Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego

Data publikacji 2018-07-21
Data zakończenia 2018-08-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591652-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 324210000, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania
Zadanie nr 1 - polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni
Zadanie nr 2 – polegające na rozbudowie istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”.
Zadanie 3 – polegające na dostawie sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fbeb750-53f6-434c-bc45-1da7811fbbcb
Biuletyn 591652-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 29573900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10357
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 322 966
Zamawiajacy fax 895 322 979
Zamawiajacy email alis@pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony url www.pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Wytwarzanie i zarządzanie elektronicznym dokumentem medycznym oraz rozwój e-usług w SPZGiChP w Olsztynie” realizowany na podstawie nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27 marca 2018 roku, w ramach Osi Priorytetowej 3 - „Cyfrowy Region”, Działania 3.2 - „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27.03.2018 roku.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pulmonologia.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego
Numer referencyjny DOZ.383.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania Zadanie nr 1 - polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni Zadanie nr 2 – polegające na rozbudowie istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”. Zadanie 3 – polegające na dostawie sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie wymaganych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie wymaganych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1.2 zdolności technicznej lub zawodowej, a mianowicie: 1.2.1 dla Zadania 1: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegająca na dostawie i wdrożenia systemów informatycznych o łącznej wartości min. 2 000 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku; b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych serwerów w zakresie projektowania i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, 2) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych macierzy w zakresie projektowania i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, 3) minimum 1 inżyniera sieciowego posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych urządzeń w zakresie projektowania infrastruktury sieciowej i konfiguracji urządzeń aktywnych na poziomie profesjonalisty, 4) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanego oprogramowania do wirtualizacji w zakresie administracji i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, 5) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat PMP, lub PRINCE2, lub dyplom studiów w zakresie zarządzania projektami lub równoważny dokument potwierdzający, że jego posiadacz ma wiedzę, umiejętności i doświadczenie potrzebne do samodzielnego prowadzenia projektów, poprzez zarządzanie ryzykiem, jakością oraz prowadzenie dokumentacji 6) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat ITIL (Information Technology Infrastructure Library)Foundation oraz Practitioner lub równoważne dokumenty potwierdzające wiedze i doświadczenie w zakresie zarządzania usługami IT, w tym znajomości cyklu życia produktu IT, jego projektowania, wdrażania, eksploatacji i doskonalenia. Osoby wymienione w pkt 1-6 nie mogą łącznie spełniać w/w warunków. 1.2.2 dla Zadania 2: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (instalacyjne) polegające na przebudowie lub budowie instalacji LAN w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu prawa budowlanego, w tym jednej o wartości min. 50 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku. b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (telekomunikacja) wraz z infrastrukturą przewodową. 1.2.3 dla Zadania 3: a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości min. 300 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku. b) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat ITIL (Information Technology Infrastructure Library) Foundation oraz Practitioner lub równoważne dokumenty potwierdzające wiedze i doświadczenie w zakresie zarządzania usługami IT, w tym znajomości cyklu życia produktu IT, jego projektowania, wdrażania, eksploatacji i doskonalenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwane dalej JEDZ) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa JEDZ w formie elektronicznej - zgodnie z załącznikiem nr 4 (w wersji .xml) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W sytuacji gdy Wykonawca będzie składał JEDZ w wersji elektronicznej należy załącznik nr 4 (wersja JEDZ.xml) pobrać na pulpit, a następnie otworzyć stronę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=pl i logując się jako wykonawca zaimportować dokument przygotowany przez Zamawiającego, i następnie go wypełnić. Korzystając z ww. strony wykonawca ma możliwość: • zaimportowania otrzymanego formularza JEDZ/ESPD (zalecane) • połączenia dwóch formularzy JEDZ/ESPD, tj. formularza przygotowanego przez zamawiającego dla danego postępowania oraz formularza wykorzystanego we wcześniejszym postępowaniu • stworzenia nowego JEDZ/ESPD (opcja Create response). Wypełniony JEDZ należy zapisać w wersji .doc lub .pdf, następnie podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu, zaszyfrować i wysłać na adres e-mail: jedz@pulmonologia.olsztyn.pl. Do oferty należy dołączyć hasło, którym Zamawiający otworzy JEDZ. UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu): dla Zadania 1: a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę dostawy i wdrożeniem systemów informatycznych o łącznej wartości min. 2 000 000,00 zł brutto, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.1 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla Zadania 2: a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (instalacyjne) polegające na przebudowie lub budowie instalacji LAN w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu prawa budowlanego, w tym jednej o wartości min. 50 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.2 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla Zadania 3: a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości min. 300 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.3 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla wszystkich zadań 2.4 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.5 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów wymaganych przez Zamawiającego dla sprzętu określonego w załączniku nr 3 i 3a - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami do niego i przedstawieniu ich Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 3 dni roboczych.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, 2. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, Załącznik Nr 2a – Przedmiar robót (w zależności od zadania na które jest składana oferta). 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4. oświadczenie w zakresie stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – załącznik nr 10,
Czy wadium 1
Wadium 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - 30 000,00 zł dla Zadania nr 2 - 1 500,00 zł dla Zadania nr 3 - 4 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz. 110). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 29.08.2018 roku do godz. 10:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: „WADIUM – Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego.” (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektami umów, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 5a, 5b, 5c.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnej teczce z dopiskiem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 roku, poz. 419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy (np. ujawnionych do wiadomości publicznej; wiadomości, które nie posiadają wartości gospodarczej) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 lub 3 Ustawy.
