Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-03 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
Miejscowość Krosno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529571-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I – Sprzęt komputerowy:
1. Dysk SSD 240GB – 105 szt.
2. Szafa wisząca 19'' – 3 szt.
3. Zaciskarka złączy modularnych RJ45, RJ11 – 1 szt.
4. Mysz komputerowa – 22 szt.
5. Klawiatura komputerowa – 10 szt.
6. Mikrofon 01 – 1 szt.
7. Mikrofon 02 – 1 szt.
8. Przewód audio 01 – 3 szt.
9. Przewód audio 02 – 3 szt.
10. Wzmacniacz sygnału – 3 szt.
11. Konwerter – 3 szt.
12. Pendrive 01 – 1 szt.
13. Pendrive 02 – 30 szt.
14. Dysk przenośny – 4 szt.
15. Punkt dostępowy 01 - 5 szt.
16. Punkt dostępowy 02 – 2 szt.
17. Punkt dostępowy 03 – 10 szt.
18. Manipulator 3D – 16 szt.
19. Kamera – 1 szt.
20. Głośnik - 3 szt.
21. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt.
22. Drukarka 01 – 2 szt.
23. Drukarka 02 – 1 szt.
24. Przełącznik sieciowy – 4 szt.
25. Zestaw komputery – 5 szt.
26. Router – 1 szt.
27. Moduł światłowodowy 01 – 2 szt.
28. Moduł światłowodowy 02 – 8 szt.
29. Moduł światłowodowy 03 – 36 szt.
30. Moduł światłowodowy 04 – 2 szt.
31. Moduł światłowodowy 05 – 1 szt.
32. Moduł światłowodowy 06 – 1 szt.
33. Monitor 01 – 1 szt.
34. Monitor 02 – 2 szt.
35. Monitor 03 – 2 szt.
36. Komputer 01 – 1 szt.
37. Komputer 02 – 8 szt.

38. Komputer 03 – 21 szt.
39. Komputer 04 – 19 szt.
40. Komputer 05 – 1 szt.
41. Komputer 06 – 1 szt.
42. Komputer 07 – 3 szt.
43. Monitor 04 – 40 szt.
44. Monitor 05 – 2 szt.
45. Patchcord - 50szt.

Część II – Wsparcie:
Umowa serwisowa na posiadany przez Zamawiającego sprzęt HPE BladeSystem. HPE Proactive Care 24x7 SVC
Okres obowiązywania od: 01.04.2019 do: 31.03.2020


Część III – Oprogramowanie 1:
1. Oprogramowanie 01 – 46 szt.
Microsoft Office 2016 Standard z licencjami przypisanymi do posiadającego przez Zamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny.
2. Oprogramowanie 02 – 32 szt.
Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencjami przypisanymi do posiadającego przez Zamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny.
3. Oprogramowanie 03 – 30 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Altium Designer" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
4. Oprogramowanie 04 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druczek Ultimate 2" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
5. Oprogramowanie 05 – 2 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "TeamViewer Premium" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
6. Oprogramowanie 06 – 1 szt.
System help desk ułatwiający kontrolę nad zgłoszeniami od klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
7. Oprogramowanie 07 – 1 pakiet
Wersja edukacyjna, sieciowa
Pakiet obejmujący licencję na 25 stanowisk.
Oprogramowanie do obliczeń inżynierskich i tworzenia dokumentacji.
8. Oprogramowanie 08 – 1 pakiet
Oprogramowanie do projektowania kinetycznego, analizy i opracowywania struktur kinetycznych maszyn i urządzeń.
Wersja sieciowa
Pakiet obejmujący licencję na 100 stanowisk
9. Oprogramowanie 08 – 6 szt.
Rozbudowany terminal do prac administracyjnych


Część IV – Oprogramowanie 2:
1. Oprogramowanie 01 – 1 pakiet.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Pakiet obejmujący licencję na 30 stanowisk.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "3DEXPERIENCE for Academia" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
2. Oprogramowanie 02 – 1 pakiet.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Pakiet obejmujący licencję na 200 stanowisk.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "SOLIDWORKS EDU NETWORK" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
3. Oprogramowanie 03 – 1 pakiet.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Pakiet obejmujący licencję na 20 stanowisk.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Bentley" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
4. Oprogramowanie 04 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Adobe Creative Cloud" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).

