Usługi asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego z podziałem na pakiety

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Strzyżów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525569-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz
serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego z podziałem na pakiety:
Pakiet 1: System do obsługi części medycznej i administracyjnej : Optimed HIS/ Otimed ERP:
Pakiet 2: System laboratoryjnego e-Lab
Pakiet 3: System radiologiczny RIS/PACS.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w zakresie i na warunkach opisanych w projektach umów dla poszczególnych pakietów.
3. Autorami Zintegrowanego Systemu Medycznego ZOZ Strzyżów są:
1) dla oprogramowania medycznego oraz administracyjnego – za wyjątkiem Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej – ESAPROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie, ul. Długa 1-3, 41-506 Chorzów,
2) dla oprogramowania do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej - Eclipse spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków
3) dla oprogramowania do Zakładu Diagnostyki Obrazowej - SYNEKTIK S.A.,
ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa

4. W skład systemu do obsługi części medycznej i administracyjnej : Optimed HIS/ Otimed ERP wchodzą następujące komponenty:
1) Apteka,
2) Apteczka Oddziałowa,
3) Ruch Chorych,
4) Obsługa zleceń,
5) Obsługa dokumentacji medycznej,
6) Blok Operacyjny,
7) Rozliczenia kontraktów z NFZ,
8) Przychodnia (Rejestracja, Gabinet lekarski, Statystyka, Gabinet zabiegowy),
9) Pracownie diagnostyczne,
10) Zakażenia szpitalne,
11) Rehabilitacja,
12) Szpitalny Portal Informacyjny,
13) Kadry,
14) Płace,
15) Grafiki,
16) Organizacja Żywienia,
17) Środki Trwałe,
18) Rachunek Kosztów,
19) Kalkulacja kosztów procedur medycznych,
20) Wycena kosztów leczenia,
21) Gospodarka Magazynowo-Materiałowa,
22) Obsługa Zamówień i Przetargów,
23) Finanse – Księgowość,
24) Fakturowanie,
25) Obsługa kasy,
26) Obsługa windykacji,
27) Obsługa rachunku kosztów,
28) Wspomaganie budżetowania,
29) Rejestr sprzedaży,
30) Ewidencja Wyposażenia,
31) System Informowania Kierownictwa
32) Utrzymanie integracji Regionalne Centrum Informacji Medycznej, w tym takich usług jak: e-rejesrtacja, e-informacja, Elektyroniczna Platforma Nadzoru, Regionalny Rejestr Danych Ratunkowych, Elektroniczny Rekord Pacjenta, Elektroniczna Platforma Współpracy ZOZ

5. System laboratoryjny e-Lab składa się z następujących stanowisk:
1) Rejestracja badań pacjentów szpitalnych;
2) Rejestracja pacjentów ambulatoryjnych
3) Pracownia Analityki Ogólnej z badaniami manualnymi
4) Pracownia Hematologii z badaniami manualnymi.
5) Pracownia Koagulologii
6) Stanowisko Immunochemii z badaniami manualnymi
7) Pracownia Biochemii z badaniami manualnymi, elektrolitami i RKZ.
8) Pracownia Serologii Transfuzjologicznej;
9) Bank Krwi,
10) Stanowisko zarządzające

