Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZOZ w Łukowie w ramach projektu unijnego pod tytułem: wyposażenie SOR SPZOZ w Łukowie istotnym elementem poprawy działania systemu ratownictwa medycznego w powiecie łukowskim

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597216-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopów
2. Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieodnawialny, seryjnie i aktualnie produkowany oraz musi posiadać znaki, certyfikaty, w tym oznakowanie CE, wymagane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (do dostarczanego Przedmiotu zamówienia musi być dołączany deklaracja znak CE wystawiony dla danego sprzętu).
b) Do dostarczonego Przedmiotu zamówienia powinna być dołączona kompletna dokumentacja techniczna, oraz dokumentacja użytkownika w języku polskim.
c) Przedmiot zamówienia powinien posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie (tj.: kabel zasilający, instrukcja, sterowniki itp.).
d) Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania Przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4589f6d-56af-4d41-ab5f-2647eeb718b7
Biuletyn 597216-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Regon 30647200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 257 989 074
Zamawiajacy fax 257 989 074
Zamawiajacy email zp@spzoz.lukow.pl
Adres strony url www.spzoz.lukow.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wyposażenie SOR w SPZOZ w Łukowie istotnym elementem poprawy działania systemu ratownictwa medycznego w Powiecie Łukowskim” w ramach Poddziałanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.lukow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.lukow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Łukowie, ul. dr A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja zamówień publicznych pok.3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZOZ w Łukowie w ramach projektu unijnego pod tytułem: wyposażenie SOR SPZOZ w Łukowie istotnym elementem poprawy działania systemu ratownictwa medycznego w powiecie łukowskim
Numer referencyjny 16/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę laptopów 2. Szczegółowy zakres i parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieodnawialny, seryjnie i aktualnie produkowany oraz musi posiadać znaki, certyfikaty, w tym oznakowanie CE, wymagane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (do dostarczanego Przedmiotu zamówienia musi być dołączany deklaracja znak CE wystawiony dla danego sprzętu). b) Do dostarczonego Przedmiotu zamówienia powinna być dołączona kompletna dokumentacja techniczna, oraz dokumentacja użytkownika w języku polskim. c) Przedmiot zamówienia powinien posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie (tj.: kabel zasilający, instrukcja, sterowniki itp.). d) Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania Przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w prawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy). Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga dokumentów wymienionych w pkt 6-8 Wykazu wymaganych dokumentów, które powinien posiadać wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu oraz ponadto: 1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Do oferty należy załączyć 2. Oświadczenie w zakresie wskazanym w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą: 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2. Formularz asortymentowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2) 3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; 5. Materiały informacyjne (foldery, dane techniczne etc.) potwierdzające wymagane parametry oferowanego produktu,
Czy wadium 1
Wadium 180 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt zł 00/100 gr)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)