Dostawa usług wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania – 3 części.

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613692-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawy usług wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT:
dla Części 1 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Kaseya;
dla Części 2 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Oracle;
dla Części 3 Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania serwerów IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware.
1.1. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma:
a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu,
b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem.
Wsparcie serwisowe wynosić będzie:
1) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Kaseya (Część 1);
2) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Oracle (Część 2);
3) minimum 36 miesięcy – dla sprzętu i oprogramowania IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware (Część 3).
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4a, 4b i 4c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3);
b) Wzór umowy – załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4cb22e6b-6e22-4872-9e3e-3a8467a2a20c
Biuletyn 613692-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski
Regon 130100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 22 34
Zamawiajacy fax 71 375 24 72
Zamawiajacy email bzp@uwr.edu.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ w rozdz. X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100, 50-138 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa usług wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania – 3 części.
Numer referencyjny BZP.2411.38.2018.JS
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawy usług wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT: dla Części 1 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Kaseya; dla Części 2 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Oracle; dla Części 3 Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania serwerów IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware. 1.1. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma: a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem. Wsparcie serwisowe wynosić będzie: 1) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Kaseya (Część 1); 2) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Oracle (Część 2); 3) minimum 36 miesięcy – dla sprzętu i oprogramowania IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware (Część 3). 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4a, 4b i 4c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3); b) Wzór umowy – załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3).
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę, obejmującą usługę wsparcia serwisowego o wartości nie mniejszej niż: dla Części 1: 60 000,00 zł. brutto; dla Części 2: 22 000,00 zł. brutto; dla Części 3: 30 000,00 zł. brutto. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na dwie lub trzy Części, to w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału, może wskazać dla tych Części tą samą usługę spełniającą wymagania sformułowane odpowiednio dla Części o największej wymaganej wartości spośród części na które składa ofertę. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli jeden z Wykonawców spełni samodzielnie wymagany warunek. 3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. 2.W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1.1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu 1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału – załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Jako odrębny załącznik do SIWZ Zamawiający zamieścił Wzory umów z załącznikami, które określają warunki realizacji przedmiotowego zamówienia tj. załączniki nr: 5a, 5b i 5c.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Oracle
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Jako odrębny załącznik do SIWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy z załącznikami, która określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia tj. załącznik nr: 5b
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawy usług wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT: dla Części 2 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Oracle; 2. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma: a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem. Wsparcie serwisowe wynosić będzie: 2) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Oracle (Część 2); 3. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załączniki nr 4b do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 2); b) Wzór umowy – załączniki nr 5a, 5b i 5c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 2).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania serwerów IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Jako odrębny załącznik do SIWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy z załącznikami, która określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia tj. załącznik nr: 5c
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawy usług wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT: dla Części 3 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu i oprogramowania serwerów IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware. 2. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma: a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem. Wsparcie serwisowe wynosić będzie: 3) minimum 36 miesięcy – dla sprzętu i oprogramowania IBM/Lenovo, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania Pulse Secure i oprogramowania VMware (Część 3). 3. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załącznik nr 4c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 3); b) Wzór umowy – załączniki nr 5c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 3).
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Kaseya
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Jako odrębny załącznik do SIWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy z załącznikami, która określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia tj. załącznik nr: 5a
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawy usług wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT: dla Części 1 – Dostawa usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania Kaseya; 2. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma: a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem. Wsparcie serwisowe wynosić będzie: 1) minimum 36 miesięcy – dla oprogramowania Kaseya (Część 1); 3. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załącznik nr 4a do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1); b) Wzór umowy – załączniki nr 5a do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1).
  

Criterion

Kryteria okres wsparcia dotyczący sprzętu i oprogramowania serwerów IBM/Lenowo (dla części 3)
Znaczenie 15,00
  
Kryteria okres wsparcia oprogramowania VMware (dla części 3)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres wsparcia oprogramowania (dla Części 1 i 2)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres wsparcia dotyczący sprzętu sieciowego i oprogramowania Pulse Secure (dla części 3)
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)