Dostawa pomocy dydaktycznych- urządzenia elektroniczne dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP – 2/WZŻ/2019.

Data publikacji 2019-03-19
Data zakończenia 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526795-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa pomocy dydaktycznych elektroniczne odbędzie się do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
- Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław,
- Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław,
- Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław,
- Żłobek nr 10 – ul. Brodatego 17, Wrocław,

Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy.
2. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
3. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o
nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe
oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte
do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego i spełniające tę
samą funkcje dydaktyczną.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2697e0e4-cd13-4a96-b417-b85898627a2b
Biuletyn 526795-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 02154505100000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +4871 365 03 46,
Zamawiajacy fax +48713650358
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53- 609 Wrocław- SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych- urządzenia elektroniczne dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP – 2/WZŻ/2019.
Numer referencyjny Znak postępowania ZP – 2/WZŻ/2019.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa pomocy dydaktycznych elektroniczne odbędzie się do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: - Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, - Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, - Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, - Żłobek nr 10 – ul. Brodatego 17, Wrocław, Dokładny opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. 2. Zasady ( warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – Projekt umowy. 3. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. a)Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory użytkowe oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego i spełniające tę samą funkcje dydaktyczną.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) niedostępności na rynku artykułów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić pisemnie ,że asortyment nie jest już produkowany i jest niedostępny na rynku .
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferta musi się składać z: 1) Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularza asortymentowo - Cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 5) Wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia w dniach roboczych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria oferowana cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)