1. Warunki klasyfikacyjne:
Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub zawilgocenia. Artykuły sypkie mają być niezbrylone. Towar musi charakteryzować się dobrą jakością i walorami smakowymi, z odpowiednio długim okresem przydatności do spożycia, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każda partia doręczonego towaru musi posiadać etykiety z informacjami o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, gramaturze oraz dacie przydatności do spożycia.
2. Wymagania:
CHLEB ZWYKŁY (PSZENNO – ŻYTNI) krojony o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg, według receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60% - 70%, mąka żytnia typ 720: 30% - 40%: 92 000 kg
CHLEB PSZENNY krojony, o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg: 450 kg
CHLEB RAZOWY krojony, o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg: 100 kg
BUŁKA TARTA, w opakowaniach papierowych lub foliowych od 0,500 kg do 1,500 kg: 1 100 kg
PLACEK DROŻDŻOWY: 160 kg
3. Podane ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z tym że wartość zakupionych artykułów nie przekroczy wartości umowy. Zamawiający oświadcza, że zmiany nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 30% zaoferowanej kwoty.
4. Warunki szczegółowe dostaw:
1) Dostawy artykułów określonych w powyższej tabeli będą realizowane do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy – Fordonie.
2) Wykonawca dostarczać będzie artykuły określone w tabeli własnym transportem, na swój koszt.
3) Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu żywności, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
5) Wykonawca na czas trwania umowy zapewni nieodpłatnie odpowiednią ilość koszy przeznaczonych do przechowywania chleba w magazynie żywnościowym Zamawiającego.
6) Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem świąt, w godzinach od 7:15 do 11:00.
7) Realizacja zamówienia na placek drożdżowy odbywać się będzie w okresach świątecznych tj.: w okresie świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Dokładny termin dostawy zostanie podany przez Zamawiającego z 7–dniowym wyprzedzeniem.
8) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. |
GuidZP400 |
b1eaa2ab-bc63-4be5-9ca0-540f8eaf6aad
|
Biuletyn |
617113-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie
|
Regon |
31961200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85790
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 467 090
|
Zamawiajacy fax |
523 472 098
|
Zamawiajacy email |
zk_bydgoszcz_fordon@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY PIECZYWA
|
Numer referencyjny |
PN-03/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Warunki klasyfikacyjne:
Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub zawilgocenia. Artykuły sypkie mają być niezbrylone. Towar musi charakteryzować się dobrą jakością i walorami smakowymi, z odpowiednio długim okresem przydatności do spożycia, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każda partia doręczonego towaru musi posiadać etykiety z informacjami o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, gramaturze oraz dacie przydatności do spożycia.
2. Wymagania:
CHLEB ZWYKŁY (PSZENNO – ŻYTNI) krojony o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg, według receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60% - 70%, mąka żytnia typ 720: 30% - 40%: 92 000 kg
CHLEB PSZENNY krojony, o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg: 450 kg
CHLEB RAZOWY krojony, o wadze 0,340 kg, pakowany w worki foliowe w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg: 100 kg
BUŁKA TARTA, w opakowaniach papierowych lub foliowych od 0,500 kg do 1,500 kg: 1 100 kg
PLACEK DROŻDŻOWY: 160 kg
3. Podane ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z tym że wartość zakupionych artykułów nie przekroczy wartości umowy. Zamawiający oświadcza, że zmiany nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 30% zaoferowanej kwoty.
4. Warunki szczegółowe dostaw:
1) Dostawy artykułów określonych w powyższej tabeli będą realizowane do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy – Fordonie.
2) Wykonawca dostarczać będzie artykuły określone w tabeli własnym transportem, na swój koszt.
3) Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu żywności, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości.
5) Wykonawca na czas trwania umowy zapewni nieodpłatnie odpowiednią ilość koszy przeznaczonych do przechowywania chleba w magazynie żywnościowym Zamawiającego.
6) Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem świąt, w godzinach od 7:15 do 11:00.
7) Realizacja zamówienia na placek drożdżowy odbywać się będzie w okresach świątecznych tj.: w okresie świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Dokładny termin dostawy zostanie podany przez Zamawiającego z 7–dniowym wyprzedzeniem.
8) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
|
Cpv glowny przedmiot |
15811100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-12-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia /nie spełnia, na podstawie: podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do specyfikacji).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji)
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
3) Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do specyfikacji). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2) zmiana ceny przedmiotu zamówienia może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego nie częściej jednak niż jeden raz w kwartale, o kwotę nie większą niż wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za kwartał w stosunku do kwartału poprzedniego, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego;
3) urzędowej stawki podatku VAT;
4) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy;
5) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu.
3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
4. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
5. Wykonawca nie wystąpi do Zamawiającego o podwyższenie cen artykułów w okresie 3 miesięcy od dnia zawiązania umowy.
6. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 1 ppkt 2 nie może następować częściej niż raz na kwartał.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|