GuidZP400 |
1afef8bb-717d-4412-a6f4-4a39298011ad
|
Biuletyn |
614428-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Medyka
|
Regon |
65090037000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Medyka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
288
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Medyka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37732
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 671 53 91
|
Zamawiajacy fax |
16 671 53 91
|
Zamawiajacy email |
ug_medyka@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.medyka.itl.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Oś piorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.4. Kultura - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.medyka.itl.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Medyka, Medyka 288, 37-732 Medyka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przebudowa oficyny dworskiej w Medyce na bibliotekę i czytelnię - dostawa i montaż monitoringu
|
Numer referencyjny |
BiD.271.27.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego na i w budynku biblioteki i czytelni w Medyce położonego na działce nr 276/16 w Medyce.
Zakres rzeczowy na dostawę monitoringu został określony w załączniku numer 6 do SIWZ.
Do SIWZ załączone zostały, także schematy umieszczenia urządzeń w i na budynku biblioteki i czytelni.
|
Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-25T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wprowadzi niecenowe kryterium oceny ofert w postaci skrócenia terminu dostawy przez Wykonawcę.
Dostawę i montaż należy wykonać do 25 października 2018 r.
Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia.
Wykonawca winien w takim wypadku zadeklarować termin podając konkretną datę w jakim dokona wykonania zamówienia, lecz nie może on przekroczyć dnia 25 października 2018 r.
Celem wyliczenia najkorzystniejszego okresu Zamawiający wyliczy ilość dni od dnia otwarcia ofert do terminu zaoferowanego przez Wykonawcę i ilość dni podda przeliczeniu przez wzór matematyczny
UWAGA: Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ze względu, iż dostarczony i zamontowany monitoring będzie w budynku, w którym prowadzone są prace remontowe polegające na odbudowie budynku „Oficyny Dworskiej” wpisanej do rejestru zabytków pod nr A-314 z przeznaczeniem na bibliotekę i czytelnię Zamawiający wymaga wskazania osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami montażowymi.
Wymagane doświadczenie:
W związku z tym, iż prace odbywać się będą w obiekcie zabytkowym osoba kierująca robotami montażowymi przy instalacji monitoringu winna mieć co najmniej 2 lata doświadczenia przy kierowaniu robotami budowlanymi przy remoncie zabytków nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579).
Osoba kierująca robotami montażowymi winna posiadać stosowne zaświadczeni wydane przez Urząd Ochrony Zabytków potwierdzające możliwość kierowania robotami budowlanymi przy remoncie zabytków nieruchomych.
UWAGA:
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane nadane obywatelom państw członkowskich w rozumieniu art 4a stawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.). uznane na podstawie odrębnych przepisów, stosowanie do treści art. 12 a ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 t. j. ).
Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.).
Wszystkie w/w osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 3. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania składa odpowiednio: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
|
IV 4 4 data |
2018-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|