GuidZP400 |
ec97b762-e07a-4b37-8c54-d1588c1083b2
|
Biuletyn |
523672-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
01691205900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wilcza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-679
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 629 32 21, (22) 629 32 21
|
Zamawiajacy email |
administracja@miiz.waw.pl, kkrol@miiz.waw.pl
|
Adres strony url |
https://miiz.waw.pl/pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych (OZwRCIN)” dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „Eadministracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.1. „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki (typ projektu: cyfrowe udostępnienie zasobów nauki)” Nr Projektu POPC.02.03.01-00-0029/17 ; Umowa nr POPC.02.03.01-00-0029/17-01
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Naukowy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://miiz.waw.pl/pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Ofertę, oznaczoną jak w Rozdziale VIII ust. 16 SIWZ, w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa, ul. Wilcza 64 w pokoju nr 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Projektu "Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych (OZwRCIN)” w podziale na 2 części
|
Numer referencyjny |
DA-2201-54/P/MIIZ/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa skanera i oprogramowania na potrzeby Projektu "Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych (OZwRCIN)” w podziale na 2 części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach:
1) Część 1: Zakup i dostawa zestawu ze specjalistycznym skanerem dziełowym
na potrzeby Projektu "Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych (OZwRCIN)” Kod CPV: 30216110-0 skanery;
2) Część 2: Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego na potrzeby Projektu "Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych (OZwRCIN)” Kod CPV: 48931000-3 Pakiety oprogramowania
4. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
5. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów, oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi bezkolizyjna
i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych
w niniejszym opisie.
6. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego
w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
udzielania serwisu gwarancyjnego.
Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1. Brak podstaw do wykluczenia: 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalność ci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a) w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie;
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą Stronę pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie:
1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania;
2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego;
3) zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie umowy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji;
9) nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany umowy w zakresie: osób wskazanych w § 10 ust. 3 i 4, numerów telefonów, adresów wskazanych w umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w formie aneksu:
1) w przypadku wstrzymania produkcji, której nie można było przewidzieć, określonego modelu urządzenia, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy urządzenie o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w ofercie Wykonawcy oraz pod warunkiem,
że cena urządzenia o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie uwzględniające kwotę udokumentowanej wartości dostarczanego urządzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w przypadku gdy jego cena będzie niższa od ceny urządzenia pierwotnie zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie;
2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny, wskazywanej przez Wykonawcę w ofercie;
3) zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy;
4) w zakresie wysokości należności Stron w wyniku zawarcia ugody, poprzedzonej oceną zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.
5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym
za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|