Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygoda z przedszkolem

Data publikacji 2018-09-04
Data zakończenia 2018-09-13 00:00:00
Instytucja Gmina Głusk Dominów
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612747-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391610008, 302321108, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygoda z przedszkolem”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Przygoda z przedszkolem”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje
i kompetencje Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na cztery części, jak poniżej:
1) część nr 1 – dostawa mebli,
2) część nr 2 – dostawa wyposażenia kuchni i łazienki,
3) część nr 3 – dostawa sprzętu ICT,
4) część nr 4 – dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych.
4. Przedmiotem części 1 jest dostawa mebli, zgodnie z poniższym zestawieniem:
1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce:
a) Zestaw meblowy ok. 3mb – 2 szt.,
b) Lustro – 1 szt.,
c) Dywan – 2 szt.
2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego:
a) Drabinka gimnastyczna – 2 szt.,
b) Zestaw meblowy ok. 5 mb – 1 szt.,
c) Lustro – 1 szt.,
d) Szafa ze schowkami/pojemnikami – 1 szt.,
e) Dywan – 2 szt.
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach:
a) Zestaw meblowy ok. 3mb – 1 szt.,
b) Lustro – 1 szt.,
c) Dywan – 1 szt.
4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II:
a) Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt.,
b) Stół roboczy nierdzewny – 1 szt.,
c) Szafa chłodnicza – 1 szt.,
d) Drabinka gimnastyczna – 2 szt.,
e) Zestaw meblowy ok. 3 mb – 3 szt.,
f) Lustro – 1 szt.
g) Dywan – 3 szt.
5. Przedmiotem część 2 jest dostawa wyposażenia kuchni i łazienki, zgodnie z poniższym zestawieniem:
1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce:
a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt.,
b) Podajnik na mydło – 3 szt.,
c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt.,
d) Sztućce kpl. – 40 kompletów,
e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 40 kompletów
2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego:
a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt.,
b) Pojemnik na mydło – 3 szt.,
c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt.,
d) Sztućce kpl. – 30 kompletów,
e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 30 kompletów.
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach:
a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt.,
b) Podajnik na mydło – 3 szt.,
c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt.,
d) Sztućce kpl. – 20 kompletów,
e) Naczynia dla przedszkolaka – 20 kompletów,
f) Nakładki zmniejszające obwód ustępu – 2 szt.,
g) Podesty do toalet i umywalek – 2 szt.,
h) Kuchenka – 1 szt.
4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II:
a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt.,
b) Podajnik na mydło – 3 szt.,
c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt.,
d) Sztućce kpl. – 70 kompletów,
e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 70 kompletów.
6. Przedmiotem część 3 jest dostawa sprzętu ICT, zgodnie z poniższym zestawieniem:
1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce:
a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt.,
b) Drukarka – 1 szt.,
c) Kserokopiarka – 1 szt.,
d) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego:
a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt.,
b) Drukarka – 1 szt.,
c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach:
a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt.,
b) Drukarka – 1 szt.,
c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II:
a) Radio z odtwarzaczem CD – 2 szt.,
b) Drukarka – 1 szt.,
c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
