Doposażenie szkół w środki i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pt ,,CIECHANÓW MIASTEM NOWOCZESNEJ EDUKACJI II edycja,, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego oś priorytetowa X edukacja dla rozwoju regionu działanie 10.1 kształcenie i rozwój młodzieży poddziałanie 10.1.1 edukacja ogólna

Data publikacji 2018-08-30
Data zakończenia 2018-09-07 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610608-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 317100006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: zakupu pomocy dydaktycznych
- zestawy robotów edukacyjnych - 42 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - cymbałki - 12 szt. - wyrzutnia piłek - 12 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: zakupu sprzętu elektronicznego - tablety dla ucznia - 42 szt. - tablety dla nauczyciela - 12 szt.
- oprogramowanie - 12 kpl.
- rysiki do tabletów - 12 szt. - monitory interaktywne minimum 55" wraz z montażem - 6 szt. - laptopy z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 6 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fc40b1a-e266-4a76-b2fc-aa98a718fd54
Biuletyn 610608-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie
Regon 13021458800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jesionowa
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0 23 673 72 72
Zamawiajacy fax 0 23 673 72 72 wew. 31
Zamawiajacy email czosip@poczta.onet.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Doposażenie szkół w środki i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pt ,,CIECHANÓW MIASTEM NOWOCZESNEJ EDUKACJI II edycja,, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego oś priorytetowa X edukacja dla rozwoju regionu działanie 10.1 kształcenie i rozwój młodzieży poddziałanie 10.1.1 edukacja ogólna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie szkół w środki i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pt ,,CIECHANÓW MIASTEM NOWOCZESNEJ EDUKACJI II edycja,, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego oś priorytetowa X edukacja dla rozwoju regionu działanie 10.1 kształcenie i rozwój młodzieży poddziałanie 10.1.1 edukacja ogólna
Numer referencyjny ZTA.262-15/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: zakupu pomocy dydaktycznych - zestawy robotów edukacyjnych - 42 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - cymbałki - 12 szt. - wyrzutnia piłek - 12 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: zakupu sprzętu elektronicznego - tablety dla ucznia - 42 szt. - tablety dla nauczyciela - 12 szt. - oprogramowanie - 12 kpl. - rysiki do tabletów - 12 szt. - monitory interaktywne minimum 55" wraz z montażem - 6 szt. - laptopy z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 6 szt.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej : Zadanie nr 1 - 50000,00 zł Zadanie nr 2 – 150000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykaz co najmniej 3 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu wykaz co najmniej 3 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
IV 4 4 data 2018-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 data 2018-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: zakupu pomocy dydaktycznych - zestawy robotów edukacyjnych - 42 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - cymbałki - 12 szt. - wyrzutnia piłek - 12 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: zakupu sprzętu elektronicznego - tablety dla ucznia - 42 szt. - tablety dla nauczyciela - 12 szt. - oprogramowanie - 12 kpl. - rysiki do tabletów - 12 szt. - monitory interaktywne minimum 55" wraz z montażem - 6 szt. - laptopy z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 6 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)