GuidZP400 |
c7297730-2e89-4cfc-8cf3-74a6572b658d
|
Biuletyn |
528203-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szczecińska Agencja Artystyczna
|
Regon |
27982900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 4840017
|
Zamawiajacy fax |
91 4840017
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@saa.pl
|
Adres strony url |
www.saa.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.saa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa gadżetów reklamowych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Miejska Instytucja Kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.saa.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.saa.pl/bip
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa gadżetów reklamowych
|
Numer referencyjny |
SAA/7/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia obejmuje zakup, znakowanie i dostawę: smycze 8 000 sztuk, t-shirty 1100 sztuk, długopisy model I 3500 sztuk, długopisy model II 3000 sztuk, zestaw konferencyjny 1200 sztuk, zestaw piśmienny 300 sztuk, promocyjna torba drelichowa 1200 sztuk, kubek reklamowy 820 sztuk, kubek termiczny 500 sztuk, cukierki reklamowe 100 sztuk, balony reklamowe 600 sztuk, chorągiewki reklamowe 2000 sztuk, magnesy reklamowe 2500 sztuk, notesy magnetyczne 2000 sztuk, breloki pcv 2d 2000 sztuk, ołówki zwierzątka 1500 sztuk, kubek do kawy 1000 sztuk, pachnące zakreślacze 1000 sztuk, zawieszki odblaskowe 1000 sztuk, piłka plażowa 2000 sztuk, koszulka polo 30 sztuk, butelka na wodę 600 sztuk, opaski silikonowe 5000 sztuk, parasolki 560 sztuk, głośniki bluetooth 240 sztuk, worek odblaskowy 1500 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
148760,20
|
Waluta calosc |
pln
|
Data rozpoczecia |
2019-04-08T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dla materiałów promocyjnych, o których mowa w ppkt 3), 4), 6) 7), 10), 11), 12), 15), 18), 19), 20), 21), 24), 25) opisu przedmiotu zamówienia - 14 dni od dnia przekazania projektów graficznych, o którym mowa w § 2 ust. 11 wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).
Dla materiałów promocyjnych, o których mowa w ppkt 1), 2), 5), 8), 9), 13), 14), 16), 22),26) opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) - 21 dni od dnia przekazania projektów graficznych, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ)
Dla materiałów promocyjnych, o których mowa w ppkt 17), 23) opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) - 30 dni od dnia przekazania projektów graficznych, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli posiada na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości 100.000 złotych lub zdolność kredytową w wysokości 100.000 złotych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie oznakowanych upominków reklamowych, każda o wartości brutto co najmniej 80.000 złotych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
a) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
b) dotyczących zdolności zawodowych:
Zamawiający żąda wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw stanowi Załącznik nr 6 Do SIWZ.
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4462,81 zł (słownie: cztery tysiące czterysta sześćdziesiąt dwa 81/100 złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|