7. Przedmiotem część 4 jest dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych, zgodnie
z poniższym zestawieniem:
1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce:
a) Książki edukacyjne – 90 szt.,
b) Hula hop – 30 szt.,
c) Gry logopedyczne – 20 szt.,
d) Pacynka logopedyczna – 10 szt.,
e) Lustro logopedyczne – 3 szt.,
f) Tamburyn – 15 szt.,
g) Bębenek – 15 szt.,
h) Blok techniczny – 40 szt.,
i) Nożyczki przedszkolne – 40 szt.,
j) Klej uniwersalny – 40 szt.,
k) Pacynki – 10 szt.,
l) Samochód wywrotka – 5 szt.,
m) Laka szmaciana – 5 szt.,
n) Lalka bobas z akcesoriami – 5 szt.,
o) Lalka bobas – 5 szt.,
p) Lalka interaktywna – 5 szt.,
q) Domek dla lalek – 2 szt.,
r) Zestaw małego lekarza – 5 szt.,
s) Kuchnia zabawka – 2 szt.,
t) Pojemnik na zabawki – 5 szt.,
u) Samochód strażacki – 2 szt.,
v) Betoniarka – 2 szt.,
w) Koparka – 2 szt.,
x) Traktor – 2 szt.,
y) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 2 szt.,
z) Słuchowisko z bajkami – 30 szt.,
aa) Piłka gimnastyczna – 20 szt.,
bb) Gry edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym wspomagające naukę alfabetu, cyferek, kształtów – 40 szt.,
cc) Flamastry – 40 szt.,
dd) Zestaw plasteliny – 40 szt.,
ee) Kredki ołówkowe – 40 szt.,
ff) Kredki drewniane – 5 szt.,
gg) Klocki drewniane – 5 szt.,
hh) Klocki typu „LEGO” – 1 szt.,
ii) Cymbałki – 25 szt.,
jj) Kurs języka angielskiego – 1 szt.,
2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego:
a) Książki edukacyjne – 30 szt.,
b) Hula Hop – 30 szt.,
c) Gry logopedyczne – 20 szt.,
d) Pacynka logopedyczna – 10 szt.,
e) Lustro logopedyczne – 2 szt.,
f) Tamburyn -15 szt.,
g) Bębenek – 15 szt.,
h) Blok techniczny – 80 szt.,
i) Nożyczki przedszkolne – 30 szt.,
j) Klej uniwersalny – 40 szt.,
k) Pacynki – 10 szt.,
l) Samochód wywrotka – 5 szt.,
m) Lalka szmaciana – 5 szt.,
n) Lalka bobas z akcesoriami – 5 szt.,
o) Lalka bobas – 5 szt.,
p) Lalka interaktywna – 5 szt.,
q) Domek dla lalek – 5 szt.,
r) Zestaw małego lekarza – 5 szt.,
s) Kuchnia zabawka – 2 szt.,
t) Pojemnik na zabawki – 5 szt.,
u) Samochód strażacki – 2 szt.,
v) Betoniarka – 2 szt.,
w) Koparka – 2 szt.,
x) Traktor – 2 szt.,
y) Zestaw zabawek do piaskownicy – 5 szt.,
z) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 2 szt.,
aa) Słuchowisko z bajkami – 15 szt.,
bb) Piłka gimnastyczna – 10 szt.,
cc) Gry edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym wspomagające naukę alfabetu, cyferek, kształtów – 60 szt.
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach:
a) Hula hop – 10 szt.,
b) Multimedialne gry i zabawy wspierające wszechstronny rozwój dziecka – 1 szt.,
c) Program multimedialny – 1 szt.,
d) Klocki typu „LEGO” – 1 szt.,
e) Multimedialny kurs języka angielskiego – 1 szt.,
f) Piłka gimnastyczna – 10 szt.,
g) Chusta słoneczny kwiat – 1 szt.,
h) Taśma elastyczna do zabaw grupowych – 1 szt.,
i) Worek do skakania – 4 szt.,
j) Zestaw instrumentów perkusyjnych – 1 szt.,
k) Gra edukacyjna z zadaniami do sortowania – 1 szt.,
l) Gry logopedyczne – 10 szt.,
m) Mata do zabawy przedstawiająca dni tygodnia – 1 szt.,
n) Mata do zabawy przedstawiająca cyferki – 1 szt.,
o) Lustro logopedyczne – 1 szt.,
p) Klocki typu „LEGO” – 3 szt.,
q) Cymbałki – 20 szt.,
r) Ćwiczenia do analizy i syntezy słuchowej – 2 szt.,
s) Zbiór gier do ćwiczenia umiejętności matematycznych – 1 szt.,
t) Wczesna interwencja terapeutyczna, stymulacja rozwoju dziecka – 1 szt.,
u) Zeszyt ćwiczeń do utrwalenia sylab wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać – 1 szt.,
v) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem stymulacja rozwoju psychoruchowego. Kwadrat – 1 szt.,
w) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem stymulacja rozwoju psychoruchowego. Koło – 1 szt.,
x) Książeczka dotykowa – 1 szt.,
y) Gra edukacyjna do nauki rozróżniania kolorów – 1 szt.
