GuidZP400 |
96b80205-6200-4fb4-a041-c739fa9c96f9
|
Biuletyn |
584438-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
|
Regon |
28826000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świnoujście
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 321 37 60,
|
Zamawiajacy fax |
913 212 314
|
Zamawiajacy email |
m.koput@uzdrowisko.pl,
|
Adres strony url |
www.uzdrowisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uzdrowisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, kurierem, Pocztą Polska
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uzdrowisko świnoujście S.A. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
|
Numer referencyjny |
ZP/UŚ/AO/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla potrzeb Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo załączniku nr 1a do SIWZ przez okres 12 miesięcy
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia stanowiącego
załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający stawia warunki :
a) dotyczące doświadczenia
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się należytym
wykonaniem w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw
o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda.
b) wykonawca powinien posiadać wdrożony system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (określonych w rozdziale V.1 pkt 4 SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5
do SIWZ).
3) Certyfikatu bądź zaświadczenia właściwego organu potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania systemu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (określonych w rozdziale V.1 pkt 4 SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (załącznik nr 5
do SIWZ).
3) Certyfikatu bądź zaświadczenia właściwego organu potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania systemu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ )
2) Formularz cenowo-ofertowy (wykaz asortymentowy) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1a do SIWZ)
3) Oświadczenie Wykonawcy z art.25a ust.1 w zakresie spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)
4) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
5) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.
2. Forma wadium
1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jDz. U. z 2016 r. poz. 359).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust.5 pzp
f) Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:
PEKAO S.A. I O/Świnoujście 66124039141111000030875380 z określeniem tytułu wpłaty:
„Wadium w postępowaniu nr ZP/UŚ/AO/2018” jednocześnie kopię przelewu dołączyć
do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|