GuidZP400 |
9c04e698-9ff8-41ea-bc46-481c8ab4d8d9
|
Biuletyn |
523644-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
|
Regon |
30665000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leśna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leżajsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 240 47 23
|
Zamawiajacy fax |
17 240 47 23
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spzoz-lezajsk.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz-lezajsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz-lezajsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-lezajsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku, ul. Leśna 20, 37-300 Leżajsk (Budynek Administracji), I piętro, pokój nr 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej i Anestezjologii
|
Numer referencyjny |
DZP-380-7/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej i Anestezjologii Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku z podziałem na 3 części
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie Wykonawcy, że:
a) posiada ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowany sprzęt medyczny do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie;
b) posiada materiały informacyjne (ulotki, katalogi, opisy, itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie;
c) posiada certyfikaty potwierdzające antybakteryjność lakieru i tworzywa, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – dotyczy części nr 2 poz.1;
d) posiada certyfikaty zewnętrznej instytucji potwierdzające zgodność z normą EN ISO 15883-1 i EN ISO 15883-3, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – dotyczy części nr 2 poz. 5;
e) posiada dokument potwierdzający skuteczność wobec Clostridium Difficale wydany przez niezależne laboratorium badawcze, który przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – dotyczy części nr 2 poz. 5.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty podmiotów zagranicznych
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę na wyższy model, w przypadku wprowadzenia takiego na rynek, bez zmiany wynagrodzenia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie ceny jeżeli w okresie obowiązywania niniejszej umowy u Wykonawcy wystąpi obniżka cen na przedmiot umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawców i/lub części wykonywanych przez nich zakresów przedmiotu umowy, wprowadzenia podwykonawców, bądź rezygnacji z podwykonawców - jeżeli dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA:
1) 90 dni - Kardiomonitory;
2) 30 dni - Respirator.
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiomonitory, respirator
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA:
1) 30 dni - Łóżka elektryczne, pompy infuzyjne, laryngoskopy, resuscytatory, myjnia dezynfektor, stelaż na odpady medyczne, stoliki zabiegowe przejezdne, stojaki kroplówki, waga łóżkowa, EKG, materace przeciwodleżynowe;
2) 90 dni - Komora laminarna.
|
Zalacznik krotki opis |
Łóżka elektryczne, pompy infuzyjne, laryngoskopy, resuscytatory, myjnia dezynfektor, stelaż na odpady medyczne, stoliki zabiegowe przejezdne, stojaki kroplówki, waga łóżkowa, EKG, materace przeciwodleżynowe, komora laminarna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
USG
|
| |