GuidZP400 |
6ce63f91-a86f-4ab7-b617-652a62f33ad7
|
Biuletyn |
616765-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30059300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Proszowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
123 865 105
|
Zamawiajacy fax |
123 865 258
|
Zamawiajacy email |
dzp.zoz@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.spzoz.proszowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.proszowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice,Sekretariat Dyrekcji I p. Budynek główny,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do magazynu Apteki szpitalnej środków do dezynfekcji, produktów leczniczych, substancji do receptury oraz dostawa materiałów do sterylizacji i pojemników na odpady medyczne.
|
Numer referencyjny |
26/ZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa do magazynu Apteki szpitalnej środków do dezynfekcji, produktów leczniczych, substancji do receptury oraz dostawa materiałów do sterylizacji i pojemników na odpady medyczne zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca, oferujący produkty lecznicze musi wykazać, że posiada uprawnienia do obrotu produktami leczniczymi.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek składając oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Wykonawca spełni warunek składając oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument):
a) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub inny dokument w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające odpowiednio wymagane zezwolenie;
b) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub inny dokument na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą;
c) zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny dokument w zakresie obrotu produktami leczniczymi - w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowane produkty lecznicze do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późniejszymi zmianami);
2) Dla wyrobów medycznych dokumenty spełniające wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późniejszymi zmianami) tj.:
a) deklarację zgodności producenta – dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego,
b) certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.),
c) Oświadczenie Wykonawcy, o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania zgodnie z art. 58 ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późniejszymi zmianami) - ( dotyczy wyrobów medycznych.)
3) Dla produktów biobójczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z Ustawą z dnia 9 pażdziernika 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015r. poz. 1926 z póżniejszymi zmianami).
4) Dla Kosmetyków - potwierdzenie zgłoszenia do Internetowy Portalu Notyfikacji Kosmetyków (CPNP).
5) Oświadczenie o posiadaniu badań przeprowadzonych zgodnie z obowiązującymi normami zawartymi w PN EN 14885 potwierdzającymi wymagane spektrum biobójcze. Zamawiający zastrzega sobie przedłożenia dokumentów z badań na każde wezwanie zamawiającego.
6) Ulotki informacyjne/foldery/katalogi w języku polskim zawierające opis oraz instrukcję stosowania (pakiety 9-15) dla wszystkich pozycji.
7) Atest/ dokumenty w języku polskim potwierdzające możliwość stosowania preparatów do powierzchni mających kontakt z żywnością i stosowania preparatu w obecności pacjenta (jeżeli dotyczy).
8) Pozytywna opinia producentów endoskopów giętkich Olympus i Storz w pakiecie nr 13 poz. 5
9) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy).
10) Dla preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne i biobójcze załączyć Kartę Charakterystyki .
11) Charakterystyka produktu leczniczego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmianę umowy zgodnie z zapisem § 6 projektów umów.
|
IV 4 4 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa składników do receptury i utensyliów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa składników do receptury i utensyliów zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów leczniczych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów leczniczych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów leczniczych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów leczniczych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów leczniczych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów leczniczych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sterylizacja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów medycznych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sterylizacja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń i produktów medycznych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sterylizacja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń i produktów medycznych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pojemników na odpady medyczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pojemników na odpady medyczne zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji endoskopów zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków do dezynfekcji zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do antyseptyki skóry, ran, błon śluzowych zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do maszynowego mycia i dezynfekcji zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |