GuidZP400 |
43a3949c-ab57-4714-b13d-741bf54d0c33
|
Biuletyn |
578541-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
000288917
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225720366, 225720373
|
Zamawiajacy fax |
225720363
|
Zamawiajacy email |
aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1. Pakiet 1 - 3: realizowane jest w ramach projektu pn. „Polska Platforma Medyczna: portal zarządzania wiedzą i potencjałem badawczym” współfinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki”, na podstawie umowy nr POPC.02.03.01-00-0008/17-00 z dnia 13.11.2017 r. 2. Pakiet 5: realizowane jest w ramach projektu o symbolu 7PR24, pn. „Samo-naprowadzające na receptory integrynowe „termicznie-reaktywne” wielofunkcyjne nanocząstki magnetyczne enkapsułowane w kilku warstwach grafenu w molekularnym obrazowaniu MR przeciwnowotworowej terapii opartej na personalizowanej nanomedycynie czasu rzeczywistego” - akronim GEMNS, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu EuroNanoMed2, przyznanych na podstawie umowy dofinansowania nr 08/EuroNanoMed/2015 z dnia 18.12.2015 r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wum.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zakupów Projektowych Centrum Biblioteczno-Informacyjne II piętro, pok. 207 ul. Żwirki i Wigury 63, 02-091 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego w podziale na pakiety
|
Numer referencyjny |
AZP/Z-036/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w podziale na pakiety:
Pakiet 1: Dostawa serwera – 1 szt.;
Pakiet 2: Dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów – 2 szt.;
Pakiet 3: Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe – 5 szt.;
Pakiet 4: Dostawa serwera sieciowego – 1 szt.;
Pakiet 5: Dostawa tabletu z akcesoriami – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, który stanową odpowiednio Załącznik nr 2.1-2.5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu:- zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. - Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
Pakiet 1, 4, 5 (Pakiet 5 – dot. tabletu): Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.1, 2.4 i 2.5 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
karty katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1, 2.4 i 2.5 do SIWZ; Pakiet 5 - w zakresie oferowanego tabletu, bez akcesoriów) ze stanem faktycznym.
Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Pakiet 2 i 3: nie wymagane
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego:
Zamawiający informuje, że w przypadku:
- osób fizycznych,
- osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną,
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY,
ul. Żwirki i Wigury 61,
02-091 Warszawa
Reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować:
adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
Pakiet 1, 4, 5:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi
w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony,
z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
b) zmiany modelu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem umowy
z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany
z dystrybucji i nie został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, na sprzęt o parametrach co najmniej takich jak oferowane,
z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie.
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nie dot. Pakietu 1).
Pakiet 2 i 3:
wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go nowszą wersją produktu tego samego producenta o parametrach nie gorszych niż oferowany, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1: Dostawa serwera – 1 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
jednak nie dłużej niż do 30.07.2018 r. (obowiązuje do daty, która nastąpi wcześniej)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa serwera – 1 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2: Dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów – 2 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
jednak nie dłużej niż do 30.07.2018 r. (obowiązuje do daty, która nastąpi wcześniej)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji serwerów – 2 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3: Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe – 5 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
jednak nie dłużej niż do 30.07.2018 r. (obowiązuje do daty, która nastąpi wcześniej)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe – 5 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4: Dostawa serwera sieciowego – 1 szt.;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa serwera sieciowego – 1 szt.;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5: Dostawa tabletu z akcesoriami – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tabletu z akcesoriami – 1 szt.
|
| |