IV 4 4 data 2018-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 60
IV 4 17 1
IV 6 6 Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wytwarzanie i zarządzanie elektronicznym dokumentem medycznym oraz rozwój e-usług w SPZGiChP w Olsztynie” realizowany na podstawie nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27 marca 2018 roku, w ramach Osi Priorytetowej 3 - „Cyfrowy Region”, Działania 3.2 - „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27.03.2018 roku.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Zadanie polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni, poprzez: a) dostosowanie funkcjonującego w szpitalu systemu CGM CliniNET firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o. do wymogów Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z zaleceniami Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) w formacie HL7 CDA, wynikających z aktualnych przepisów prawa oraz pełne przygotowanie systemu do integracji z Elektroniczną Platformą Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (platforma P1) w zakresie dotyczącym recepty, skierowania, zdarzenia medycznego i innych dokumentów oraz powiązanych z nimi słownikami i rejestrami niezbędnymi do ich prawidłowego przekazania do systemu centralnego, pełną integrację systemu z Platformą udostępniania on-line przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych (platforma P2) w zakresie Rejestru Systemów Kodowania oraz Rejestru Produktów Leczniczych. Rozwiązanie musi zapewnić obsługę komunikacji w wyżej wymienionym zakresie. W niniejszy zakres wchodzi także migracja użytkowanego systemu CGM CLININET firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o. na wydajny silnik bazy danych zaoferowany w niniejszym zadaniu, b) zwiększenie funkcjonalności istniejących e-usług i wdrożenie nowych poprzez dostawę i wdrożenie niezbędnego oprogramowania w celu pozyskania następujących modułów/ funkcjonalności: • Implementacja Podpisu Elektronicznego i ePUAP • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna • e-Wywiad • e-Zgoda • Pakiet rehabilitacyjny • Skargi / wnioski • Wniosek o udzielenie informacji publicznej • Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej pacjentowi (art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta) • Wniosek o sprostowanie dokumentacji medycznej • Baza wolontariuszy, stażystów, praktykantów • Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej podmiotom uprawnionym (art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta) • System kolejkowy c) dostawę nowych szaf teleinformatycznych wraz zasilaniem, okablowanie strukturalne szaf teleinformatycznych, dostawę systemu telewizji przemysłowej CCTV, systemu sygnalizacji włamania wraz z kontrolą dostępu, systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem gaszenia, systemu monitoringu, zarządzania i wizualizacji serwerowni oraz infrastruktury IT wraz klimatyzację precyzyjną. Zasoby sprzętowe rozbudowane zostaną m.in. o serwery kasetowe, macierze, przełączniki sieciowe, klaster UTM. W niniejszy zakres wchodzi zakup wydajnego silnika bazy danych, celem podniesienia wydajności i skalowalności systemu, a także dostawa systemu wirtualizacji serwerów oraz oprogramowania do backupu maszyn wirtualnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Przedmiot umowy realizowany będzie na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w bryłach A, B, C i E oraz łączniku brył A-E, zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej” w następującym zakresie: 1. Rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej (LAN) poprzez: a) wykonanie infrastruktury do układania kabli teleinformatycznych i zasilających NN, b) wykonanie okablowania strukturalnego oraz dedykowanego okablowania zasilającego do dodatkowych gniazd elektryczno-logicznych (PEL), c) wykonanie dodatkowych gniazd elektryczno-logicznych (PEL), d) wykonanie światłowodowego okablowania szkieletowego. 2. Rozbudowa istniejącej sieci bezprzewodowej Wi-Fi wraz z dostawą i montażem punktów dostępowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres: 1 Dostawę urządzeń: a) Komputer typu All-in-One – 38 szt. b) Komputer PC – 3 szt. c) Laptop typ 1 – 8 szt. d) Laptop typ 2 – 5 szt. e) Monitor typ 1 – 13 szt. f) Monitor typ 2 – 2 szt. g) Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe (A4) – 28 szt. h) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (A4) – 2 szt. i) Drukarka laserowa czarno-biała (A4) – 4 szt. j) Skaner ręczny – 5 szt. k) Skaner z podajnikiem – 2 szt. 2 Instalację urządzeń wymienionych w pkt 2.1., 3 Instalację, konfigurację systemów oraz zasobów przy ścisłej współpracy z działem IT Zamawiającego, 4 Dostawę oprogramowania i udzielenie Zamawiającemu płatnych jednorazowo, wieczystych licencji całości oprogramowania systemowego oraz narzędziowego.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji dla komputerów typu All-in-One, komputerów PC, laptopów typu 1 i typu 2 opisanych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 i 3a
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarantowany czas naprawy błędów krytycznych oprogramowania w ramach okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Godziny realizacji zadania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)