1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT/AGD dla potrzeb realizacji projektu ”Klucz do kompetencji - wsparcie kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych z Gminy Baranowo” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.Zakres rzeczowy:
I część zamówienia: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych - do 2 szkół na terenie Gminy Baranowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu CT/AGD do 2 szkół na terenie Gminy Baranowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ.
3.Wymagania podstawowe:
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęty były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary (pomoce dydaktyczne i sprzęty) muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.- dot. części I , II zamówienia,
b) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty/sprzęt są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt,
c) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia (dotyczy części I zamówienia), transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu (dotyczy części II zamówienia),
d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia (dot. części I , II) wraz z instrukcją w jęz. polskim,
e) Równoważne rozwiązania techniczne.
-W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
-W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
-Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy
f) Gwarancja:
-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 24 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego- dotyczy części I zamówienia,
-36 miesięcznej gwarancji w przypadku części II zamówienia, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
g)Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: szkoły dla których organem prowadzącym jest Gmina Baranowo (tj. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie i Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Kopcia w Zawadach),
h)Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy,
i)Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od wykonawcy (dot. części I zamówienia) szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia.
4.Zamawiający informuje, iż występuje odwrotne obciążenie VAT w przypadku laptopów dla uczniów( cena brutto=netto).
4.1 Zamawiający żąda zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny: drukarki 3 D.
Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług ( tj. Dz. U. 2017 poz. 1221 do dostaw sprzętu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urządzeń komputerowych do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidzących), urządzeń do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy) dla placówek oświatowych stosuje się stawkę podatku w wysokości 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonującego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powyższego potwierdzonego zamówienia, do właściwego urzędu skarbowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego stosowny dokument po podpisaniu umowy – zał. nr 8 który będzie informował, iż dostarczany sprzęt kierowany jest do placówek oświatowych . |
GuidZP400 |
721223ab-c3ff-4205-9e90-c3c1aeea89d5
|
Biuletyn |
524744-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI W BARANOWIE
|
Regon |
550421069
|
Zamawiajacy adres ulica |
RYNEK
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
BARANOWO
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-320
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297616508
|
Zamawiajacy fax |
297613776
|
Zamawiajacy email |
zosip@onet.com.pl
|
Adres strony url |
www.baranowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.baranowo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.baranowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Baranowie, Rynek 7, 06-320 Baranowo; Powiat ostrołęcki, woj. mazowieckie , pokój nr 15
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Klucz do kompetencji - wsparcie kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych z Gminy Baranowo
|
Numer referencyjny |
I-ZP.271.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT/AGD dla potrzeb realizacji projektu ”Klucz do kompetencji - wsparcie kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych z Gminy Baranowo” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.Zakres rzeczowy:
I część zamówienia: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych - do 2 szkół na terenie Gminy Baranowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu CT/AGD do 2 szkół na terenie Gminy Baranowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ.
3.Wymagania podstawowe:
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęty były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary (pomoce dydaktyczne i sprzęty) muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.- dot. części I , II zamówienia,
b) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty/sprzęt są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt,
c) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia (dotyczy części I zamówienia), transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu (dotyczy części II zamówienia),
d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia (dot. części I , II) wraz z instrukcją w jęz. polskim,
e) Równoważne rozwiązania techniczne.
-W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
-W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
-Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
-Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy
f) Gwarancja:
-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 24 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego- dotyczy części I zamówienia,
-36 miesięcznej gwarancji w przypadku części II zamówienia, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
g)Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: szkoły dla których organem prowadzącym jest Gmina Baranowo (tj. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie i Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Kopcia w Zawadach),
h)Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy,
i)Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od wykonawcy (dot. części I zamówienia) szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia.
4.Zamawiający informuje, iż występuje odwrotne obciążenie VAT w przypadku laptopów dla uczniów( cena brutto=netto).
4.1 Zamawiający żąda zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny: drukarki 3 D.
Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług ( tj. Dz. U. 2017 poz. 1221 do dostaw sprzętu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urządzeń komputerowych do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidzących), urządzeń do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy) dla placówek oświatowych stosuje się stawkę podatku w wysokości 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonującego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powyższego potwierdzonego zamówienia, do właściwego urzędu skarbowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego stosowny dokument po podpisaniu umowy – zał. nr 8 który będzie informował, iż dostarczany sprzęt kierowany jest do placówek oświatowych .
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości min. 50 000 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.100 000 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, na druku zgodnym z treścią załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ w zakresie wskazanym w pkt VII.2 z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 SIWZ, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnego z treścią załącznika nr 2 i 3 SIWZ 3. potwierdzenie wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp.
3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Część I zamówienia: 2000 zł brutto(słownie: dwa tysiące złotych)
Część II zamówienia: 4000 zł brutto(słownie: cztery tysiące złotych)
4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 21 marca 2019 roku do godz. 10.00. (dot. ” części I i lub/ II zamówienia).
5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: 58 8917 0001 0030 1279 2000 0150 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć –-„Klucz do kompetencji - wsparcie kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych z Gminy Baranowo -zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu ICT/AGD” dotyczy części I i /lub część II zamówienia. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego.
6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|