GuidZP400 |
ae0057e5-4318-4a2d-95b4-d2f0858ecd5e
|
Biuletyn |
526627-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Regon |
35150686800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wrocławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 630 80 59,
|
Zamawiajacy fax |
126308059
|
Zamawiajacy email |
zam@5wszk.com.pl,
|
Adres strony url |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawy papierowych środków higienicznych
|
Numer referencyjny |
18/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy papierowych środków higienicznych dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem, terminu składanie ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie – wykonał min. jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa papierowych środków higienicznych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
11.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 6 do SIWZ.
11.2 Dowodami, o których mowa są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 11.1.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
12.1 Kartę techniczną produktu z danymi zawartymi w Wyposażeniu dodatkowym,
12.2 Certyfikat potwierdzający, iż produkty wykonano jako produkt ekologiczny/środowiskowy przez niezależne od wykonawcy jednostki dla oferowanych produktów (poz. 1-5),
12.3 Certyfikat potwierdzający dopuszczenie produktów do kontaktu z żywnością (poz. 2,3).
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
9.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 1!!!! ewentualnie oświadczenie dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje czyli oświadczenie z pkt 2).
9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)
9.1.3 Wypełniony Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy
9.1.4 Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
27.1.1 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
27.2.1 poz. 1-5 - Karty techniczne produktu z danymi potwierdzającymi wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które posłużą do sprawdzenia ofert,
27.3.1 poz. 1-5 - próbki po 1 rolce, które będą badane przez komisję.
Egzemplarz produktu zostanie wykorzystany do oceny jakościowej i nie podlega zwrotowi. Egzemplarze produktu, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
27.4.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów
27.5.1 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
27.1 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.12-10.1.13 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
27.1 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą:
1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru;
2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego;
3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;
5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia;
6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;
7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;
8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego;
9) obniżenia cen;
10) zmiany stawki podatku VAT na towar;
11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) możliwym będzie przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wynagrodzenia Sprzedającego. Warunkiem podjęcia negocjacji przez Kupującego będzie udowodnienie przez Sprzedającego, iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedającego.
|
IV 4 4 data |
2019-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|