4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II:
a) Książki edukacyjne – 70 szt.,
b) Hula Hop – 1- szt.,
c) Gry logopedyczne – 8 szt.,
d) Pacynka logopedyczna – 8 szt.,
e) Lustro logopedyczne – 1 szt.,
f) Cymbałki – 25 szt.,
g) Tamburyn – 25 szt.,
h) Bębenek – 25 szt.,
i) Ćwiczenia do analizy i syntezy słuchowej u dzieci – 2 szt.,
j) Zbiór gier do ćwiczenia umiejętności matematycznych – 1 szt.,
k) Wczesna interwencja terapeutyczna, stymulacja rozwoju dziecka – 1 szt.,
l) Zeszyt ćwiczeń do utrwalenia sylab wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać. – 1 szt.,
m) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem – symulacja rozwoju psychoruchowego. Kwadrat – 1 szt.,
n) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem – symulacja rozwoju psychoruchowego. Koło – 1 szt.,
o) Książeczka dotykowa – 1 szt.,
p) Gra edukacyjna do nauki rozróżniania kolorów – 1 szt.,
q) Kredki ołówkowe – 140 szt.,
r) Zestaw plasteliny -140 szt.,
s) Flamastry – 140 szt.,
t) Blok techniczny – 140 szt.,
u) Nożyczki przedszkolne – 140 szt.,
v) Klej uniwersalny – 140 szt.,
w) Klocki drewniane – 10 szt.,
x) Samochód wywrotka – 10 szt.,
y) Lalka szmaciana – 10 szt.,
z) Lalka bobas z akcesoriami – 10 szt.,
aa) Lalka bobas – 10 szt.,
bb) Lalka interaktywna – 10 szt.,
cc) Domek dla lalek – 10 szt.,
dd) Zestaw małego lekarza – 10 szt.,
ee) Kuchnia zabawka – 4 szt.,
ff) Pojemnik na zabawki – 10 szt.,
gg) Samochód strażacki – 4 szt.,
hh) Betoniarka – 4 szt.,
ii) Koparka – 4 szt.,
jj) Traktor – 4 szt.,
kk) Zestaw zabawek do piaskownicy – 10 szt.,
ll) Zabawkowy czołg – 4 szt.,
mm) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 4 szt.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ.
9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
10. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załączniku nr 5a/b/c/d do SIWZ.
11. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danego przedszkola.
12. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych.
13. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają.
14. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d SIWZ) wskazywałyby
w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
15. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
16. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego
w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne.
17. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
18. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność
z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania
w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
19. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b29e3119-5a3f-4515-8af7-115a19b6e318
Biuletyn 612747-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Głusk Dominów
Regon 431019980
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-388
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 518 760
Zamawiajacy fax 817 518 650
Zamawiajacy email sekretariat@glusk.pl
Adres strony url https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.1. Edukacja przedszkolna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugglusk.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1, 20-388 Lublin – pok. 110 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygoda z przedszkolem
Numer referencyjny ZP.271.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Przygoda z przedszkolem”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Przygoda z przedszkolem”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na cztery części, jak poniżej: 1) część nr 1 – dostawa mebli, 2) część nr 2 – dostawa wyposażenia kuchni i łazienki, 3) część nr 3 – dostawa sprzętu ICT, 4) część nr 4 – dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych. 4. Przedmiotem części 1 jest dostawa mebli, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Zestaw meblowy ok. 3mb – 2 szt., b) Lustro – 1 szt., c) Dywan – 2 szt. 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Drabinka gimnastyczna – 2 szt., b) Zestaw meblowy ok. 5 mb – 1 szt., c) Lustro – 1 szt., d) Szafa ze schowkami/pojemnikami – 1 szt., e) Dywan – 2 szt. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Zestaw meblowy ok. 3mb – 1 szt., b) Lustro – 1 szt., c) Dywan – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt., b) Stół roboczy nierdzewny – 1 szt., c) Szafa chłodnicza – 1 szt., d) Drabinka gimnastyczna – 2 szt., e) Zestaw meblowy ok. 3 mb – 3 szt., f) Lustro – 1 szt. g) Dywan – 3 szt. 5. Przedmiotem część 2 jest dostawa wyposażenia kuchni i łazienki, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 40 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 40 kompletów 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Pojemnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 30 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 30 kompletów. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 20 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka – 20 kompletów, f) Nakładki zmniejszające obwód ustępu – 2 szt., g) Podesty do toalet i umywalek – 2 szt., h) Kuchenka – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 70 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 70 kompletów. 6. Przedmiotem część 3 jest dostawa sprzętu ICT, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Kserokopiarka – 1 szt., d) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Radio z odtwarzaczem CD – 2 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 7. Przedmiotem część 4 jest dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Książki edukacyjne – 90 szt., b) Hula hop – 30 szt., c) Gry logopedyczne – 20 szt., d) Pacynka logopedyczna – 10 szt., e) Lustro logopedyczne – 3 szt., f) Tamburyn – 15 szt., g) Bębenek – 15 szt., h) Blok techniczny – 40 szt., i) Nożyczki przedszkolne – 40 szt., j) Klej uniwersalny – 40 szt., k) Pacynki – 10 szt., l) Samochód wywrotka – 5 szt., m) Laka szmaciana – 5 szt., n) Lalka bobas z akcesoriami – 5 szt., o) Lalka bobas – 5 szt., p) Lalka interaktywna – 5 szt., q) Domek dla lalek – 2 szt., r) Zestaw małego lekarza – 5 szt., s) Kuchnia zabawka – 2 szt., t) Pojemnik na zabawki – 5 szt., u) Samochód strażacki – 2 szt., v) Betoniarka – 2 szt., w) Koparka – 2 szt., x) Traktor – 2 szt., y) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 2 szt., z) Słuchowisko z bajkami – 30 szt., aa) Piłka gimnastyczna – 20 szt., bb) Gry edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym wspomagające naukę alfabetu, cyferek, kształtów – 40 szt., cc) Flamastry – 40 szt., dd) Zestaw plasteliny – 40 szt., ee) Kredki ołówkowe – 40 szt., ff) Kredki drewniane – 5 szt., gg) Klocki drewniane – 5 szt., hh) Klocki typu „LEGO” – 1 szt., ii) Cymbałki – 25 szt., jj) Kurs języka angielskiego – 1 szt., 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Książki edukacyjne – 30 szt., b) Hula Hop – 30 szt., c) Gry logopedyczne – 20 szt., d) Pacynka logopedyczna – 10 szt., e) Lustro