5. Oprogramowanie 05 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Normy Budownictwo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
6. Oprogramowanie 06 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Przemysł spożywczy" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
7. Oprogramowanie 07 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Flamingo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
8. Oprogramowanie 08 – 1 pakiet.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Pakiet obejmujący licencję na 5 stanowisk.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Libra 2000" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
9. Oprogramowanie 09 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druki Gofin" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
10. Oprogramowanie 10 – 1 pakiet.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "STATISTICA Rozszerzony Pakiet Akademicki" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
11. Oprogramowanie 11 – 1 pakiet.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą
1. "Sage Symfonia Faktura"
2. "Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość"
3. "Sage Symfonia ERP – Środki Trwałe"
(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
12. Oprogramowanie 12 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Qdeklaracje" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
13. Oprogramowanie 13 – 1 szt..
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Quorum" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
14. Oprogramowanie 14 – 1 szt.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "USOS" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty).
15. Oprogramowanie 15 – 1 pakiet.
Subskrypcja na 12 miesięcy.
Wersja językowa polska.
Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą
1. "Total Academic Headcount (TAH) – MATLAB i Simulink, Full Suit"
2. "MATLAB Academy Online Training Suite (MAOTS)"
16. Oprogramowanie 16 – 1 pakiet.
Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i replikacji
17. Oprogramowanie 17 – 1 pakiet.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e6a63dd-5f7e-4da0-8c93-c257e9e87938
Biuletyn 529571-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
Regon 37046837000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krosno
Zamawiajacy kod pocztowy 38-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 375 530
Zamawiajacy fax 134 375 511
Zamawiajacy email mackru@pwsz.krosno.pl
Adres strony url www.pwsz.krosno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zetorzeszow.eu/pwszkrosno/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-56
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 2. Zamawiający zastrzega formę pisemną - jako sposób złożenia oferty: - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), - za pośrednictwem posłańca, na adres jak wyżej, - osobiście (doręczenie przesyłki, zapytania, oferty), na adres jak wyżej,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Rynek 1, 38-400 Krosno (pok. 105 Sekretariat),
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer referencyjny DTG/43/ZP-1/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Część I – Sprzęt komputerowy: 1. Dysk SSD 240GB – 105 szt. 2. Szafa wisząca 19'' – 3 szt. 3. Zaciskarka złączy modularnych RJ45, RJ11 – 1 szt. 4. Mysz komputerowa – 22 szt. 5. Klawiatura komputerowa – 10 szt. 6. Mikrofon 01 – 1 szt. 7. Mikrofon 02 – 1 szt. 8. Przewód audio 01 – 3 szt. 9. Przewód audio 02 – 3 szt. 10. Wzmacniacz sygnału – 3 szt. 11. Konwerter – 3 szt. 12. Pendrive 01 – 1 szt. 13. Pendrive 02 – 30 szt. 14. Dysk przenośny – 4 szt. 15. Punkt dostępowy 01 - 5 szt. 16. Punkt dostępowy 02 – 2 szt. 17. Punkt dostępowy 03 – 10 szt. 18. Manipulator 3D – 16 szt. 19. Kamera – 1 szt. 20. Głośnik - 3 szt. 21. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt. 22. Drukarka 01 – 2 szt. 23. Drukarka 02 – 1 szt. 24. Przełącznik sieciowy – 4 szt. 25. Zestaw komputery – 5 szt. 26. Router – 1 szt. 27. Moduł światłowodowy 01 – 2 szt. 28. Moduł światłowodowy 02 – 8 szt. 29. Moduł światłowodowy 03 – 36 szt. 30. Moduł światłowodowy 04 – 2 szt. 31. Moduł światłowodowy 05 – 1 szt. 32. Moduł światłowodowy 06 – 1 szt. 33. Monitor 01 – 1 szt. 34. Monitor 02 – 2 szt. 35. Monitor 03 – 2 szt. 36. Komputer 01 – 1 szt. 37. Komputer 02 – 8 szt. 38. Komputer 03 – 21 szt. 39. Komputer 04 – 19 szt. 40. Komputer 05 – 1 szt. 41. Komputer 06 – 1 szt. 42. Komputer 07 – 3 szt. 43. Monitor 04 – 40 szt. 44. Monitor 05 – 2 szt. 45. Patchcord - 50szt. Część II – Wsparcie: Umowa serwisowa na posiadany przez Zamawiającego sprzęt HPE BladeSystem. HPE Proactive Care 24x7 SVC Okres obowiązywania od: 01.04.2019 do: 31.03.2020 Część III – Oprogramowanie 1: 1. Oprogramowanie 01 – 46 szt. Microsoft Office 2016 Standard z licencjami przypisanymi do posiadającego przez Zamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny. 2. Oprogramowanie 02 – 32 szt. Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencjami przypisanymi do posiadającego przez Zamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny. 3. Oprogramowanie 03 – 30 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Altium Designer" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 4. Oprogramowanie 04 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druczek Ultimate 2" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 5. Oprogramowanie 05 – 2 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "TeamViewer Premium" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 6. Oprogramowanie 06 – 1 szt. System help desk ułatwiający kontrolę nad zgłoszeniami od klientów zewnętrznych i wewnętrznych. 