GuidZP400 |
eb9a6460-ffb8-47b3-b8d5-aa1c40a1c49f
|
Biuletyn |
596245-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
24076379800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Andersa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261111371
|
Zamawiajacy fax |
261111232
|
Zamawiajacy email |
4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
|
Adres strony url |
http://4wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://4wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://4wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-100 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7. W 4 Wojskowym Oddziale Gospodarczym obowiązuje system przepustkowy, należy uwzględnić czas dojścia z biura przepustek do kancelarii jawnej. Wszystkie oferty złożone po tym terminie będą zwrócone bez otwierania.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa latarek dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
|
Numer referencyjny |
4WOG.1200.2712.34.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych latarek z bieżącego roku produkcji stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy dla jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 do SIWZ - formularz cenowy oraz załącznik nr 3 do SIWZ – wymagania eksploatacyjno – techniczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
31521320-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
c. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, tj. nazwa producenta/marka zaoferowanego produktu – asortymentu. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania niniejszych danych lub załączenie niepodpisanego formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – treść złożonej oferty nie będzie odpowiadała treści SIWZ.tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
d. pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z ustawą Pzp oraz projektem umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47
tel. 261 111 371
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan ppłk Wojciech GĘBKA, kontakt: 261 111 601 *;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.24.2018./ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579
i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i. nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|