Dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem oraz oznak rozpoznawczych dla żołnierzy

Data publikacji 2019-03-14
Data zakończenia 2019-03-22 00:00:00
Instytucja 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525331-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395611326
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem oraz oznak rozpoznawczych dla żołnierzy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym
w załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający w terminie 5 dni licząc od dnia zawarcia umowy przekaże Wykonawcy imienne wykazy (na wykonanie oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem). Ilość tych oznak może być większa lub mniejsza w stosunku do ilości określonej w Opisie przedmiotu zamówienia maksymalnie o 5%.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad oraz dopuszczony będzie do obrotu.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko, własnym transportem
w miejsca wskazane przez Zamawiającego tj.:
• magazyn w Rzeszowie - ul. Lwowska 5,
• magazyn w Przemyślu - ul. Okrzei 3,
• magazyn w Jarosławiu - ul.3 Maja 80,
• magazyn w Nisku - ul. Sandomierska 20.
5. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia zostanie zrealizowana w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00.
6. O ilości oznak, które mają być dostarczone do poszczególnych magazynów Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie do 5 dni, licząc od dnia zawarcia umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania dostarczonych artykułów według kolorów (oznaki rozpoznawcze, proporczyki) oraz według imiennych wykazów (oznaki identyfikacyjne z nazwiskiem).
8. Dostarczony przedmiot zamówienia wyprodukowany będzie zgodnie z decyzjami Ministra Obrony Narodowej oraz na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2019 r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej - WDTT (w zależności od wymagań postawionych w Opisie przedmiotu zamówienia).
9. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy, tj. Załącznik nr 5 – w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziału IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c09eec4-617a-44b4-809d-20a359f7da6d
Biuletyn 525331-N-2019
Zamawiajacy nazwa 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Regon 18069037300000
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 11 B
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 15 56 59,
Zamawiajacy fax 261 15 63 85
Zamawiajacy email zamowienia34wog@ron.mil.pl,
Adres strony url https://34wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny MON - Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://34wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem oraz oznak rozpoznawczych dla żołnierzy
Numer referencyjny ZP/7/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem oraz oznak rozpoznawczych dla żołnierzy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający w terminie 5 dni licząc od dnia zawarcia umowy przekaże Wykonawcy imienne wykazy (na wykonanie oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem). Ilość tych oznak może być większa lub mniejsza w stosunku do ilości określonej w Opisie przedmiotu zamówienia maksymalnie o 5%. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie wolny od wad oraz dopuszczony będzie do obrotu. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko, własnym transportem w miejsca wskazane przez Zamawiającego tj.: • magazyn w Rzeszowie - ul. Lwowska 5, • magazyn w Przemyślu - ul. Okrzei 3, • magazyn w Jarosławiu - ul.3 Maja 80, • magazyn w Nisku - ul. Sandomierska 20. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia zostanie zrealizowana w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00. 6. O ilości oznak, które mają być dostarczone do poszczególnych magazynów Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie do 5 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania dostarczonych artykułów według kolorów (oznaki rozpoznawcze, proporczyki) oraz według imiennych wykazów (oznaki identyfikacyjne z nazwiskiem). 8. Dostarczony przedmiot zamówienia wyprodukowany będzie zgodnie z decyzjami Ministra Obrony Narodowej oraz na podstawie aktualnej, obowiązującej na 2019 r., Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej - WDTT (w zależności od wymagań postawionych w Opisie przedmiotu zamówienia). 9. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia Projektu umowy, tj. Załącznik nr 5 – w zakresie nieuregulowanym postanowieniami Rozdziału IV SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39561132-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie patrz Załącznik nr 3) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; UWAGA I: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 5. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie po 1 sztuce z każdego rodzaju oznaki, proporczyka i podkładki na beret potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej. ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie określonych w art. 144 ustawy Pzp
IV 4 4 data 2019-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)