logopedyczne – 2 szt., f) Tamburyn -15 szt., g) Bębenek – 15 szt., h) Blok techniczny – 80 szt., i) Nożyczki przedszkolne – 30 szt., j) Klej uniwersalny – 40 szt., k) Pacynki – 10 szt., l) Samochód wywrotka – 5 szt., m) Lalka szmaciana – 5 szt., n) Lalka bobas z akcesoriami – 5 szt., o) Lalka bobas – 5 szt., p) Lalka interaktywna – 5 szt., q) Domek dla lalek – 5 szt., r) Zestaw małego lekarza – 5 szt., s) Kuchnia zabawka – 2 szt., t) Pojemnik na zabawki – 5 szt., u) Samochód strażacki – 2 szt., v) Betoniarka – 2 szt., w) Koparka – 2 szt., x) Traktor – 2 szt., y) Zestaw zabawek do piaskownicy – 5 szt., z) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 2 szt., aa) Słuchowisko z bajkami – 15 szt., bb) Piłka gimnastyczna – 10 szt., cc) Gry edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym wspomagające naukę alfabetu, cyferek, kształtów – 60 szt. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Hula hop – 10 szt., b) Multimedialne gry i zabawy wspierające wszechstronny rozwój dziecka – 1 szt., c) Program multimedialny – 1 szt., d) Klocki typu „LEGO” – 1 szt., e) Multimedialny kurs języka angielskiego – 1 szt., f) Piłka gimnastyczna – 10 szt., g) Chusta słoneczny kwiat – 1 szt., h) Taśma elastyczna do zabaw grupowych – 1 szt., i) Worek do skakania – 4 szt., j) Zestaw instrumentów perkusyjnych – 1 szt., k) Gra edukacyjna z zadaniami do sortowania – 1 szt., l) Gry logopedyczne – 10 szt., m) Mata do zabawy przedstawiająca dni tygodnia – 1 szt., n) Mata do zabawy przedstawiająca cyferki – 1 szt., o) Lustro logopedyczne – 1 szt., p) Klocki typu „LEGO” – 3 szt., q) Cymbałki – 20 szt., r) Ćwiczenia do analizy i syntezy słuchowej – 2 szt., s) Zbiór gier do ćwiczenia umiejętności matematycznych – 1 szt., t) Wczesna interwencja terapeutyczna, stymulacja rozwoju dziecka – 1 szt., u) Zeszyt ćwiczeń do utrwalenia sylab wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać – 1 szt., v) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem stymulacja rozwoju psychoruchowego. Kwadrat – 1 szt., w) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem stymulacja rozwoju psychoruchowego. Koło – 1 szt., x) Książeczka dotykowa – 1 szt., y) Gra edukacyjna do nauki rozróżniania kolorów – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Książki edukacyjne – 70 szt., b) Hula Hop – 1- szt., c) Gry logopedyczne – 8 szt., d) Pacynka logopedyczna – 8 szt., e) Lustro logopedyczne – 1 szt., f) Cymbałki – 25 szt., g) Tamburyn – 25 szt., h) Bębenek – 25 szt., i) Ćwiczenia do analizy i syntezy słuchowej u dzieci – 2 szt., j) Zbiór gier do ćwiczenia umiejętności matematycznych – 1 szt., k) Wczesna interwencja terapeutyczna, stymulacja rozwoju dziecka – 1 szt., l) Zeszyt ćwiczeń do utrwalenia sylab wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać. – 1 szt., m) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem – symulacja rozwoju psychoruchowego. Kwadrat – 1 szt., n) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem – symulacja rozwoju psychoruchowego. Koło – 1 szt., o) Książeczka dotykowa – 1 szt., p) Gra edukacyjna do nauki rozróżniania kolorów – 1 szt., q) Kredki ołówkowe – 140 szt., r) Zestaw plasteliny -140 szt., s) Flamastry – 140 szt., t) Blok techniczny – 140 szt., u) Nożyczki przedszkolne – 140 szt., v) Klej uniwersalny – 140 szt., w) Klocki drewniane – 10 szt., x) Samochód wywrotka – 10 szt., y) Lalka szmaciana – 10 szt., z) Lalka bobas z akcesoriami – 10 szt., aa) Lalka bobas – 10 szt., bb) Lalka interaktywna – 10 szt., cc) Domek dla lalek – 10 szt., dd) Zestaw małego lekarza – 10 szt., ee) Kuchnia zabawka – 4 szt., ff) Pojemnik na zabawki – 10 szt., gg) Samochód strażacki – 4 szt., hh) Betoniarka – 4 szt., ii) Koparka – 4 szt., jj) Traktor – 4 szt., kk) Zestaw zabawek do piaskownicy – 10 szt., ll) Zabawkowy czołg – 4 szt., mm) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 4 szt. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 10. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załączniku nr 5a/b/c/d do SIWZ. 11. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danego przedszkola. 12. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 13. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 14. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 15. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 16. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 17. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 18. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 19. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, 4) w przypadku zastrzeżenia informacji jako tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca załączy do oferty wyjaśnienia wykazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku nie załączenia wyjaśnień zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów żądanych w dziale IX litera C SIWZ pkt 1-3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie informacje zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 4a, 4b, 4c i 4d do SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie objętym zmianą, w szczególności w zakresie zmiany stawki podatku VAT; 2) w sytuacji, gdy urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji, a następnie w umowie, przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostały uznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. W/w zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany. 3) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; 4) dopuszcza się zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia; 5) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 7) dopuszcza się zmianę warunków płatności w uzasadnionych przypadkach; 8) dopuszcza się zmianę podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 9) dopuszcza się zmianę Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 10) dopuszcza się rezygnację z Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy 11) innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nieznane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego; 12) Zamawiający może zmniejszyć zakres dostawy - w przypadku wystąpienia konieczności zmniejszenia zakresu dostaw rozliczenie zadania nastąpi w oparciu o stawki określone w ofercie Wykonawcy oraz ilości dostaw faktycznie wykonanych; 13) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach:  działania siły wyższej, klęski żywiołowej – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności;  wystąpienia intensywnych lub długotrwałych opadów deszczu, niskich temperatur albo innych zjawisk/warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności;  wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy,  udokumentowania niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłości postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności;  wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego– termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności;  powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treść umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany: a) danych teleadresowych; b) danych rejestrowych; c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej umowy, d) nr rachunku bankowego wykonawcy. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy. Nie dopuszcza się zmian umowy i wprowadzania postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego oraz takich, przy których uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2018-10-12T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części 1 jest dostawa mebli, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Zestaw meblowy ok. 3mb – 2 szt., b) Lustro – 1 szt., c) Dywan – 2 szt. 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Drabinka gimnastyczna – 2 szt., b) Zestaw meblowy ok. 5 mb – 1 szt., c) Lustro – 1 szt., d) Szafa ze schowkami/pojemnikami – 1 szt., e) Dywan – 2 szt. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Zestaw meblowy ok. 3mb – 1 szt., b) Lustro – 1 szt., c) Dywan – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Szafa do przechowywania naczyń – 1 szt., b) Stół roboczy nierdzewny – 1 szt., c) Szafa chłodnicza – 1 szt., d) Drabinka gimnastyczna – 2 szt., e) Zestaw meblowy ok. 3 mb – 3 szt., f) Lustro – 1 szt. g) Dywan – 3 szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 4. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załączniku nr 5a/b/c/d do SIWZ. 5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danego przedszkola. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 8. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 9. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 11. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 12. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 13.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu ICT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem część 3 jest dostawa sprzętu ICT, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Kserokopiarka – 1 szt., d) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Radio z odtwarzaczem CD – 1 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Radio z odtwarzaczem CD – 2 szt., b) Drukarka – 1 szt., c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 4. