Zakup rocznych kontraktów serwisowych dla posiadanych przez Zamawiającego 48 Licencji Oprogramowania VMware vSphere oraz dla 2 licencji VMware vCenter Server

Data publikacji 2018-09-06
Data zakończenia 2018-09-14 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rozszerzanie umów serwisowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613512-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725910004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup rocznych kontraktów serwisowych dla posiadanych przez Zamawiającego 48 Licencji Oprogramowania VMware vSphere oraz dla 2 licencji VMware vCenter Server.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80efe246-9c9e-44a2-8135-fb14a04436d2
Biuletyn 613512-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 015259640
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl
Adres strony url https://www.um.warszawa.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://www.um.warszawa.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne acendrowska@um.warszawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wniosek można złożyć również w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, piętro III, pok. 302.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup rocznych kontraktów serwisowych dla posiadanych przez Zamawiającego 48 Licencji Oprogramowania VMware vSphere oraz dla 2 licencji VMware vCenter Server
Numer referencyjny ZP/AC/271/II-175/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup rocznych kontraktów serwisowych dla posiadanych przez Zamawiającego 48 Licencji Oprogramowania VMware vSphere oraz dla 2 licencji VMware vCenter Server.
Cpv glowny przedmiot 72591000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 210160,81
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) 2. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z Załącznikami można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/ 3. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej albo w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym; b) formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; w przypadku składania w formie pisemnej - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku składania w formie elektronicznej - za podpisanie uznaje się opatrzenie pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym należącym do osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby. 4. Numer postępowania: ZP/AC/271/II-175/17. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na podany numer postępowania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do wniosku; 2. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy;
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 http://aukcje.um.warszawa.pl
IV 4 7 http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
IV 4 8 1. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 3. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. 4. Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło przypisane do konkretnego loginu Wykonawcy otrzymują w oddzielnym mailu. Jednorazowe hasła dostępu otrzymują wyłącznie nowi użytkownicy platformy aukcyjnej. Po ich otrzymaniu użytkownicy proszeni są o zalogowanie się do platformy aukcyjnej przed rzeczywistą licytacją w celu zmiany hasła jednorazowego. Każdy użytkownik, który w przeszłości logował się do platformy aukcyjnej m.st. Warszawy na adres mailowy (login) wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, proszony jest o sprawdzenie przed rzeczywistą licytacją ważności ustanowionego przez siebie hasła. 5. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
IV 4 9 1. Cena wywoławcza (maksymalna) 258.497,80 zł brutto. Minimalna wysokość postąpienia 1000,00 zł. 2. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. 3. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 15 min.
IV 4 11 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T10:00:00+01:00
IV 4 12 2018-09-24 godz. 10:00
IV 4 13 2018-09-24 godz. 10:15 jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub w ciągu 3 min liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę - jednak nie wcześniej niż po upływie 15 min od otwarcia licytacji. UWAGA. Jeżeli dla danej licytacji Zamawiający przewidział zastosowanie mechanizmu dogrywek, to złożenie oferty skutkujące uruchomieniem dogrywki spowoduje przedłużenie czasu pozostałego do zakończenia licytacji o założony czas trwania dogrywki powiększony o sekundy brakujące do pełnej minuty, w której padła oferta uruchamiająca dogrywkę.
