1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych PC z monitorami oraz komputerów przenośnych przeznaczonych do działalności naukowo-dydaktycznej oraz postprodukcji filmowej, projektowania grafiki 2D i 3D, animacji, opartych na wykorzystaniu posiadanych aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych np. CAD/CAM, Adobe, Autodesk,
z dostępem do Internetu oraz poczty elektronicznej. Jako lokalna baza danych oraz stacja programistyczna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr KP1, KS1 i M1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3. Podane w załącznikach KP1, KS1 i M1 do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji itp.
4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia.
5. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkt, którego wszystkie parametry techniczne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowany sprzęt nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią SIWZ, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty.
7. Dla Zamawiającego „równoważne” oznacza parametry techniczne, które nie mogą być gorsze niż w przykładowo wymienionym sprzęcie. Aby zobrazować sytuację i uprzedzić ewentualne pytania Wykonawców przedstawiamy poniższy przykład:
Zamawiający chce zakupić monitor, oczekiwane parametry sprzętu to:
1) Ilość wyświetlanych kolorów: 16.7 mln
2) Jasność: 250 cd/m2
3) Czas reakcji plamki: 1 ms
Wykonawca zaproponował w ofercie:
1) Ilość wyświetlanych kolorów: 16.7 mln
2) Jasność: 250 cd/m2
3) Czas reakcji plamki: 5 ms
Zaproponowany w ofercie monitor spełnia wymogi jedynie w pkt. 1) i 2) zaś w pkt 3) czas reakcji plamki nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (zamiast czasu reakcji plamki - 1 ms zaproponował 5 ms). Taka sytuacja oznacza, że zaproponowany monitor nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp oferta zostaje odrzucona.
8. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty.
9. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
10. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.
11. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ.
12. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
|
GuidZP400 |
7b5d0e59-cd42-4e32-9665-74ae126a948e
|
Biuletyn |
524789-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
|
Regon |
27579000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
121
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-726
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 2547408, centrala 2547598
|
Zamawiajacy fax |
422 547 418
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.asp.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.asp.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
|
Numer referencyjny |
KBZ.261.7.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych PC z monitorami oraz komputerów przenośnych przeznaczonych do działalności naukowo-dydaktycznej oraz postprodukcji filmowej, projektowania grafiki 2D i 3D, animacji, opartych na wykorzystaniu posiadanych aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych np. CAD/CAM, Adobe, Autodesk,
z dostępem do Internetu oraz poczty elektronicznej. Jako lokalna baza danych oraz stacja programistyczna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr KP1, KS1 i M1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3. Podane w załącznikach KP1, KS1 i M1 do SIWZ parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), nie krótszej gwarancji itp.
4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia.
5. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu sprzętu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających techniczne i funkcjonalne rozwiązania równoważne, ale tylko wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zaproponuje produkt, którego wszystkie parametry techniczne będą takie same lub lepsze jak wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Brak takiej zgodności oznacza, że proponowany sprzęt nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego. Pod względem formalnoprawnym jest to niezgodność oferty z treścią SIWZ, co zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty.
7. Dla Zamawiającego „równoważne” oznacza parametry techniczne, które nie mogą być gorsze niż w przykładowo wymienionym sprzęcie. Aby zobrazować sytuację i uprzedzić ewentualne pytania Wykonawców przedstawiamy poniższy przykład:
Zamawiający chce zakupić monitor, oczekiwane parametry sprzętu to:
1) Ilość wyświetlanych kolorów: 16.7 mln
2) Jasność: 250 cd/m2
3) Czas reakcji plamki: 1 ms
Wykonawca zaproponował w ofercie:
1) Ilość wyświetlanych kolorów: 16.7 mln
2) Jasność: 250 cd/m2
3) Czas reakcji plamki: 5 ms
Zaproponowany w ofercie monitor spełnia wymogi jedynie w pkt. 1) i 2) zaś w pkt 3) czas reakcji plamki nie spełnia oczekiwań Zamawiającego (zamiast czasu reakcji plamki - 1 ms zaproponował 5 ms). Taka sytuacja oznacza, że zaproponowany monitor nie spełnia określonych wymagań Zamawiającego i zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp oferta zostaje odrzucona.
8. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty.
9. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
10. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.
11. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ.
12. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy komputerów stacjonarnych o wartości brutto min. 170.000,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) każda z podaniem podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane, przedmiotu dostawy, ich wartości, daty wykonania dostaw, według Załącznika nr 4 do SIWZ oraz załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli w dniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia na wezwanie Zamawiającego:
- wykazu dostaw (co najmniej 2 dostawy) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, komputerów stacjonarnych o wartości brutto min. 170.000,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ., oraz
- załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego:
- specyfikacje techniczne, karty katalogowe, opis oferowanego sprzętu komputerowego (komputerów przenośnych i myszek, komputerów stacjonarnych, monitorów) których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (Zamawiający dopuszcza przedstawienie dokumentów w języku angielskim) oraz odnośnie do sprzętów:
a) komputer stacjonarny (załącznik KS1):
- wydruki ze strony internetowej http://www.passmark.com/products/pt.htm wyników przeprowadzonego testu potwierdzające spełnianie wymogu dla oferowanego procesora na liczbę punktów, które musi osiągnąć procesor zgodnie z załącznikiem KS1; wydruki ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php wyników przeprowadzonego testu dla oferowanej karty graficznej potwierdzające spełnianie wymogu na liczbę punktów, które musi osiągnąć karta graficzna zgodnie z załącznikiem KS1;
- zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają normom, certyfikatom, opisanym w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, min.:
- deklaracja zgodności CE,
- raport z badań głośności danego modelu komputera z którego treści będzie wynikać, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 9296/ ISO 7779 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 36 dB.
- certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub inny dokument wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi potwierdzający, że firma serwisująca świadcząca usługę napraw w okresie gwarancji posiada certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające ww wymagania.
b) monitor komputerowy (załącznik M1)
- certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub inny dokument wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi potwierdzający, że firma serwisująca świadcząca usługę napraw w okresie gwarancji posiada certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające ww wymagania.
c) komputer przenośny (załącznik KP1)
wydruki ze strony internetowej http://www.passmark.com/products/pt.htm wyników przeprowadzonego testu dla oferowanego procesora potwierdzające spełnianie wymogu na liczbę punktów, które musi osiągnąć procesor zgodnie z załącznikiem KP1; wydruki ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php wyników przeprowadzonego testu dla oferowanej karty graficznej potwierdzające spełnianie wymogu na liczbę punktów, które musi osiągnąć karta graficzna zgodnie z załącznikiem KP1;
- zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają normom, certyfikatom, opisanym w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, min.:
- deklaracja zgodności CE,
- certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub inny dokument wydany przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi potwierdzający, że firma serwisująca świadcząca usługę napraw w okresie gwarancji posiada certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające ww wymagania.
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa powyżej, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
(Zamawiający dopuszcza przedstawienie dokumentów w języku angielskim)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – nr 33 1130 1163 0014 7148 7820 0011. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi” oznaczenie sprawy: KBZ.261.7.2019. 11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją:
a. zmiana terminów realizacji dostaw nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
c. zmiana jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
- niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
- pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
- pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie.
2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.
|
IV 4 4 data |
2019-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|