GuidZP400 |
13e6472f-2528-424e-8c03-01589782b4e3
|
Biuletyn |
614523-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gwarków 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40166
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2581631-9
|
Zamawiajacy fax |
322596533
|
Zamawiajacy email |
bgxzg@gig.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup dla części I ,II i IV (2 szt.) realizowany będzie w ramach projektu : „Opracowanie i demonstracja technologii hydro- otworowej dla poprawy konkurencyjności eksploatacji węgla brunatnegona świecie i ograniczenia jej wpływu na środowisko. /akronim: Development and demonstration of Hydro Borehole Technology to improve the competiveness of Brown coalexcavating techniques worldwide and to minimize their environment al impast/ HydroCOAL Plus
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę: Część I: Notebooka A – 1szt. Część II: Komputera obliczeniowego A – 1szt. Część III: Komputera obliczeniowego B – 1szt. Część IV: Monitor A – 3 szt.
|
Numer referencyjny |
FZ - 1/5047/MKO/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przetarg nieograniczony na dostawę:
Część I: Notebooka A – 1szt.
Część II: Komputera obliczeniowego A – 1szt.
Część III: Komputera obliczeniowego B – 1szt.
Część IV: Monitor A – 3 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
23235,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Liczba części: 4.
Na każdą część zamówienia powinien zostać złożony osobny formularz oferty.
2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
1. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
1. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do: 3 tygodni od daty zawarcia umowy,
na warunkach CIP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Zespół Informatyki – FI, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice.
2. Wykonawca zapewni gwarancję która będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia i wynosić będzie nie mniej niż 36 miesiące.
3. Warunki płatności: termin płatności będzie liczony od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury obejmującej dostarczony towar i wynosi 30 dni. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły odbioru ilościowo – jakościowego.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
2. Podstawy wykluczenia:
2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa
w art. 24, ust. 1, pkt 12-23 ustawy Pzp (przesłanki wykluczenia obligatoryjne).
2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy także Wykonawcę/ów
w następujących przypadkach - wybrane przez Zamawiającego przesłanki wykluczenia fakultatywne, przewidziane w art. 24, ust. 5 ustawy Pzp:
2.2.1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332, ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366, ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.).
3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22, ust. 1b ustawy Pzp:
3.1. Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
3.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
3.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia. - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24, ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga nr 2: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
4.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
Uwaga nr 3 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów,
w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się
w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97, ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,
o których mowa w art. 25, ust. 1, pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakup dla części I ,II i IV (2 szt.) realizowany będzie w ramach projektu : „Opracowanie i demonstracja technologii hydro- otworowej dla poprawy konkurencyjności eksploatacji węgla brunatnegona świecie i ograniczenia jej wpływu na środowisko. /akronim: Development and demonstration of Hydro Borehole Technology to improve the competiveness of Brown coalexcavating techniques worldwide and to minimize their environment al impast/ HydroCOAL Plus
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.
3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
|
IV 4 4 data |
2018-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski- nie dotyczy oferty- zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I: Notebooka A – 1szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8241,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Część I: Notebooka A – 1szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II: Komputera obliczeniowego A – 1szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Część II: Komputera obliczeniowego A – 1szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III: Komputera obliczeniowego B – 1szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9667,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Część III: Komputera obliczeniowego B – 1szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV: Monitor A – 3 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2626,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV: Monitor A – 3 szt.
|
| |