7. Oprogramowanie 07 – 1 pakiet Wersja edukacyjna, sieciowa Pakiet obejmujący licencję na 25 stanowisk. Oprogramowanie do obliczeń inżynierskich i tworzenia dokumentacji. 8. Oprogramowanie 08 – 1 pakiet Oprogramowanie do projektowania kinetycznego, analizy i opracowywania struktur kinetycznych maszyn i urządzeń. Wersja sieciowa Pakiet obejmujący licencję na 100 stanowisk 9. Oprogramowanie 08 – 6 szt. Rozbudowany terminal do prac administracyjnych Część IV – Oprogramowanie 2: 1. Oprogramowanie 01 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 30 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "3DEXPERIENCE for Academia" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 2. Oprogramowanie 02 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 200 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "SOLIDWORKS EDU NETWORK" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 3. Oprogramowanie 03 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 20 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Bentley" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 4. Oprogramowanie 04 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Adobe Creative Cloud" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 5. Oprogramowanie 05 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Normy Budownictwo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 6. Oprogramowanie 06 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Przemysł spożywczy" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 7. Oprogramowanie 07 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Flamingo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 8. Oprogramowanie 08 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 5 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Libra 2000" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 9. Oprogramowanie 09 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druki Gofin" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 10. Oprogramowanie 10 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "STATISTICA Rozszerzony Pakiet Akademicki" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 11. Oprogramowanie 11 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Sage Symfonia Faktura" 2. "Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość" 3. "Sage Symfonia ERP – Środki Trwałe" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 12. Oprogramowanie 12 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Qdeklaracje" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 13. Oprogramowanie 13 – 1 szt.. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Quorum" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 14. Oprogramowanie 14 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "USOS" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 15. Oprogramowanie 15 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Total Academic Headcount (TAH) – MATLAB i Simulink, Full Suit" 2. "MATLAB Academy Online Training Suite (MAOTS)" 16. Oprogramowanie 16 – 1 pakiet. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i replikacji 17. Oprogramowanie 17 – 1 pakiet.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie (odrębnym wezwaniem) Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek wskazać źródło (stronę internetową) lub okoliczności na podstawie których Zamawiający uzyska dostęp do tych dokumentów lub jest w ich posiadaniu/ 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale X podr. IV ust. 1 a) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierają- cym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnioną w całości, lub w części w której Wykonawca składa ofertę - tabelę z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ 3. Karty cyklu życia produktu dla sprzętu wskazanego w części I przedmiotu zamówienia (znajdują się w załączniku nr 6 do SIWZ) – załączają tylko Wykonawcy składający ofertę w części I przedmiotu zamówienia. 4. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. c) zmiany terminu dostawy przedmiotu zamówienia; ustalony termin w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - opóźnień nie leżących po stronie Wykonawcy, - ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalnoprawnych, d) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, g) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, h) w razie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. ustawy Pzp. 3. Zamawiający informuje, że za tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być uznane: a) aktualny odpis z właściwego rejestru firmy Wykonawcy, b) informacje ujawniane przez Zamawiającego w czasie otwarcia ofert – zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. dotyczące nazwy firmy, adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
IV 6 1 srodki ochrony Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
IV 4 4 data 2019-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona i złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta winna być napisana w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym lub niezmywalnym atramentem
