Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Zadanie 1. Wsparcie techniczne oprogramowania TrendMicro Zadanie 2. Wsparcie techniczne oprogramowania SolarWinds Zadanie 3. Wsparcie techniczne oprogramowania vmware

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613791-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Zadanie 1. Wsparcie techniczne oprogramowania TrendMicro Zadanie 2. Wsparcie techniczne oprogramowania SolarWinds Zadanie 3. Wsparcie techniczne oprogramowania vmware.
Zadanie 1. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania antywirusowego Deep Security firmy Trend Micro.
Zadanie 2. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Virtualization Manager firmy SolarWinds.
Zadanie 3. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania vSphere Standard (2 CPU) firmy VMWARE.
2) Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz projektach umów dla poszczególnych Zadań zawartych w Rozdziale V SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80927c42-e812-4268-b832-f5236c87a577
Biuletyn 613791-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Regon 330920802
Zamawiajacy adres ulica Rynek Staromiejski
Zamawiajacy adres numer domu 6-7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 3488600
Zamawiajacy fax 94 3488625
Zamawiajacy email regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony url www.bip.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.koszalin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Adama Mickiewicza 26, 75 - 004 Koszalin, I piętro - pokój Nr 22
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Zadanie 1. Wsparcie techniczne oprogramowania TrendMicro Zadanie 2. Wsparcie techniczne oprogramowania SolarWinds Zadanie 3. Wsparcie techniczne oprogramowania vmware
Numer referencyjny BZP-8.271.1.48.2018.EM
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Zadanie 1. Wsparcie techniczne oprogramowania TrendMicro Zadanie 2. Wsparcie techniczne oprogramowania SolarWinds Zadanie 3. Wsparcie techniczne oprogramowania vmware. Zadanie 1. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania antywirusowego Deep Security firmy Trend Micro. Zadanie 2. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Virtualization Manager firmy SolarWinds. Zadanie 3. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania vSphere Standard (2 CPU) firmy VMWARE. 2) Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz projektach umów dla poszczególnych Zadań zawartych w Rozdziale V SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 22076,17
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia (dotyczy Zadania 1., Zadania 2. i Zadania 3.): 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dotyczy Zadania 1., Zadania 2. i Zadania 3.: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1. Wsparcie techniczne oprogramowania TrendMicro
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3414,63
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Zadanie 1. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania antywirusowego Deep Security firmy Trend Micro. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy dla Zadania 1. zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2. Wsparcie techniczne oprogramowania SolarWinds
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14190,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Zadanie 2. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Virtualization Manager firmy SolarWinds. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy dla Zadania 2. zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3. Wsparcie techniczne oprogramowania vmware
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4471,54
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Zadanie 3. – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania vSphere Standard (2 CPU) firmy VMWARE. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy dla Zadania 3. zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)