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załączniku nr 5a/b/c/d do SIWZ. 5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danego przedszkola. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 8. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 9. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 11. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 12. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa wyposażenia kuchni i łazienki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem część 2 jest dostawa wyposażenia kuchni i łazienki, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 40 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 40 kompletów 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Pojemnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 30 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 30 kompletów. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 20 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka – 20 kompletów, f) Nakładki zmniejszające obwód ustępu – 2 szt., g) Podesty do toalet i umywalek – 2 szt., h) Kuchenka – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 70 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 70 kompletów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 4. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załączniku nr 5a/b/c/d do SIWZ. 5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danego przedszkola. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 8. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 9. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 11. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 12. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa wyposażenia kuchni i łazienki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem część 2 jest dostawa wyposażenia kuchni i łazienki, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 40 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 40 kompletów 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Pojemnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 30 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 30 kompletów. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 20 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka – 20 kompletów, f) Nakładki zmniejszające obwód ustępu – 2 szt., g) Podesty do toalet i umywalek – 2 szt., h) Kuchenka – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Garnki kpl. min. 6 elementów – 1 szt., b) Podajnik na mydło – 3 szt., c) Podajnik na ręczniki papierowe – 2 szt., d) Sztućce kpl. – 70 kompletów, e) Naczynia dla przedszkolaka kpl. – 70 kompletów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 4. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załączniku nr 5a/b/c/d do SIWZ. 5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danego przedszkola. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 8. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 9. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 11. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 12. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem część 4 jest dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) Szkoła Podstawowa w Kalinówce: a) Książki edukacyjne – 90 szt., b) Hula hop – 30 szt., c) Gry logopedyczne – 20 szt., d) Pacynka logopedyczna – 10 szt., e) Lustro logopedyczne – 3 szt., f) Tamburyn – 15 szt., g) Bębenek – 15 szt., h) Blok techniczny – 40 szt., i) Nożyczki przedszkolne – 40 szt., j) Klej uniwersalny – 40 szt., k) Pacynki – 10 szt., l) Samochód wywrotka – 5 szt., m) Laka szmaciana – 5 szt., n) Lalka bobas z akcesoriami – 5 szt., o) Lalka bobas – 5 szt., p) Lalka interaktywna – 5 szt., q) Domek dla lalek – 2 szt., r) Zestaw małego lekarza – 5 szt., s) Kuchnia zabawka – 2 szt., t) Pojemnik na zabawki – 5 szt., u) Samochód strażacki – 2 szt., v) Betoniarka – 2 szt., w) Koparka – 2 szt., x) Traktor – 2 szt., y) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 2 szt., z) Słuchowisko z bajkami – 30 szt., aa) Piłka gimnastyczna – 20 szt., bb) Gry edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym wspomagające naukę alfabetu, cyferek, kształtów – 40 szt., cc) Flamastry – 40 szt., dd) Zestaw plasteliny – 40 szt., ee) Kredki ołówkowe – 40 szt., ff) Kredki drewniane – 5 szt., gg) Klocki drewniane – 5 szt., hh) Klocki typu „LEGO” – 1 szt., ii) Cymbałki – 25 szt., jj) Kurs języka angielskiego – 1 szt., 2) Szkoła Podstawowa w Wilczopolu Kolonii