Modernizacja mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens o dodatkową opcję do tomosyntezy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2018-09-11
Data zakończenia 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615728-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens o dodatkową opcję do tomosyntezy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach.

2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:

a) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ
b) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
3. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens
o dodatkową opcję do tomosyntezy. Zamawiający informuje, że na przedmiotowy mammograf cyfrowy Mammomat Inspiration s/n 5075 jest zawarta umowa serwisowa nr DO/DZ-382-251/18 z dnia 18.06.2018 z firmą Siemens. Każdy Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne tj. inne niż oryginalne producenta ww. mammografu zobowiązany jest przejąć i utrzymać serwis modernizowanego mammografu do dnia 15.09.2021 r.
W zakres umowy serwisowej aparatu wchodzą:
1. Przeglądy okresowe wraz z materiałami koniecznymi do jego wykonania - Regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów - uzgodnione z Zamawiającym obejmujące, co najmniej:
1) Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego
2) Kontrola występowania usterek zewnętrznych
3) Inspekcja zużycia części
4) Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła
5) Smarowanie ruchomych części mechanicznych
6) Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego
7) Konserwacja software'u systemowego i aplikacyjnego
8) Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych
9) Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy
10) Dokumentacja przeglądów
11) Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych
a) Sprawdzenie jakości obrazu
b) Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury
c) Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylania od wartości optymalnych
12) Modyfikacje wraz z materiałami koniecznymi do ich wykonania – przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia
13) Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji software systemowego i aplikacyjnego oraz modyfikacji urządzenia.
2. Naprawy obejmujące:
1) Interwencje na wezwanie – praca w miejscu sprzętu wraz z dojazdem inżyniera serwisu
2) Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz dokonywanie napraw sprzętu (przywracanie
sprzętu i jego środowiska do pełnej funkcjonalności) w sytuacjach wynikłych z naturalnego
zużycia części.
3) Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie
4) Dokumentacja interwencji serwisowych
3. Modyfikacje:
1) przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy sprzętu
2) Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji software systemowego i aplikacyjnego oraz urządzenia
3) wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji sprzętu
4. Dostawa części zamiennych i komponentów specjalnych niezbędnych do usuwania usterek i przeprowadzenia napraw opisanych w pkt 2 powyżej, w tym dostawa wszystkich części zamiennych w celu zastąpienia tych, które się uszkodziły lub stały się nieprzydatne do dalszej eksploatacji.
5. Pomoc aplikacyjna w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9cd20bb3-3d61-46e1-b47e-c037d4936a52
Biuletyn 615728-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url http://www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty elektronicznie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Kancelaria, pok. 134 (Budynek Główny, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens o dodatkową opcję do tomosyntezy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO / DZ – 381 – 1 – 145 / 18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens o dodatkową opcję do tomosyntezy dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach: a) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ b) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ 3. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens o dodatkową opcję do tomosyntezy. Zamawiający informuje, że na przedmiotowy mammograf cyfrowy Mammomat Inspiration s/n 5075 jest zawarta umowa serwisowa nr DO/DZ-382-251/18 z dnia 18.06.2018 z firmą Siemens. Każdy Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne tj. inne niż oryginalne producenta ww. mammografu zobowiązany jest przejąć i utrzymać serwis modernizowanego mammografu do dnia 15.09.2021 r. W zakres umowy serwisowej aparatu wchodzą: 1. Przeglądy okresowe wraz z materiałami koniecznymi do jego wykonania - Regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów - uzgodnione z Zamawiającym obejmujące, co najmniej: 1) Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego 2) Kontrola występowania usterek zewnętrznych 3) Inspekcja zużycia części 4) Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła 5) Smarowanie ruchomych części mechanicznych 6) Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego 7) Konserwacja software'u systemowego i aplikacyjnego 8) Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych 9) Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy 10) Dokumentacja przeglądów 11) Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych a) Sprawdzenie jakości obrazu b) Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury c) Ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylania od wartości optymalnych 12) Modyfikacje wraz z materiałami koniecznymi do ich wykonania – przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia 13) Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji software systemowego i aplikacyjnego oraz modyfikacji urządzenia. 2. Naprawy obejmujące: 1) Interwencje na wezwanie – praca w miejscu sprzętu wraz z dojazdem inżyniera serwisu 2) Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz dokonywanie napraw sprzętu (przywracanie sprzętu i jego środowiska do pełnej funkcjonalności) w sytuacjach wynikłych z naturalnego zużycia części. 3) Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie 4) Dokumentacja interwencji serwisowych 3. Modyfikacje: 1) przeprowadzenie środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy sprzętu 2) Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji software systemowego i aplikacyjnego oraz urządzenia 3) wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji sprzętu 4. Dostawa części zamiennych i komponentów specjalnych niezbędnych do usuwania usterek i przeprowadzenia napraw opisanych w pkt 2 powyżej, w tym dostawa wszystkich części zamiennych w celu zastąpienia tych, które się uszkodziły lub stały się nieprzydatne do dalszej eksploatacji. 5. Pomoc aplikacyjna w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu.
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: przynajmniej jedną przeszkoloną osobą w zakresie serwisowania przez producenta mammografu Mammomat Inspiration Prime firmy Siemens lub autoryzowany serwis ww. aparatu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20017 r. poz. 570 ze zm.). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowaniu tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j.: Dz. U. z 2018 poz. 798 ze zm. ). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści umowy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian, 2) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny,
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)