Dostawa mebli do laboratorium procesów jednostkowych na potrzeby Katedry Inżynierii i Aparatury Procesowej Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Data publikacji 2018-09-13
Data zakończenia 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616718-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż, dostawa, wniesienie, montaż i podłączenie do istniejących instalacji (tzw. fabrycznych) nowych mebli do laboratorium procesów jednostkowych na potrzeby Katedry Inżynierii i Aparatury Procesowej Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz w dokumencie „Wymagania techniczne i jakościowe dla zamawianego wyposażenia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d0f6c56-1588-4343-94b8-58bbd6fba872
Biuletyn 616718-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Regon 51088420500010
Zamawiajacy adres ulica ul. Oczapowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 233 420
Zamawiajacy fax (089) 5233278
Zamawiajacy email jasma@uwm.edu.pl
Adres strony url www.uwm.edu.pl/dzp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 310, 10 - 719 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do laboratorium procesów jednostkowych na potrzeby Katedry Inżynierii i Aparatury Procesowej Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Numer referencyjny 339/2018/PN/DZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż, dostawa, wniesienie, montaż i podłączenie do istniejących instalacji (tzw. fabrycznych) nowych mebli do laboratorium procesów jednostkowych na potrzeby Katedry Inżynierii i Aparatury Procesowej Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz w dokumencie „Wymagania techniczne i jakościowe dla zamawianego wyposażenia”.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 33
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 5 pkt. 1 i 2 Ustawy Pzp; 1.2.spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) Zdolności technicznej lub zawodowej. 2. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w art. 22 ust. 1b pkt. 3 Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości dotyczące: 2.1. Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: 2.2.1. tj. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi, tj. co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia typu E oraz D w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby wskazane w wykazie osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ zamieszczony na stronie: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html)
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Katalogów lub/i folderów z opisami i szczegółowymi fotografiami oferowanych produktów w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp; Złożone na wezwanie katalogi lub/i foldery z opisami i szczegółowymi fotografiami oferowanych produktów należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało której pozycji dotyczą. 2. Certyfikatu zintegrowanego systemu zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N-18001:2004 (dotyczący zapewnienia jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli i urządzeń laboratoryjnych, zapewnienia zarządzania środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy) lub równoważnego; 3. Atestu Higienicznego na meble (tj. wszystkie blaty, powłoki lakiernicze każdego malowanego elementu mebla) oraz montowane akcesoria laboratoryjne; 4. Certyfikatu dotyczącego zgodności z normą PN-EN 61010-1 „Wymagania bezpieczeństwa elektrycznych przyrządów pomiarowych, automatyki i urządzeń laboratoryjnych” (wymagane przez PN-EN 13150) – dotyczącego instalacji elektrycznej; 5. Deklaracji Zgodności CE dla wszystkich elementów/urządzeń oferowanego wyposażenia laboratoryjnego zasilanych energią elektryczną; 6. Dokumentu z badania odporności korozyjnej blach ze stali konstrukcyjnej czarnej, zabezpieczonych farbą proszkową epoksydową – wg normy PN-EN ISO 9227:2012 lub równoważnej, gdzie wskaźniki RP i RA wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN-EN ISO 10289:2002 lub równoważnej mają wynosić nie mniej niż 10, zaś wskaźniki spękania, złuszczenia, zardzewienia i spęcherzenia, według normy PN-EN ISO 4628:2005 lub równoważnej, mają wynosić nie więcej niż 0 – dokument musi dotyczyć wszystkich w/w norm. – dotyczącego wszystkich metalowych elementów wyposażenia laboratoryjnego; 7. Metalowe elementy pokryte farbą proszkową epoksydową ze względu na bezpieczeństwo pożarowe muszą być sklasyfikowane co najmniej jako prawie niezapalne - klasy A2 według normy EN 13501-1+A1:2010 – dokumentu w zakresie reakcji na ogień, dotyczącego zgodności z w/w normą; 8. Świadectwa radiacji – dotyczącego płyt (blatów) roboczych; 9. Certyfikatu zgodności oferowanych stołów laboratoryjnych z przystawkami z wymaganiami norm PN-EN 13150:2004 i PN-EN 14727:2006 oraz PN-EN 61010-1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do raportu z badań na podstawie, którego wydano certyfikat, w celu weryfikacji czy badane były elementy o takich samych cechach jak elementy oferowane. Ponadto, wymienione powyżej certyfikaty, atesty oraz dokumenty muszą być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt.1 oraz 2 SIWZ. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa formularz „opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy” wg. załącznika nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)