im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: a) Książki edukacyjne – 30 szt., b) Hula Hop – 30 szt., c) Gry logopedyczne – 20 szt., d) Pacynka logopedyczna – 10 szt., e) Lustro logopedyczne – 2 szt., f) Tamburyn -15 szt., g) Bębenek – 15 szt., h) Blok techniczny – 80 szt., i) Nożyczki przedszkolne – 30 szt., j) Klej uniwersalny – 40 szt., k) Pacynki – 10 szt., l) Samochód wywrotka – 5 szt., m) Lalka szmaciana – 5 szt., n) Lalka bobas z akcesoriami – 5 szt., o) Lalka bobas – 5 szt., p) Lalka interaktywna – 5 szt., q) Domek dla lalek – 5 szt., r) Zestaw małego lekarza – 5 szt., s) Kuchnia zabawka – 2 szt., t) Pojemnik na zabawki – 5 szt., u) Samochód strażacki – 2 szt., v) Betoniarka – 2 szt., w) Koparka – 2 szt., x) Traktor – 2 szt., y) Zestaw zabawek do piaskownicy – 5 szt., z) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 2 szt., aa) Słuchowisko z bajkami – 15 szt., bb) Piłka gimnastyczna – 10 szt., cc) Gry edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym wspomagające naukę alfabetu, cyferek, kształtów – 60 szt. 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach: a) Hula hop – 10 szt., b) Multimedialne gry i zabawy wspierające wszechstronny rozwój dziecka – 1 szt., c) Program multimedialny – 1 szt., d) Klocki typu „LEGO” – 1 szt., e) Multimedialny kurs języka angielskiego – 1 szt., f) Piłka gimnastyczna – 10 szt., g) Chusta słoneczny kwiat – 1 szt., h) Taśma elastyczna do zabaw grupowych – 1 szt., i) Worek do skakania – 4 szt., j) Zestaw instrumentów perkusyjnych – 1 szt., k) Gra edukacyjna z zadaniami do sortowania – 1 szt., l) Gry logopedyczne – 10 szt., m) Mata do zabawy przedstawiająca dni tygodnia – 1 szt., n) Mata do zabawy przedstawiająca cyferki – 1 szt., o) Lustro logopedyczne – 1 szt., p) Klocki typu „LEGO” – 3 szt., q) Cymbałki – 20 szt., r) Ćwiczenia do analizy i syntezy słuchowej – 2 szt., s) Zbiór gier do ćwiczenia umiejętności matematycznych – 1 szt., t) Wczesna interwencja terapeutyczna, stymulacja rozwoju dziecka – 1 szt., u) Zeszyt ćwiczeń do utrwalenia sylab wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać – 1 szt., v) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem stymulacja rozwoju psychoruchowego. Kwadrat – 1 szt., w) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem stymulacja rozwoju psychoruchowego. Koło – 1 szt., x) Książeczka dotykowa – 1 szt., y) Gra edukacyjna do nauki rozróżniania kolorów – 1 szt. 4) Szkoła Podstawowa w Mętowie im. Jana Pawła II: a) Książki edukacyjne – 70 szt., b) Hula Hop – 1- szt., c) Gry logopedyczne – 8 szt., d) Pacynka logopedyczna – 8 szt., e) Lustro logopedyczne – 1 szt., f) Cymbałki – 25 szt., g) Tamburyn – 25 szt., h) Bębenek – 25 szt., i) Ćwiczenia do analizy i syntezy słuchowej u dzieci – 2 szt., j) Zbiór gier do ćwiczenia umiejętności matematycznych – 1 szt., k) Wczesna interwencja terapeutyczna, stymulacja rozwoju dziecka – 1 szt., l) Zeszyt ćwiczeń do utrwalenia sylab wprowadzonych w Elementarzu Przedszkolak kocha czytać. – 1 szt., m) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem – symulacja rozwoju psychoruchowego. Kwadrat – 1 szt., n) Książeczka typu Zabawy z Figurkiem – symulacja rozwoju psychoruchowego. Koło – 1 szt., o) Książeczka dotykowa – 1 szt., p) Gra edukacyjna do nauki rozróżniania kolorów – 1 szt., q) Kredki ołówkowe – 140 szt., r) Zestaw plasteliny -140 szt., s) Flamastry – 140 szt., t) Blok techniczny – 140 szt., u) Nożyczki przedszkolne – 140 szt., v) Klej uniwersalny – 140 szt., w) Klocki drewniane – 10 szt., x) Samochód wywrotka – 10 szt., y) Lalka szmaciana – 10 szt., z) Lalka bobas z akcesoriami – 10 szt., aa) Lalka bobas – 10 szt., bb) Lalka interaktywna – 10 szt., cc) Domek dla lalek – 10 szt., dd) Zestaw małego lekarza – 10 szt., ee) Kuchnia zabawka – 4 szt., ff) Pojemnik na zabawki – 10 szt., gg) Samochód strażacki – 4 szt., hh) Betoniarka – 4 szt., ii) Koparka – 4 szt., jj) Traktor – 4 szt., kk) Zestaw zabawek do piaskownicy – 10 szt., ll) Zabawkowy czołg – 4 szt., mm) Plastikowe dinozaury/zwierzęta – 4 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 4. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załączniku nr 5a/b/c/d do SIWZ. 5. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danego przedszkola. 6. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 8. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a/b/c/d SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 9. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 11. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 12. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)