GuidZP400 |
905ca44f-24e7-453e-8a09-ed6e8544a23e
|
Biuletyn |
526516-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
|
Regon |
30000900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Złotów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
77-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
067 2632233 w. 420
|
Zamawiajacy fax |
672 635 878
|
Zamawiajacy email |
andrzej.lukaszewicz@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zlotow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.zlotow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zlotow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów . Budynek Administracji, Sekretariat pok. A 101
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej, obuwia, odzieży operacyjnej, koców i poduszek.
|
Numer referencyjny |
8 ZP 2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej, obuwia, odzieży operacyjnej, koców i poduszek w okresie 12 misięcy od dnia podpisania umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz dostaw w zakresie dostawy : odpowiednio w zależności na który z pakietów składana zostaje oferta : Obuwia profilaktycznego skórzanego, Odzieży roboczej, Pościeli szpitalnej i bielizny szpitalnej, Odzieży operacyjnej, Koców i poduszek - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw w zakresie dostawy : odpowiednio w zależności na który z pakietów składana zostaje oferta : Obuwia profilaktycznego skórzanego, Odzieży roboczej, Pościeli szpitalnej i bielizny szpitalnej, Odzieży operacyjnej, Fartuchów barierowych, Kocy i poduszek - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu dokonania oceny spełniania warunków jakościowych : próbki materiałowe dotyczące Pakietu II, Pakietu III, Pakietu IV, Pakietu V.
Dokumenty stwierdzające dopuszczenie poszczególnych produktów do dystrybucji na terenie Polski – CE, atesty PZH lub inne wymagane prawem dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania i użytkowania w zakładach służby zdrowia, Karty informacyjne materiału określające jego kurczliwość w warunkach prania , dotyczy Pakietu II, Pakietu III, Pakietu IV, Pakietu V. Pakiet IV – wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych , karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 , folder handlowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Obuwie profilaktyczne – skóra naturalna cholewka z wkładką
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież robocza – tkanina: 65% poliester i 35% bawełna o masie min. 205 g/m2 (+/- 5), splot skośny 2x1, logo wyszywane
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pościel szpitalna i bielizna szpitalna – tkanina: typu Noris lub podobna, tj.: biała, 100% bawełna - masa min.170g/1m2 – rodzaj splotu płócienny 1/1 (dot. pozycji 1,2,3, 5,6,7)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39511110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież operacyjna wielokrotnego użytku, wykonana z niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej, zawartości bawełny 48% (+/- 2), oraz poliester 52% (+/- 2) o gramaturze min. 125-130 g/m2, poziom przepuszczalności powietrza min. 55cm3/cm2*s, w pełni zgodna z normą PN-EN 13795 w zakresie takich parametrów jak: pylenie, czystość pod względem cząstek stałych, czystość mikrobiologiczna, wytrzymałość na rozciąganie na sucho, wytrzymałość na wypychanie na sucho, odporność na przenikanie mikroorganizmów na sucho, pieczątka z logo szpitala
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39516120-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Koce i poduszki
|
| |