Przedmiotem zamówienia jest: dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej, obuwia, odzieży operacyjnej, koców i poduszek.

Data publikacji 2019-03-18
Data zakończenia 2019-03-18 23:44:16
Instytucja Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
Miejscowość Złotów
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Wyroby meblarskie,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526516-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395120004, 188300006, 331990001, 395111100, 395161209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej, obuwia, odzieży operacyjnej, koców i poduszek w okresie 12 misięcy od dnia podpisania umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 905ca44f-24e7-453e-8a09-ed6e8544a23e
Biuletyn 526516-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
Regon 30000900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Złotów
Zamawiajacy kod pocztowy 77-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 067 2632233 w. 420
Zamawiajacy fax 672 635 878
Zamawiajacy email andrzej.lukaszewicz@wp.pl
Adres strony url www.szpital.zlotow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.zlotow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zlotow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów . Budynek Administracji, Sekretariat pok. A 101
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej, obuwia, odzieży operacyjnej, koców i poduszek.
Numer referencyjny 8 ZP 2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej, obuwia, odzieży operacyjnej, koców i poduszek w okresie 12 misięcy od dnia podpisania umowy
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie uszczegóławia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz dostaw w zakresie dostawy : odpowiednio w zależności na który z pakietów składana zostaje oferta : Obuwia profilaktycznego skórzanego, Odzieży roboczej, Pościeli szpitalnej i bielizny szpitalnej, Odzieży operacyjnej, Koców i poduszek - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw w zakresie dostawy : odpowiednio w zależności na który z pakietów składana zostaje oferta : Obuwia profilaktycznego skórzanego, Odzieży roboczej, Pościeli szpitalnej i bielizny szpitalnej, Odzieży operacyjnej, Fartuchów barierowych, Kocy i poduszek - wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu dokonania oceny spełniania warunków jakościowych : próbki materiałowe dotyczące Pakietu II, Pakietu III, Pakietu IV, Pakietu V. Dokumenty stwierdzające dopuszczenie poszczególnych produktów do dystrybucji na terenie Polski – CE, atesty PZH lub inne wymagane prawem dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania i użytkowania w zakładach służby zdrowia, Karty informacyjne materiału określające jego kurczliwość w warunkach prania , dotyczy Pakietu II, Pakietu III, Pakietu IV, Pakietu V. Pakiet IV – wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych , karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 , folder handlowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obuwie profilaktyczne – skóra naturalna cholewka z wkładką
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież robocza – tkanina: 65% poliester i 35% bawełna o masie min. 205 g/m2 (+/- 5), splot skośny 2x1, logo wyszywane
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pościel szpitalna i bielizna szpitalna – tkanina: typu Noris lub podobna, tj.: biała, 100% bawełna - masa min.170g/1m2 – rodzaj splotu płócienny 1/1 (dot. pozycji 1,2,3, 5,6,7)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39511110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież operacyjna wielokrotnego użytku, wykonana z niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej, zawartości bawełny 48% (+/- 2), oraz poliester 52% (+/- 2) o gramaturze min. 125-130 g/m2, poziom przepuszczalności powietrza min. 55cm3/cm2*s, w pełni zgodna z normą PN-EN 13795 w zakresie takich parametrów jak: pylenie, czystość pod względem cząstek stałych, czystość mikrobiologiczna, wytrzymałość na rozciąganie na sucho, wytrzymałość na wypychanie na sucho, odporność na przenikanie mikroorganizmów na sucho, pieczątka z logo szpitala
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39516120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Koce i poduszki
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)