GuidZP400 |
1fbeb750-53f6-434c-bc45-1da7811fbbcb
|
Biuletyn |
591652-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
|
Regon |
29573900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
78
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10357
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 322 966
|
Zamawiajacy fax |
895 322 979
|
Zamawiajacy email |
alis@pulmonologia.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.pulmonologia.olsztyn.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: „Wytwarzanie i zarządzanie elektronicznym dokumentem medycznym oraz rozwój e-usług w SPZGiChP w Olsztynie” realizowany na podstawie nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27 marca 2018 roku, w ramach Osi Priorytetowej 3 - „Cyfrowy Region”, Działania 3.2 - „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27.03.2018 roku.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pulmonologia.olsztyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
DOZ.383.19.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania
Zadanie nr 1 - polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni
Zadanie nr 2 – polegające na rozbudowie istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”.
Zadanie 3 – polegające na dostawie sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił w tym zakresie wymaganych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił w tym zakresie wymaganych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz
spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.2 zdolności technicznej lub zawodowej, a mianowicie:
1.2.1 dla Zadania 1:
a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegająca na dostawie i wdrożenia systemów informatycznych o łącznej wartości min. 2 000 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku;
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych serwerów w zakresie projektowania i konfiguracji na poziomie profesjonalisty,
2) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych macierzy w zakresie projektowania i konfiguracji na poziomie profesjonalisty,
3) minimum 1 inżyniera sieciowego posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanych urządzeń w zakresie projektowania infrastruktury sieciowej i konfiguracji urządzeń aktywnych na poziomie profesjonalisty,
4) minimum 1 inżyniera posiadającego certyfikat wydany przez producenta oferowanego oprogramowania do wirtualizacji w zakresie administracji i konfiguracji na poziomie profesjonalisty,
5) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat PMP, lub PRINCE2, lub dyplom studiów w zakresie zarządzania projektami lub równoważny dokument potwierdzający, że jego posiadacz ma wiedzę, umiejętności i doświadczenie potrzebne do samodzielnego prowadzenia projektów, poprzez zarządzanie ryzykiem, jakością oraz prowadzenie dokumentacji
6) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat ITIL (Information Technology Infrastructure Library)Foundation oraz Practitioner lub równoważne dokumenty potwierdzające wiedze i doświadczenie w zakresie zarządzania usługami IT, w tym znajomości cyklu życia produktu IT, jego projektowania, wdrażania, eksploatacji i doskonalenia.
Osoby wymienione w pkt 1-6 nie mogą łącznie spełniać w/w warunków.
1.2.2 dla Zadania 2:
a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (instalacyjne) polegające na przebudowie lub budowie instalacji LAN w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu prawa budowlanego, w tym jednej o wartości min. 50 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku.
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej (telekomunikacja) wraz z infrastrukturą przewodową.
1.2.3 dla Zadania 3:
a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości min. 300 000,00 zł brutto z podaniem odbiorcy usługi, wartości przedmiotu zamówienia oraz dokumentów poświadczających, że powyższe zostało wykonane należycie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku.
b) minimum 1 osobą posiadającą certyfikat ITIL (Information Technology Infrastructure Library) Foundation oraz Practitioner lub równoważne dokumenty potwierdzające wiedze i doświadczenie w zakresie zarządzania usługami IT, w tym znajomości cyklu życia produktu IT, jego projektowania, wdrażania, eksploatacji i doskonalenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwane dalej JEDZ) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa JEDZ w formie elektronicznej - zgodnie z załącznikiem nr 4 (w wersji .xml) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W sytuacji gdy Wykonawca będzie składał JEDZ w wersji elektronicznej należy załącznik nr 4 (wersja JEDZ.xml) pobrać na pulpit, a następnie otworzyć stronę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=pl i logując się jako wykonawca zaimportować dokument przygotowany przez Zamawiającego, i następnie go wypełnić. Korzystając z ww. strony wykonawca ma możliwość:
• zaimportowania otrzymanego formularza JEDZ/ESPD (zalecane)
• połączenia dwóch formularzy JEDZ/ESPD, tj. formularza przygotowanego przez zamawiającego dla danego postępowania oraz formularza wykorzystanego we wcześniejszym postępowaniu
• stworzenia nowego JEDZ/ESPD (opcja Create response).
Wypełniony JEDZ należy zapisać w wersji .doc lub .pdf, następnie podpisać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu, zaszyfrować i wysłać na adres e-mail: jedz@pulmonologia.olsztyn.pl. Do oferty należy dołączyć hasło, którym Zamawiający otworzy JEDZ.
UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (spełnianie warunków udziału w postępowaniu):
dla Zadania 1:
a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę dostawy i wdrożeniem systemów informatycznych o łącznej wartości min. 2 000 000,00 zł brutto, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości różnych umów w celu spełnienia powyższego warunku;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.1 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami,
dla Zadania 2:
a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (instalacyjne) polegające na przebudowie lub budowie instalacji LAN w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu prawa budowlanego, w tym jednej o wartości min. 50 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.2 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami,
dla Zadania 3:
a) wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości min. 300 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2.3 lit. b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami,
dla wszystkich zadań
2.4 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.5 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów wymaganych przez Zamawiającego dla sprzętu określonego w załączniku nr 3 i 3a - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami do niego i przedstawieniu ich Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 3 dni roboczych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy,
2. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, Załącznik Nr 2a – Przedmiar robót (w zależności od zadania na które jest składana oferta).
