GuidZP400 |
0183fd9b-4d2d-4969-b432-db6657f342f6
|
Biuletyn |
529417-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
|
Regon |
63197600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062 5822400, 7366241
|
Zamawiajacy fax |
625 918 206
|
Zamawiajacy email |
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umostrow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa, działania 3.1: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych dotycząca realizacji projektu grantowego pn. „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 302 (III piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa 12 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Ja w Internecie. Program Szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”
|
Numer referencyjny |
WRM.RZP.271.20.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa 12 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Ja w Internecie. Program Szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”.
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi parametrami, jakie muszą posiadać oferowane urządzenia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
II. Inne wymagania i uwagi: Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty wykonania dostawy. Naprawy gwarancyjne będą realizowane przez producenta urządzenia lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta w systemie door-to-door na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu – nie dłuższy niż 2 dni robocze.
UWAGA!
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: termin wykonania zamówienia jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. DOKUMENT SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4).
II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|