GuidZP400 |
afd256f0-74aa-40c4-8c33-cd99f7d47939
|
Biuletyn |
525038-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
|
Regon |
19560000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dewajtis
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-815
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
-
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
dzp@uksw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.uksw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
|
Numer referencyjny |
DZP.371.04.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zakresie zamówienia głównego i prawa opcji, artykułów promocyjnych z logo dla UKSW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik Formularza Ofertowego..
2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania, w okresie trwania umowy, stałych cen wszystkich artykułów, zgodnie z Formularzem Cenowymi (Załącznik nr 2 i 3 do umowy).
3. Miejscem dostawy będzie: UKSW w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa.
4. Dostawa zrealizowana będzie transportem należącym do Wykonawcy i na jego koszt.
5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie artykuły stanowiące przedmiot zamówienia były nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne, zdatne do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy oraz posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia dostawy
7. Zamawiający przewiduje prawo opcji, zgodnie z zapisem § 2 wzoru umowy Formularzem Cenowym – prawo opcji, który będzie stanowił Załącznik nr 3
do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
1. Zamawiający wymaga, aby każde zamówienie było zrealizowane, w ramach jednej dostawy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych – licząc od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego wizualizacji, o której mowa w § 1 ust. 5 Wzoru umowy lub przekazania zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zaoferowania krótszego terminu, w tym terminie.
2. Zamawiający może uruchomić zamówienie objęte prawem opcji do dnia 31 grudnia 2019 r. Po upływie tego terminu prawo opcji wygasa.
2.1. Zamawiający może wykonać prawo opcji w dowolnym dniu od momentu podpisania umowy do terminu wygaśnięcia opcji.
2.2. Każdorazowe uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji (zamówienie) i zakresie zamówienia.
Do zamówienia Zamawiający dołączy wizualizację, jeżeli dotyczy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o grupie kapitałowej
1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty
w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Pełnomocnictwa:
2.1 jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty;
2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umownych,
w szczególności w przypadkach:
1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów;
2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów,
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie
w umowie;
3) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT;
2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 jest warunkowane złożeniem przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania
z prawa opcji.
2. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać każdorazowo w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych.
3. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli Wykonawcy w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (w całości lub w części).
4. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
|