GuidZP400 |
3fc40b1a-e266-4a76-b2fc-aa98a718fd54
|
Biuletyn |
610608-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie
|
Regon |
13021458800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jesionowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0 23 673 72 72
|
Zamawiajacy fax |
0 23 673 72 72 wew. 31
|
Zamawiajacy email |
czosip@poczta.onet.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Doposażenie szkół w środki i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pt ,,CIECHANÓW MIASTEM NOWOCZESNEJ EDUKACJI II edycja,, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego oś priorytetowa X edukacja dla rozwoju regionu działanie 10.1 kształcenie i rozwój młodzieży poddziałanie 10.1.1 edukacja ogólna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie szkół w środki i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pt ,,CIECHANÓW MIASTEM NOWOCZESNEJ EDUKACJI II edycja,, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego oś priorytetowa X edukacja dla rozwoju regionu działanie 10.1 kształcenie i rozwój młodzieży poddziałanie 10.1.1 edukacja ogólna
|
Numer referencyjny |
ZTA.262-15/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: zakupu pomocy dydaktycznych
- zestawy robotów edukacyjnych - 42 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - roboty edukacyjne - 12 szt. - cymbałki - 12 szt. - wyrzutnia piłek - 12 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: zakupu sprzętu elektronicznego - tablety dla ucznia - 42 szt. - tablety dla nauczyciela - 12 szt.
- oprogramowanie - 12 kpl.
- rysiki do tabletów - 12 szt. - monitory interaktywne minimum 55" wraz z montażem - 6 szt. - laptopy z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 6 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej : Zadanie nr 1 - 50000,00 zł Zadanie nr 2 – 150000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykaz co najmniej 3 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz co najmniej 3 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
|
IV 4 4 data |
2018-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 data |
2018-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|