3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
4. oświadczenie w zakresie stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – załącznik nr 10,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
dla Zadania nr 1 - 30 000,00 zł
dla Zadania nr 2 - 1 500,00 zł
dla Zadania nr 3 - 4 000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz. 110).
3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 29.08.2018 roku do godz. 10:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem:
„WADIUM – Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego.” (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e).
4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektami umów, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 5a, 5b, 5c.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnej teczce z dopiskiem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 roku, poz. 419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy (np. ujawnionych do wiadomości publicznej; wiadomości, które nie posiadają wartości gospodarczej) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 lub 3 Ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
60
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Wytwarzanie i zarządzanie elektronicznym dokumentem medycznym oraz rozwój e-usług w SPZGiChP w Olsztynie” realizowany na podstawie nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27 marca 2018 roku, w ramach Osi Priorytetowej 3 - „Cyfrowy Region”, Działania 3.2 - „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy Nr RPWM.03.02.00-28-0020/17-00 z dnia 27.03.2018 roku.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni, poprzez:
a) dostosowanie funkcjonującego w szpitalu systemu CGM CliniNET firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o. do wymogów Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zgodnie z zaleceniami Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) w formacie HL7 CDA, wynikających z aktualnych przepisów prawa oraz pełne przygotowanie systemu do integracji z Elektroniczną Platformą Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (platforma P1) w zakresie dotyczącym recepty, skierowania, zdarzenia medycznego i innych dokumentów oraz powiązanych z nimi słownikami i rejestrami niezbędnymi do ich prawidłowego przekazania do systemu centralnego, pełną integrację systemu z Platformą udostępniania on-line przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych (platforma P2) w zakresie Rejestru Systemów Kodowania oraz Rejestru Produktów Leczniczych. Rozwiązanie musi zapewnić obsługę komunikacji w wyżej wymienionym zakresie. W niniejszy zakres wchodzi także migracja użytkowanego systemu CGM CLININET firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o. na wydajny silnik bazy danych zaoferowany w niniejszym zadaniu,
b) zwiększenie funkcjonalności istniejących e-usług i wdrożenie nowych poprzez dostawę i wdrożenie niezbędnego oprogramowania w celu pozyskania następujących modułów/ funkcjonalności:
• Implementacja Podpisu Elektronicznego i ePUAP
• Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
• e-Wywiad
• e-Zgoda
• Pakiet rehabilitacyjny
• Skargi / wnioski
• Wniosek o udzielenie informacji publicznej
• Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej pacjentowi (art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta)
• Wniosek o sprostowanie dokumentacji medycznej
• Baza wolontariuszy, stażystów, praktykantów
• Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej podmiotom uprawnionym (art. 26 ust. 1 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta)
• System kolejkowy
c) dostawę nowych szaf teleinformatycznych wraz zasilaniem, okablowanie strukturalne szaf teleinformatycznych, dostawę systemu telewizji przemysłowej CCTV, systemu sygnalizacji włamania wraz z kontrolą dostępu, systemu sygnalizacji pożaru wraz z systemem gaszenia, systemu monitoringu, zarządzania i wizualizacji serwerowni oraz infrastruktury IT wraz klimatyzację precyzyjną. Zasoby sprzętowe rozbudowane zostaną m.in. o serwery kasetowe, macierze, przełączniki sieciowe, klaster UTM. W niniejszy zakres wchodzi zakup wydajnego silnika bazy danych, celem podniesienia wydajności i skalowalności systemu, a także dostawa systemu wirtualizacji serwerów oraz oprogramowania do backupu maszyn wirtualnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32421000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot umowy realizowany będzie na terenie Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w bryłach A, B, C i E oraz łączniku brył A-E, zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej” w następującym zakresie:
1. Rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej (LAN) poprzez:
a) wykonanie infrastruktury do układania kabli teleinformatycznych i zasilających NN,
b) wykonanie okablowania strukturalnego oraz dedykowanego okablowania zasilającego do dodatkowych gniazd elektryczno-logicznych (PEL),
c) wykonanie dodatkowych gniazd elektryczno-logicznych (PEL),
d) wykonanie światłowodowego okablowania szkieletowego.
2. Rozbudowa istniejącej sieci bezprzewodowej Wi-Fi wraz z dostawą i montażem punktów dostępowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot umowy obejmuje następujący zakres:
1 Dostawę urządzeń:
a) Komputer typu All-in-One – 38 szt.
b) Komputer PC – 3 szt.
c) Laptop typ 1 – 8 szt.
d) Laptop typ 2 – 5 szt.
e) Monitor typ 1 – 13 szt.
f) Monitor typ 2 – 2 szt.
g) Urządzenie wielofunkcyjne czarno-białe (A4) – 28 szt.
h) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (A4) – 2 szt.
i) Drukarka laserowa czarno-biała (A4) – 4 szt.
j) Skaner ręczny – 5 szt.
k) Skaner z podajnikiem – 2 szt.
2 Instalację urządzeń wymienionych w pkt 2.1.,
3 Instalację, konfigurację systemów oraz zasobów przy ścisłej współpracy z działem IT Zamawiającego,
4 Dostawę oprogramowania i udzielenie Zamawiającemu płatnych jednorazowo, wieczystych licencji całości oprogramowania systemowego oraz narzędziowego.
|
| |