6. System radiologiczny RIS/PACS składa się z:
1. Systemu archiwizacji i dystrybucji PACS,
2. Oprogramowania do obsługi robota CD/DVD,
3. Radiologicznego Systemu Informatycznego RIS,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4da224e2-d626-453f-8e71-bd3e6ad05e2f
Biuletyn 525569-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 37048251200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Strzyżów
Zamawiajacy kod pocztowy 38-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 761 058
Zamawiajacy fax 172 761 058
Zamawiajacy email przetargi@zozstrzyzow.pl
Adres strony url www.zozstrzyzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozstrzyzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie (w formie papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba zamawiającego: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Usługi asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego z podziałem na pakiety
Numer referencyjny ZOZ.ZP-382-13/19
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego z podziałem na pakiety: Pakiet 1: System do obsługi części medycznej i administracyjnej : Optimed HIS/ Otimed ERP: Pakiet 2: System laboratoryjnego e-Lab Pakiet 3: System radiologiczny RIS/PACS. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w zakresie i na warunkach opisanych w projektach umów dla poszczególnych pakietów. 3. Autorami Zintegrowanego Systemu Medycznego ZOZ Strzyżów są: 1) dla oprogramowania medycznego oraz administracyjnego – za wyjątkiem Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej – ESAPROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie, ul. Długa 1-3, 41-506 Chorzów, 2) dla oprogramowania do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej - Eclipse spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków 3) dla oprogramowania do Zakładu Diagnostyki Obrazowej - SYNEKTIK S.A., ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa 4. W skład systemu do obsługi części medycznej i administracyjnej : Optimed HIS/ Otimed ERP wchodzą następujące komponenty: 1) Apteka, 2) Apteczka Oddziałowa, 3) Ruch Chorych, 4) Obsługa zleceń, 5) Obsługa dokumentacji medycznej, 6) Blok Operacyjny, 7) Rozliczenia kontraktów z NFZ, 8) Przychodnia (Rejestracja, Gabinet lekarski, Statystyka, Gabinet zabiegowy), 9) Pracownie diagnostyczne, 10) Zakażenia szpitalne, 11) Rehabilitacja, 12) Szpitalny Portal Informacyjny, 13) Kadry, 14) Płace, 15) Grafiki, 16) Organizacja Żywienia, 17) Środki Trwałe, 18) Rachunek Kosztów, 19) Kalkulacja kosztów procedur medycznych, 20) Wycena kosztów leczenia, 21) Gospodarka Magazynowo-Materiałowa, 22) Obsługa Zamówień i Przetargów, 23) Finanse – Księgowość, 24) Fakturowanie, 25) Obsługa kasy, 26) Obsługa windykacji, 27) Obsługa rachunku kosztów, 28) Wspomaganie budżetowania, 29) Rejestr sprzedaży, 30) Ewidencja Wyposażenia, 31) System Informowania Kierownictwa 32) Utrzymanie integracji Regionalne Centrum Informacji Medycznej, w tym takich usług jak: e-rejesrtacja, e-informacja, Elektyroniczna Platforma Nadzoru, Regionalny Rejestr Danych Ratunkowych, Elektroniczny Rekord Pacjenta, Elektroniczna Platforma Współpracy ZOZ 5. System laboratoryjny e-Lab składa się z następujących stanowisk: 1) Rejestracja badań pacjentów szpitalnych; 2) Rejestracja pacjentów ambulatoryjnych 3) Pracownia Analityki Ogólnej z badaniami manualnymi 4) Pracownia Hematologii z badaniami manualnymi. 5) Pracownia Koagulologii 6) Stanowisko Immunochemii z badaniami manualnymi 7) Pracownia Biochemii z badaniami manualnymi, elektrolitami i RKZ. 8) Pracownia Serologii Transfuzjologicznej; 9) Bank Krwi, 10) Stanowisko zarządzające 6. System radiologiczny RIS/PACS składa się z: 1. Systemu archiwizacji i dystrybucji PACS, 2. Oprogramowania do obsługi robota CD/DVD, 3. Radiologicznego Systemu Informatycznego RIS,
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy jako załącznik nr 3 - dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona/podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu/podwykonawcy, który będzie brał udział w realizacji zamówienia Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W związku z tym Zamawiający będzie wzywał wykonawcę do złożenia załącznika nr 3, o ile nie będzie on dostępny w sposób wynikający z art. 26 ust. 6 ustawy pzp. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast załącznika nr 3 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, przy zachowaniu następujących wymagań: dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, przy czym przepis tiret 1 stosuje się odpowiednio, w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ogólny oferty 2. Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 3 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru oraz/lub Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 2 Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – http://www.zozstrzyzow.pl informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wypełniając obowiązki zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, tel. 17 27 61 201;  w Zespole Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie jest powołany Inspektor ochrony danych osobowych, kontakt: iod@zozstrzyzow.pl, tel. 17 27 74 346;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZNAK ZOZ.ZP-382-13/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa System do obsługi części medycznej i administracyjnej : Optimed HIS/ Otimed ERP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Asysta techniczna systemu do obsługi części medycznej i administracyjnej : Optimed HIS/ Otimed ERP - realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w zakresie i na warunkach opisanych w projektach umów dla poszczególnych pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa System laboratoryjny e-Lab
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Asysta techniczna systemu laboratoryjnego e-Lab - realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w zakresie i na warunkach opisanych w projektach umów dla poszczególnych pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa System radiologiczny RIS/PACS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Asysta techniczna systemu radiologicznego RIS/PACS. - Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w zakresie i na warunkach opisanych w projektach umów dla poszczególnych pakietów.
  

Criterion

Kryteria Maksymalny czas usunięcia błędu krytycznego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)