IV IstotnePostanowienia UMOWA NR BG/B/X/2/2/3/…/18 (nr sprawy w SAP: UP/010/…/18-19) zawarta w dniu ……………………. 2018 roku w Warszawie, pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawą, z siedzibą w Warszawie, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481, REGON 015259640, reprezentowanym przez Prezydenta m.st. Warszawy w imieniu, którego, na podstawie pełnomocnictwa …………………… z dnia …………………………….. r. działa: Jadwiga Wojciechowska – p.o. Dyrektora Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy, zwana dalej „Zamawiającym”, a ………………. z siedzibą w ………………., ul. ………………., REGON: …………… NIP: ………….., działającą na podstawie wpisu do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez ………………………………….., …… Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS …………………, reprezentowaną przez: …………………………………………………………………………………..*/ ………………………………………………………………......z siedzibą w …………….., ul. ,………………. …. ….., wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, REGON: ……………………...; NIP: …………………………….., * *(należy wybrać właściwą opcję) zwaną dalej „Wykonawcą”. W dalszej części Umowy Zamawiający i Wykonawca będą nazywani „Stronami”. W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ……………………………… w trybie licytacji elektronicznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), zawarta została Umowa o treści następującej: DEFINICJE § 1 Ilekroć w niniejszej Umowie użyte zostaną niżej wymienione określenia, pisane wielką literą, należy przez to rozumieć: 1) Umowa – niniejsza umowa, 2) Oferta – oferta Wykonawcy z dnia ……… 2018 r., stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy, 3) Oprogramowanie – oprogramowanie VMware vSphere 6.5 U2, VMware vSphere 5.5 (poziom licencji Enterprise Plus) oraz oprogramowanie VMware vCenter Server 6.0 oraz VMware vCenter Server 5.5 (poziom licencji Standard), 4) Licencje – 48 licencji na oprogramowanie VMware vSphere oraz 2 licencje na oprogramowanie VMware vCenter Server, posiadane przez Zamawiającego, 5) Producent Oprogramowania – firma VMware Inc., będącą posiadaczem autorskich praw majątkowych do Oprogramowania, 6) Kontrakt serwisowy – Usługa wsparcia technicznego Oprogramowania na poziomie „Basic Support” wraz z subskrypcjami „Subscription Service” dla Licencji Oprogramowania świadczona przez Producenta Oprogramowania, 7) Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz wyznaczonych dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy na podstawie odpowiedniego zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy. PRZEDMIOT UMOWY § 2 1. Przedmiotem Umowy jest pośredniczenie przez Wykonawcę w sprzedaży Zamawiającemu przez Producenta Oprogramowania rocznych Kontraktów serwisowych, wraz z prawem udzielenia licencji, dla posiadanych przez Zamawiającego 48 Licencji Oprogramowania VMware vSphere oraz dla 2 licencji VMware vCenter Server, liczonych od zakończenia obecnie posiadanych kontraktów serwisowych. Obecnie posiadane Kontrakty serwisowe VMware vSphere oraz VMware vCenter Server 6 wygasają 31.12.2018 r., natomiast kontrakt serwisowy VMware vCenter Server 5 wygasł 31.12.2014 r. 2. W ramach Kontraktów serwisowych, o których mowa w ust. 1, Zamawiający, w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r., otrzyma: a) licencję udzieloną przez Producenta Oprogramowania obejmującą prawo do pobierania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania (udzielenie licencji następuje na warunkach określonych przez Producenta Oprogramowania), b) wsparcie techniczne ze strony Producenta Oprogramowania. SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU UMOWY § 3 1. Przed upływem terminu określonego § 5 ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do spowodowania, aby Kontrakty serwisowe, o których mowa w § 2, zostały zarejestrowane dla konta o nazwie „Urzad M.St.Warszawy Biuro Geodezji I Katastru Wyd.Ds.Utrzymania” i numerze 116366113, a informacje o terminie ich wygaśnięcia zostały udostępnione na stronach internetowych Producenta Oprogramowania https://my.vmware.com. 2. Po zakończeniu wszystkich czynności określonych w ust. 1, Wykonawca powiadomi przedstawiciela Zamawiającego drogą elektroniczną o wykonaniu przedmiotu Umowy. § 4 1. W ramach Kontraktów serwisowych Zamawiający otrzymuje prawo do bezpłatnego pobierania aktualizacji Oprogramowania ze strony internetowej Producenta Oprogramowania oraz otrzymuje wsparcie serwisowe, dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, świadczone przez Producenta Oprogramowania za pośrednictwem portalu wsparcia technicznego dostępnego pod adresem https://my.vmware.com/. 2. Prawo, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający otrzymuje na okres opisany w § 2 ust. 2. 3. Wykonawca oświadcza, iż: a) przed złożeniem Oferty zapoznał się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu Umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, w tym w szczególności uzyskał wiedzę o zakresie i terminach obowiązywania wszystkich kontraktów serwisowych dla Licencji, przysługujących Zamawiającemu, b) jest uprawniony do pośredniczenia w sprzedaży przez Producenta Oprogramowania Kontraktów serwisowych dla Licencji, c) jego pracownicy posiadają doświadczenie i kwalifikacje niezbędne dla wykonania czynności objętych przedmiotem Umowy. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY § 5 1. Termin rozpoczęcia wykonania przedmiotu Umowy ustala się na dzień zawarcia Umowy. 2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę ustala się na 7 dni od daty jej zawarcia, tj. do dnia ……….…….. 2018 r. 3. Prawidłowość wykonania przedmiotu Umowy zostanie potwierdzona w „Protokole odbioru”, sporządzonym i podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, po otrzymaniu powiadomienia, o którym mowa w § 3 ust. 2. Protokół musi następnie zostać zatwierdzony przez Zamawiającego. WYNAGRODZENIE I FAKTUROWANIE § 6 1. Za wykonanie całości przedmiotu Umowy określonego w § 2, Strony ustalają wartość wynagrodzenia w wysokości: wartość brutto: …………….. zł (słownie wartość brutto:…………………………………………………). 2. Wynagrodzenie, określone w ust. 1, obejmuje całość zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy oraz zawiera w sobie koszt wynagrodzenia, jakie Wykonawca jest zobowiązany przekazać Producentowi Oprogramowania za licencje oraz roczne Kontrakty serwisowe, a Wykonawcy nie przysługuje żadne inne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie, nieprzewidziane w Umowie, ani roszczenie o zwrot kosztów poniesionych w związku z zawarciem lub wykonywaniem Umowy. 3. Wszelkie wynagrodzenie należne Wykonawcy, wynikające z niniejszej Umowy, objęte jest zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności, w tym również odsetek, i nie może być przelane na rzecz osób trzecich. 4. Podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonany przedmiot Umowy stanowi „Protokół odbioru”, o którym mowa w § 5 ust. 3. 5. Wypłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, potwierdzonej przez Zamawiającego, że zamówienie zostało wykonane zgodnie z Umową, w terminie 21 dni od daty złożenia faktury w Biurze Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy ul. Sandomierska 12, 02-567 Warszawa, z zastrzeżeniem, że faktura za wykonanie przedmiotu Umowy musi być wystawiona i dostarczona do Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy nie później niż do dnia 14.12.2018 r., a zapłata należności nastąpi do dnia 31.12.2018 r. 6. W przypadku doręczenia faktury niezgodnie z treścią ust. 5, za datę skutecznego doręczenia faktury Strony będą uznawać datę jej wpływu do siedziby Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy, ul. Sandomierska 12, 02-567 Warszawa. 7. Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać numer Umowy, na podstawie której jest wystawiona. 8. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym nastąpiło obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego. 9. Fakturę należy wystawić na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481. 10. Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT. 11. Zamawiający oświadcza, że będzie dokonywał płatności za wykonany przedmiot Umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. W przypadku gdy Wykonawcą, na którego rachunek bankowy będzie dokonywana płatność za wykonany przedmiot Umowy, jest osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, po ust. 11 dodaje się ust. 12 w brzmieniu: 12. Wykonawca oświadcza, że wskazany w fakturze rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. Lub Jeżeli w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wyłoniony wykonawca zagraniczny nie posiadający siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski, do niniejszej Umowy wprowadza się następujące zapisy wariantowe dla § 6: 1. Za wykonanie całości przedmiotu Umowy określonego w § 2, Strony ustalają wartość wynagrodzenia w wysokości: ………………………. PLN (słownie: ……………………………………………………………PLN). 2. Wynagrodzenie, określone w ust. 1, obejmuje całość zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy oraz zawiera w sobie koszt wynagrodzenia, jakie Wykonawca jest zobowiązany przekazać Producentowi Oprogramowania za licencje oraz roczne Kontrakty serwisowe, a Wykonawcy nie przysługuje żadne inne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie, nieprzewidziane w Umowie, ani roszczenie o zwrot kosztów poniesionych w związku z zawarciem lub wykonywaniem Umowy. 3. Wszelkie wynagrodzenie należne Wykonawcy, wynikające z niniejszej Umowy, objęte jest zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności, w tym również odsetek, i nie może być przelane na rzecz osób trzecich. 4. Podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonany przedmiot Umowy stanowi „Protokół odbioru”, o którym mowa w § 5 ust. 3. 5. Wypłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, potwierdzonej przez Zamawiającego, że zamówienie zostało wykonane zgodnie z Umową, w terminie 21 dni od daty złożenia faktury w Biurze Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy ul. Sandomierska 12, 02-567 Warszawa, z zastrzeżeniem, że faktura za wykonanie przedmiotu Umowy musi być wystawiona i dostarczona do Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy nie później niż do dnia 14.12.2018 r., a zapłata należności nastąpi do dnia 31.12.2018 r. 6. W przypadku doręczenia faktury niezgodnie z treścią ust. 5, za datę skutecznego doręczenia faktury Strony będą uznawać datę jej wpływu do siedziby Biura Geodezji i Katastru Urzędu m.st. Warszawy, ul. Sandomierska 12, 02-567 Warszawa. 7. Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać numer Umowy, na podstawie której jest wystawiona 8. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym nastąpiło obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego. 9. Fakturę należy wystawić na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481. 10. Wykonawca oświadcza, że nie posiada siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski, w związku z tym obowiązek podatkowy w zakresie podatku od towarów i usług spoczywa na Zamawiającym zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). W związku z powyższym Wykonawca wystawi fakturę na kwotę wynagrodzenia bez podatku od towarów i usług. Podatek od towarów i usług będzie rozliczony przez Zamawiającego. 11. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie po potrąceniu świadczeń publicznoprawnych wynikających z przepisów prawa, w tym zwłaszcza kwoty stanowiącej zryczałtowany podatek dochodowy, który Zamawiający jest zobowiązany zapłacić jako płatnik w dniu dokonania zapłaty na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1036 ze zm.). Zastosowanie stawki podatku wynikającej z właściwej umowy w sprawie zapobieżenia podwójnemu opodatkowaniu albo niepobranie podatku zgodnie z taką umową jest możliwe pod warunkiem udokumentowania miejsca siedziby podatnika do celów podatkowych, uzyskanym od niego zaświadczeniem (certyfikat rezydencji), wydanym przez właściwy organ administracji podatkowej, złożonym Zamawiającemu wraz z fakturą. Certyfikat powinien zostać dostarczony w oryginale, ewentualnie może to być potwierdzona notarialnie kopia. W przypadku niedostarczenia ww. certyfikatu rezydencji w odpowiednim terminie kwota należnego podatku zostanie potrącona z wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY § 7 1. Zamawiający może odstąpić od Umowy z powodu niedotrzymania przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania Umowy i wyznaczeniu w tym celu dodatkowego terminu, z zagrożeniem odstąpienia od Umowy po bezskutecznym upływie tego terminu. Wezwanie musi określać, jakie konkretnie warunki i postanowienia Umowy są naruszane przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca traci prawo do wynagrodzenia odpowiadającego wartości wykonanych prac oraz prawo do zwrotu poniesionych kosztów. 2. Zamawiający może odstąpić od Umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 3. Umowne prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Zamawiającemu w terminie do końca okresu wskazanego w § 2 ust. 2. KARY UMOWNE § 8 1. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi w wysokości odpowiednio: a) 20% wynagrodzenia umownego określonego w § 6 ust. 1, w razie nie przystąpienia do wykonania Umowy przez Wykonawcę, bądź gdy Zamawiający odstąpi od Umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; b) 0,5 % wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu Umowy, liczony od następnego dnia po upływie terminu określonego w § 5 ust. 2 Umowy. 2. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia kar umownych według swojego wyboru, w drodze potrącenia z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy lub poprzez wezwanie Wykonawcy do zapłaty kary w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania w formie noty księgowej. 3. Niezależnie od kar umownych Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych w przypadku, gdy szkoda przekracza wysokość kar umownych. USTALENIA DODATKOWE § 9 1. Do koordynowania spraw związanych z realizacją przedmiotu Umowy, dokonywania szczegółowych uzgodnień oraz rozwiązywania kwestii spornych, Strony wyznaczają: a) Zamawiający: ……………………….., tel.: ……………………, e-mail: ……………………………………. w zastępstwie: ………………………., tel.: ……………………, e-mail: ………………………………… b) Wykonawca: …………………………..…… tel.: ………….………..……, e-mail:………………………………………… Ustala się, że ilekroć w niniejszej Umowie użyto określeń: przedstawiciel Zamawiającego, przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciele Stron bez dodatkowego doprecyzowania, rozumie się przez to wyżej określone osoby. 2. Wszelkie ustalenia Stron muszą być udokumentowane i podpisane przez osoby do tego uprawnione, o których mowa w ust. 1. 3. Zmiana danych teleadresowych (tel., fax, e-mail) lub osób wskazanych w ust. 1, wymaga uprzedniego pisemnego, pod rygorem nieważności, powiadomienia drugiej Strony. Powiadomienie o powyższych zmianach nie stanowi zmiany Umowy wymagającej sporządzenia aneksu do Umowy. W przypadku braku takiego powiadomienia doręczenie na dotychczasowy adres przedstawiciela Strony uznaje się za skuteczne. § 10 1. Przedmiot Umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami technicznymi. 2. Wykonawca jest zobowiązany realizować Umowę z dochowaniem należytej staranności, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru tej działalności, z wykorzystaniem całej posiadanej wiedzy i doświadczenia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania na żądanie Zamawiającego informacji związanych z Umową, w szczególności informacji dotyczących postępów prac, przyczyn opóźnień lub przyczyn nienależytego wykonywania Umowy. Informacje będą przekazywane w formie pisemnej. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy poprzez zapłatę kar umownych lub odszkodowania w pełnej wysokości na zasadach ogólnych. 5. Wykonawca zwalnia Zamawiającego od ewentualnych roszczeń osób trzecich wynikających z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wykonaniem przedmiotu Umowy. 6. W razie naruszenia przez Zamawiającego w wyniku zawarcia i prawidłowego wykonania niniejszej Umowy jakichkolwiek praw osób trzecich, odpowiedzialność z tytułu takiego naruszenia, w tym obowiązek odszkodowawczy, w pełnym zakresie ponosi Wykonawca. W szczególności, Zamawiający nie odpowiada za jakiekolwiek skutki, w tym roszczenia osób trzecich, wynikające z działań bądź zaniechań Wykonawcy oraz osób realizujących Umowę w jego imieniu. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody związane z realizacją przedmiotu Umowy. 8. Wykonawca nie może dokonać cesji żadnych praw lub przeniesienia obowiązków wynikających z Umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 9. Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO), dla których Administratorem danych jest Prezydent m.st. Warszawy, z zastrzeżeniem zawartym w zdaniu drugim. Zamawiający oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora danych osobowych, określone w przepisach RODO, w zakresie danych osobowych Wykonawcy, w sytuacji, w której jest on osobą fizyczną (w tym osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą), a także danych osobowych osób, które Wykonawca wskazał ze swojej strony do realizacji niniejszej umowy. 10. Strony zgodnie oświadczają, że ze względu na specyfikę przedmiotu Umowy - usługi pośrednictwa, bez możliwości wskazania konkretnego miejsca i czasu wykonywania tych czynności, oraz braku możliwości wydawania szczegółowych poleceń i wskazówek przez pracodawcę lub pracowników pełniących w zakładzie pracy funkcje kierownicze co do zlecanych usług, ich wykonywanie nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 11. Przed przystąpieniem do wykonywania Umowy, a następnie w trakcie jej wykonywania Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie m.st. Warszawy. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią ww. dokumentu stanowi Załącznik nr 2 do Umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy w całości lub części w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę Polityki Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie m.st. Warszawy. POSTANOWIENIA KOŃCOWE § 11 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści wybranej Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 2. 2. Zmiana postanowień warunków Umowy w zakresie sposobu bądź terminu realizacji Umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia, b) zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Stron Umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji przedmiotu Umowy, gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności:  w wyniku powstania trudności formalno–prawnych Zamawiający dopuści możliwość zmiany Umowy, polegającej na wydłużeniu terminów umownych o czas niezbędny na ostateczne uregulowanie formalno-prawne lub możliwość zmiany zakresu zamówienia, wynikającego z nowych regulacji prawnych,  w przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, objętego niniejszą Umową, Zamawiający dopuści możliwość zmiany Umowy o czas niezbędny na wykonanie zamówienia dodatkowego. 3. Zmiana Umowy wskazana w ust. 2, lit. b może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy konieczność jej wprowadzenia nie jest spowodowana działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej i akceptacji przez obie Strony, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w § 9 ust. 3. § 12 1. Do spraw nieuregulowanych Umową stosuje się przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1191 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.) i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 2. Jeżeli postanowienia niniejszej Umowy są albo staną się nieważne lub nieskuteczne albo Umowa zawierać będzie sprzeczności, nie narusza to ważności i skuteczności pozostałych postanowień Umownych. Zamiast nieważnych albo nieskutecznych postanowień lub jako wypełnienie luki obowiązywać będą regulacje prawne, obowiązujące w Polsce w szczególności o których mowa w ust. 1. 3. Ewentualne spory mogące wyniknąć w związku z niniejszą Umową podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 4. Umowę sporządzono w czterech egzemplarzach: trzy dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy. 5. Integralną częścią Umowy są: 1) Załącznik Nr 1 – Raport z Licytacji z dnia ……… 2018 r., 2) Załącznik nr 2 – Oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Bezpieczeństwa Informacji. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Agata Cendrowska, tel.: 22/ 443 14 16, e-mail: acendrowska@um.warszawa.pl ; w zakresie dotyczącym licytacji elektronicznej: Tadeusz Bińkowski tel.: 22/ 443 14 08.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany opisane w § 11 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2018-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)