Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych”

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Lubochnia
Miejscowość Lubochnia
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614488-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest

Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych”

2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na siedem niżej wymienionych części:

Część I - Dostawa wyposażenia multimedialnego
Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy

Część II - Dostawa dodatkowego wyposażenia kuchni ( nie objętego wnioskiem o dofinansowanie)
Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 490f5dcb-de8a-4baa-a6dd-2297023fdfcc
Biuletyn 614488-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubochnia
Regon 59064814900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tomaszowska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Lubochnia
Zamawiajacy kod pocztowy 97217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 447 103 510
Zamawiajacy fax 447 103 022
Zamawiajacy email inwest@lubochnia.pl
Adres strony url www.bip.lubochnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej Poddziałanie VI.2.1 Rozwój gospodarki turystycznej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.lubochnia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lubochnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Lubochnia, ul. Tomaszowska 9, Lubochnia Dworska, 97-217 Lubochnia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych”
Numer referencyjny RI.17.271.Pzp.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia w ramach projektu „Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych” 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na siedem niżej wymienionych części: Część I - Dostawa wyposażenia multimedialnego Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy Część II - Dostawa dodatkowego wyposażenia kuchni ( nie objętego wnioskiem o dofinansowanie) Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 5a,5b do SIWZ 3) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy ich dokonanie podyktowane jest; 1) zmianą stanu prawnego, która ma wpływ na sposób realizacji umowy, 2) działaniem siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości umowy, 3) oczywistymi omyłkami rachunkowymi lub pisemnymi, 4) sytuacją, w której zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany umowy, 5) zmianą: nazwy, adresu, statusu Wykonawcy (zmiana formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej), 6) zmianą podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 7) zmianą terminu realizacji dostawy z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, 8) zmniejszeniem zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 9) zastosowaniem ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, w sytuacji gdy ulepszenia przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 10) zmianą stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie/ceny jednostkowe ulegną zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto/cen jednostkowych netto
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dla części I znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa dodatkowego wyposażenia kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dla części II znajduje się w załączniku nr 5b do SIWZ „Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrocenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)