Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych

Data publikacji 2019-03-21
Data zakończenia 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528231-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”.
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ):
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych:
 Kocyki dziecięce – 3 500 sztuk
 Torba bawełniana – 3 500 sztuk
 okładka papierowa – 3 500 sztuk
 worek foliowy – 3 500 sztuk
Torbę z kocykiem należy obłożyć w okładkę papierową i zapakować w worek z folii polipropylenowej z dnem (mieszkiem) zgrzewany metodą termiczną, zaklejony cienką taśmą dwustronnie klejącą. Wykonawca dostarczy własnym transportem, rozładuje i wniesie przedmioty zamówienia:
• pierwszą dostawę zgodnie z ofertą Wykonawcy - 200 szt. w różnych kolorach do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Departament Koordynacji Programów Operacyjnych, Referat Promocji RPO, 45-075 Opole, ul. Krakowska 38 lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola,
• kolejne dostawy zgodnie z listą dystrybucyjną do szpitali na terenie województwa opolskiego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie później niż do 31.07.2019 r. W każdej dostawie mix 6 kolorów.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed495cb4-978a-435b-89c2-06a24f455ab9
Biuletyn 528231-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400
Zamawiajacy fax 775 416 403
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Adres strony url https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/;
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych
Numer referencyjny DOA-IV.272.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ): Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych:  Kocyki dziecięce – 3 500 sztuk  Torba bawełniana – 3 500 sztuk  okładka papierowa – 3 500 sztuk  worek foliowy – 3 500 sztuk Torbę z kocykiem należy obłożyć w okładkę papierową i zapakować w worek z folii polipropylenowej z dnem (mieszkiem) zgrzewany metodą termiczną, zaklejony cienką taśmą dwustronnie klejącą. Wykonawca dostarczy własnym transportem, rozładuje i wniesie przedmioty zamówienia: • pierwszą dostawę zgodnie z ofertą Wykonawcy - 200 szt. w różnych kolorach do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Departament Koordynacji Programów Operacyjnych, Referat Promocji RPO, 45-075 Opole, ul. Krakowska 38 lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola, • kolejne dostawy zgodnie z listą dystrybucyjną do szpitali na terenie województwa opolskiego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie później niż do 31.07.2019 r. W każdej dostawie mix 6 kolorów. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-09T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow dot. II.8) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 09.08.2019 r. przy uwzględnieniu zapisów „IPU jak niżej: „§3 1. Termin realizacji umowy do dnia 09.08.2019 r. 2. Termin dostarczenia kocyków: a) pierwsza dostawa zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………… w różnych kolorach do siedziby Zamawiającego w Opolu, przy ul. Krakowskiej 38 lub inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola, b) kolejne dostawy zgodnie z listą dystrybucyjną do szpitali na terenie województwa opolskiego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie później niż do 31.07.2019 r. W każdej dostawie mix 6 kolorów.”
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
Inne dokumenty niewymienione ZŁOŻENIE OFERTY I DOKUMENTÓW : 1) WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. W DRUKU ofertowym należy wpisać: Termin pierwszej dostawy ……..dni roboczych Termin pierwszej dostawy Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania wariantów kolorystycznych kocyków przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu pierwszej dostawy liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji wariantów kolorystycznych kocyków przez Zamawiającego lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90 z póź. zm.) Do oferty należy dołączyć próbkę - wzór kocyka oraz torby uszytych zgodnie z parametrami określonymi w OPZ, bez metek i bez okładki papierowej oraz bez opakowania foliowego. • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst „POSTANOWIENIA UMOWY §7 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 2) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto, 3) zaistniały istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin pierwszej dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Jakość wykonania kocyka i torby
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)