Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz lokalu w kamienicy przy ul. Foksal 17 w Warszawie dla Instytutu Książki

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Instytut Książki
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582381-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Instytutu Książki do lokalu o przeznaczeniu biurowo-administracyjnym znajdującego się na drugim piętrze w kamienicy przy ul. Foksal 17 w Warszawie.
W zakres zamówienia wchodzą w szczególności: biurka, kontenery, krzesła pracownicze, krzesła konferencyjne, biurko gabinetowe z dostawką, fotel gabinetowy, stół konferencyjny, stół na serwery, stoliki, kanapy, sofa rozkładana, szafy, regały, a także meble do zabudowy, wykonywane na wymiar.
2. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 380.000 złotych brutto.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b87bb085-dd18-4e98-a0a5-fa540cff83dd
Biuletyn 582381-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Książki
Regon 35677580500000
Zamawiajacy adres ulica Z. Wróblewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-148
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 61 71 900,
Zamawiajacy fax 12 62 37 682
Zamawiajacy email zampub@instytutksiazki.pl,
Adres strony url http://bip.instytutksiazki.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej http://bip.instytutksiazki.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.instytutksiazki.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.instytutksiazki.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zygmunta Wróblewskiego 6, 31-148 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz lokalu w kamienicy przy ul. Foksal 17 w Warszawie dla Instytutu Książki
Numer referencyjny 261-13/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Instytutu Książki do lokalu o przeznaczeniu biurowo-administracyjnym znajdującego się na drugim piętrze w kamienicy przy ul. Foksal 17 w Warszawie. W zakres zamówienia wchodzą w szczególności: biurka, kontenery, krzesła pracownicze, krzesła konferencyjne, biurko gabinetowe z dostawką, fotel gabinetowy, stół konferencyjny, stół na serwery, stoliki, kanapy, sofa rozkładana, szafy, regały, a także meble do zabudowy, wykonywane na wymiar. 2. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 380.000 złotych brutto.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 308943,09
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) zdolność techniczna: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania obejmujące dostawę wyposażenia wnętrz, w tym mebli, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto każda. c) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych; 2) Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w sekcji I.4 Ogłoszenia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, w przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2f ustawy Pzp: 1) wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w sekcji III.1.3 ogłoszenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. Dokumenty dołączane do oferty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) Dokumenty potwierdzające udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. 4) Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, z których będzie wynikać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - oraz czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 pkt 1 Ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4 pkt 1 lub pkt 1 powyżej lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2 powyżej, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie rękojmi za wady i gwarancji Wykonawcy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)