tytułu trwałego zarządu, dzierżawy, najmu)
b) integracja systemów KSAT2000i i Mdok obejmująca wymianę dokumentów między
systemami.
c) szkolenie dla pracowników UM Słupsk z obsługi systemu KSAT2000i
po modernizacji i rozbudowie, w tym w związku z możliwością składania przez podatników
drogą elektroniczną deklaracji i informacji (1 gr. x 8h)
d) opracowanie i udostępnienie na platformie ePUAP e-formularzy.
Etap 2:
e) dostawa Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej (IPIP) – licencja
f) wdrożenie Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej (IPIP) wraz z integracją
z systemem KSAT2000i
g) szkolenie dla pracowników UM Słupsk z obsługi i funkcjonowania Internetowej Platformy
Informacyjno-Płatniczej IPIP (1 gr. x 16h).
|
Cpv glowny przedmiot |
72262000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-03-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji,w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów,
o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub
dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie
wskazanym w projekcie umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, a mających istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, a także w przypadku prawomocnego orzeczenia sądu odnośnie art. 3571 K.C. ustalającego wynagrodzenie Wykonawcy,
2) wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, spowodowanej w szczególności:
a) zaistnieniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki),
b) zmianą terminów realizacji Projektu pn. E- rozrachunki, e – podatki, e- opłaty – wysoka jakość usług kompetencje i elektronizacja administracji samorządowej”, okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiązywania umowy na dofinansowanie,
c) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
3) podczas wykonywania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy,
4) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zamówienia w terminie wskazanym w umowie, w tym w szczególności z uwagi na wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),
5) ograniczenie przedmiotu zamówienia z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym ograniczenie nie będzie większe niż 20% (dotyczy ilości zamówionych e-formularzy),
6) ograniczenie niektórych obowiązków Wykonawcy jeżeli ich niewykonanie przez Wykonawcę nie wpłynie negatywnie na należyte wykonanie przedmiotu umowy,
7) zmiany umowy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy, numeracji jednostek redakcyjnych, śródtytułów niepowodujących zmiany celu i istoty umowy,
8) zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
9) konieczne będzie wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się wraz z ich danymi teleadresowymi, przy czym taka zmiana nie wymaga formy aneksu,
10) wprowadzenie innych zmian jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego, np. spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Słupska, Plac
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk;
1) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Słupsku jest Pani Agata Ludwicka, kontakt: a.ludwicka@um.slupsk.pl, telefon 59 84 88 360;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, numer ZP.271.42.2018,
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|