1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 4 części:
Część 1 – nośniki danych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr N1
Część 2 – hub, kable, przejściówki. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr P2.
Część 3 – klawiatury i myszy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr K3.
Część 4 – system nagłośnienia do komputera. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr A4.
2. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3. W załącznikach N1, P2, K3, A4, podane są minimalne wymagania i parametry techniczne jakim ma odpowiadać oferowany przez Wykonawcę sprzęt, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele
np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, nie krótszej gwarancji itp.
4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia. Formularz cenowy musi być podpisany przez Wykonawcę pod rygorem nieważności.
5. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim.
6. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone
we wzorze umowy.
7. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
8. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.
9. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji
oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek
i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ.
10. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
|
GuidZP400 |
c60b9371-79ab-4bdd-96e6-58596752e734
|
Biuletyn |
597996-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
|
Regon |
27579000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
121
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91726
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 2547408, centrala 2547598
|
Zamawiajacy fax |
422 547 418
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.asp.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.asp.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
|
Numer referencyjny |
KBZ.261.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 4 części:
Część 1 – nośniki danych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr N1
Część 2 – hub, kable, przejściówki. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr P2.
Część 3 – klawiatury i myszy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr K3.
Część 4 – system nagłośnienia do komputera. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr A4.
2. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3. W załącznikach N1, P2, K3, A4, podane są minimalne wymagania i parametry techniczne jakim ma odpowiadać oferowany przez Wykonawcę sprzęt, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele
np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, nie krótszej gwarancji itp.
4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia. Formularz cenowy musi być podpisany przez Wykonawcę pod rygorem nieważności.
5. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim.
6. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone
we wzorze umowy.
7. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
8. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.
9. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji
oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek
i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ.
10. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć: specyfikacje techniczne, karty katalogowe oferowanego sprzętu komputerowego, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (Zamawiający dopuszcza przedstawienie dokumentów w języku angielskim)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją:
a. zmiana terminów realizacji dostaw nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
c. zmiana jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
- niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
- pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
- pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie.
2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.
|
IV 4 4 data |
2018-08-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski z zastrzeżeniem pkt 7 SIWZ
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
nośniki danych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 1 – Nośniki danych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr N1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
HUB, kable i przejściówki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 2 – HUB, kable i przejściówki. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr P2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
klawiatury i myszy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 3 – Klawiatury i myszy. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr K3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
system nagłośnienia do komputera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część 4 – system nagłośnienia do komputera. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr A4.
|
| |