„Doposażenie pracowni zawodowych i zakup materiałów eksploatacyjnych na potrzeby szkoleń w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”

Data publikacji 2019-03-22
Data zakończenia 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Powiat Drawski
Miejscowość Drawsko Pomorskie
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528947-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 302000001, 445120002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni zawodowych i zakup materiałów eksploatacyjnych na potrzeby szkoleń w ramach projektu pn.: „Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”, Działanie 8.9 „Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego”.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części:
1) Część I – Wyposażenie pracowni TIK w MOW Czaplinek
2) Część II – Doposażenie pracowni informatycznej w ZSP Kalisz Pomorski
3) Część III – Wyposażenie do pracowni rysunku technicznego
4) Część IV – Doposażenie do pracowni rysunku technicznego - bryły
5) Część V – Doposażenie do pracowni rysunku technicznego – modele stolarskie
6) Część VI – Materiały eksploatacyjne na kurs renowacji mebli
3. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a63f141e-acea-47f2-9b78-fec1e5d926cd
Biuletyn 528947-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Drawski
Regon 33092076500000
Zamawiajacy adres ulica Plac Elizy Orzeszkowej
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Drawsko Pomorskie
Zamawiajacy kod pocztowy 78-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943630780
Zamawiajacy fax 943630788
Zamawiajacy email a.gagalska@powiatdrawski.pl
Adres strony url www.powiatdrawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatdrawski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatdrawski.pl w BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego: Powiat Drawski
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie
Nazwa nadana zamowieniu „Doposażenie pracowni zawodowych i zakup materiałów eksploatacyjnych na potrzeby szkoleń w ramach projektu pn.: Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”
Numer referencyjny Inż.272.7.37.2017.AG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni zawodowych i zakup materiałów eksploatacyjnych na potrzeby szkoleń w ramach projektu pn.: „Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego”, Działanie 8.9 „Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: 1) Część I – Wyposażenie pracowni TIK w MOW Czaplinek 2) Część II – Doposażenie pracowni informatycznej w ZSP Kalisz Pomorski 3) Część III – Wyposażenie do pracowni rysunku technicznego 4) Część IV – Doposażenie do pracowni rysunku technicznego - bryły 5) Część V – Doposażenie do pracowni rysunku technicznego – modele stolarskie 6) Część VI – Materiały eksploatacyjne na kurs renowacji mebli 3. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow UWAGA: Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe UWAGA: Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe UWAGA: Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji zajęć przez Zamawiającego, konieczność zmiany harmonogramu przeprowadzenia zajęć. W przypadku wystąpienia okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę lub jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. c) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni TIK w MOW Czaplinek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem Tablica interaktywna z uchwytem ściennym wraz z oprogramowaniem Biurko Flipchart Tablica suchościeralna Projektor multimedialny z ekranem Urządzenie wielofunkcyjne Stół szkolny dwuosobowy Krzesło regulowane Krzesło obrotowe z podłokietnikami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Doposażenie pracowni informatycznej w ZSP Kalisz Pomorski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis ploter drukujący (610mm) z podstawą tusze do plotera x4 kolory w pojemnikach dla odpowiedniego typu plotera papier do plotera
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie do pracowni rysunku technicznego w ZSP Czaplinku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A3 Projektor multimedialny Ekran projekcyjny Tablica szkolna suchościeralna Tablica flipchart Apteczka – 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie do pracowni rysunku technicznego - bryły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Modele brył geometrycznych Modele ukazujące zasady tworzenia przekrojów Komplet przyborów kreślarskich do wykonywania rysunków na tablicy szkolnej Plansze dotyczące rysunku technicznego i odręcznego. Biblioteczka podręczna
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie do pracowni rysunku technicznego – modele stolarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Model rzutni Plansze z fragmentami dokumentacji elementów konstrukcji wyrobów stolarskich Tablice z połączeniami stolarskimi, łącznikami, okuciami i akcesoriami Modele podzespołów z drewna i tworzyw drzewnych Modele podstawowych typów konstrukcji wyrobów stolarskich i opakowań.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne na kurs renowacji mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Piła ręczna Zestaw dłut rzeźbiarskich do drewna Wiertarko - frezarka Wyrzynarka z zestawem brzeszczotów Opalarka Lamelownica Szlifierka Szlifierka mimośrodowa Frezarka górnowrzecionowa Wiertarka stołowa, pionowa Frezarka do połączeń
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)