Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry i Zakładu Chemii i Immunochemii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Skłodowskiej-Curie 50, 50-369 Wrocław

Data publikacji 2018-09-14
Data zakończenia 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616934-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry i Zakładu Chemii i Immunochemii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Curie-Skłodowskiej 50, 50-369 Wrocław.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do Siwz – Arkusz asortymentowo-cenowy oraz w Załączniku nr 3 do Siwz - Opis wykonania. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy (Załącznik nr 7 do Siwz).
3. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz by spełniał wymogi zawarte w Załącznikach nr 2 i 3 do Siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bad9fe2a-1e58-4af0-bf27-41e39bb9c287
Biuletyn 616934-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 111.1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry i Zakładu Chemii i Immunochemii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Skłodowskiej-Curie 50, 50-369 Wrocław
Numer referencyjny UMW / AZ / PN - 98 / 18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry i Zakładu Chemii i Immunochemii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Curie-Skłodowskiej 50, 50-369 Wrocław. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do Siwz – Arkusz asortymentowo-cenowy oraz w Załączniku nr 3 do Siwz - Opis wykonania. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy (Załącznik nr 7 do Siwz). 3. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz by spełniał wymogi zawarte w Załącznikach nr 2 i 3 do Siwz.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: do 10 tygodni od daty podpisania umowy (termin ten stanowi kryterium oceny ofert).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj: 1. Meble laboratoryjne muszą posiadać atest higieniczności na meble, jako wyrób kompletny, nie dopuszcza się składania atestów higienicznych na poszczególne elementy składowe mebli. Atest musi być wystawiony przez uprawnioną, akredytowaną instytucję. 2. Deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność oferowanych mebli laboratoryjnych z normą PN-EN 13150:2004 Stoły robocze dla laboratoriów - Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań, lub równoważną. 3. Deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność oferowanych mebli laboratoryjnych z normą PN-EN 14727:2006 Meble laboratoryjne - Segmenty do magazynowania dla laboratoriów – Wymagania i metody badań , lub równoważną. 4. Stelaże a) Raport z badań wydany przez akredytowaną jednostkę badawczą w celu potwierdzenia odpowiedniego zabezpieczenia przed korozją stelaży, które muszą spełniać warunki zgodnie z normą PN - EN ISO 9227:2012, lub równoważną, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN - EN ISO 4628:2016 wynosi „0” przy badaniu próbek w komorze solnej przez minimum 120 godzin. b) Raport z badań wydany przez akredytowaną jednostkę badawczą potwierdzającą minimum 200 mikrometrów grubości powłoki epoksydowej zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998. 5. Blaty z żywicy fenolowej a) Poniższe odporności należy potwierdzić atestem lub certyfikatem, lub raportem z badań, wydanym przez niezależną, uprawnioną instytucję badawczą: - kwas azotowy 30% - brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - kwas siarkowy 33% - brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - kwas siarkowy 98% - brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - zieleń malachitowa- brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - błękit metylenowy- brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - fiolet metylenowy 6B- brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - aceton- brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - keton metylowo-etylowy- brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - toluen- brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny - nadmanganian potasu- brak widocznych zmian po działaniu przez 24 godziny b) Blaty z żywicy fenolowej mają posiadać minimum 10 letnią gwarancję producenta blatów obejmującą następujące właściwości materiału: - odporność na uderzenia: odporność na uderzenia oznacza, że powierzchnia blatu - wytrzymuje ciężar 40 N mierzony zgodnie z normą EN438 lub równoważną, - odporność na wilgoć oznacza, że wilgoć nie ma wpływu na blat - powierzchnia blatu jest odporna przez co najmniej 24 godziny na: stężony kwas - chlorowodorowy (37%), stężony kwas fosforowy (85%), stężony kwas siarkowy (33%), - nadtlenek wodoru, stężoną sodę kaustyczną (10%), keton metylenowo-etylenowy bez szkody - w funkcjonalności i estetyce materiału, c) Certyfikat wydany przez niezależną instytucję badawczą, potwierdzający łatwość odkażania na poziomie nie niższym niż doskonały. d) Certyfikat wydany przez niezależną od producenta instytucję badawczą potwierdza-jący redukcję kolonii mikroorganizmów, na poziomie nie niższym niż 99.99% po 24 godzinach przynajmniej na mikroorganizmy Pałeczki okrężnicy i Gronkowca złocistego. e) Świadectwo z zakresu Higieny Radiacyjnej f) Atest higieniczny PZH 6. Blaty z ceramiki monolitycznej a) Raport z badań wydany przez niezależną instytucję badawczą potwierdzający poniższe parametry: - odporność chemiczna- przynajmniej „ brak widocznego efektu” wg normy EN 10545-13 lub równoważnej, - odporność na plamienie- przynajmniej klasa 5 według normy 10545-14 lub równoważnej, - odporność na pękanie włoskowate Metodą Harkorta do temperatury 170ºC, - twardość powierzchni, wg normy DIN 101 lub równoważnej klasyfikacja: minimum 8 w skali Mohsa. b) Atest higieniczny PZH, c) Świadectwo Jakości Zdrowotnej PZH, d) Świadectwo z Zakresu Higieny radiacyjnej o spełnianiu wymogów z zakresu higieny radiacyjnej, 7. Gwarancja na blaty z ceramiki litej udzielana przez producenta blatów na okres minimum 30 lat.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00 / 100). 2. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. - Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i do-precyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów 4) opóźnienia w realizacji prac remontowo-budowlanych w miejscu użytkowania, skutkującego koniecznością przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy; termin ten zostanie przesunięty o czas trwania opóźnienia. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)