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Dysk SSD 240GB – 105 szt. 2. Szafa wisząca 19'' – 3 szt. 3. Zaciskarka złączy modularnych RJ45, RJ11 – 1 szt. 4. Mysz komputerowa – 22 szt. 5. Klawiatura komputerowa – 10 szt. 6. Mikrofon 01 – 1 szt. 7. Mikrofon 02 – 1 szt. 8. Przewód audio 01 – 3 szt. 9. Przewód audio 02 – 3 szt. 10. Wzmacniacz sygnału – 3 szt. 11. Konwerter – 3 szt. 12. Pendrive 01 – 1 szt. 13. Pendrive 02 – 30 szt. 14. Dysk przenośny – 4 szt. 15. Punkt dostępowy 01 - 5 szt. 16. Punkt dostępowy 02 – 2 szt. 17. Punkt dostępowy 03 – 10 szt. 18. Manipulator 3D – 16 szt. 19. Kamera – 1 szt. 20. Głośnik - 3 szt. 21. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt. 22. Drukarka 01 – 2 szt. 23. Drukarka 02 – 1 szt. 24. Przełącznik sieciowy – 4 szt. 25. Zestaw komputery – 5 szt. 26. Router – 1 szt. 27. Moduł światłowodowy 01 – 2 szt. 28. Moduł światłowodowy 02 – 8 szt. 29. Moduł światłowodowy 03 – 36 szt. 30. Moduł światłowodowy 04 – 2 szt. 31. Moduł światłowodowy 05 – 1 szt. 32. Moduł światłowodowy 06 – 1 szt. 33. Monitor 01 – 1 szt. 34. Monitor 02 – 2 szt. 35. Monitor 03 – 2 szt. 36. Komputer 01 – 1 szt. 37. Komputer 02 – 8 szt. 38. Komputer 03 – 21 szt. 39. Komputer 04 – 19 szt. 40. Komputer 05 – 1 szt. 41. Komputer 06 – 1 szt. 42. Komputer 07 – 3 szt. 43. Monitor 04 – 40 szt. 44. Monitor 05 – 2 szt. 45. Patchcord - 50szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wsparcie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Umowa serwisowa na posiadany przez Zamawiającego sprzęt HPE BladeSystem. HPE Proactive Care 24x7 SVC Okres obowiązywania od: 01.04.2019 do: 31.03.2020
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprogramowanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Oprogramowanie 01 – 46 szt. Microsoft Office 2016 Standard z licencjami przypisanymi do posiadającego przez Zamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny. 2. Oprogramowanie 02 – 32 szt. Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencjami przypisanymi do posiadającego przez Zamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny. 3. Oprogramowanie 03 – 30 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Altium Designer" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 4. Oprogramowanie 04 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druczek Ultimate 2" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 5. Oprogramowanie 05 – 2 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "TeamViewer Premium" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 6. Oprogramowanie 06 – 1 szt. System help desk ułatwiający kontrolę nad zgłoszeniami od klientów zewnętrznych i wewnętrznych. 7. Oprogramowanie 07 – 1 pakiet Wersja edukacyjna, sieciowa Pakiet obejmujący licencję na 25 stanowisk. Oprogramowanie do obliczeń inżynierskich i tworzenia dokumentacji. 8. Oprogramowanie 08 – 1 pakiet Oprogramowanie do projektowania kinetycznego, analizy i opracowywania struktur kinetycznych maszyn i urządzeń. Wersja sieciowa Pakiet obejmujący licencję na 100 stanowisk 9. Oprogramowanie 08 – 6 szt. Rozbudowany terminal do prac administracyjnych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oprogramowanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Oprogramowanie 01 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 30 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "3DEXPERIENCE for Academia" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 2. Oprogramowanie 02 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 200 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "SOLIDWORKS EDU NETWORK" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 3. Oprogramowanie 03 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 20 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Bentley" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 4. Oprogramowanie 04 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Adobe Creative Cloud" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 5. Oprogramowanie 05 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Normy Budownictwo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 6. Oprogramowanie 06 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Przemysł spożywczy" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 7. Oprogramowanie 07 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Flamingo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 8. Oprogramowanie 08 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 5 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Libra 2000" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 9. Oprogramowanie 09 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druki Gofin" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 10. Oprogramowanie 10 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "STATISTICA Rozszerzony Pakiet Akademicki" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 11. Oprogramowanie 11 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Sage Symfonia Faktura" 2. "Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość" 3. "Sage Symfonia ERP – Środki Trwałe" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 12. Oprogramowanie 12 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Qdeklaracje" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 13. Oprogramowanie 13 – 1 szt.. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Quorum" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 14. Oprogramowanie 14 – 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "USOS" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 15. Oprogramowanie 15 – 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Total Academic Headcount (TAH) – MATLAB i Simulink, Full Suit" 2. "MATLAB Academy Online Training Suite (MAOTS)" 16. Oprogramowanie 16 – 1 pakiet. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i replikacji 17. Oprogramowanie 17 – 1 pakiet. Pakiet oprogramowania obejmujący: 1. System klasy ERP kadrowo-płacowy 2. Licencja dla użytkownika końcowego – 2 stanowiska 3. Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego 4. Migracja danych kadrowo płacowych z posiadającego przez Zamawiającego systemu do nowego systemu klasy ERP kadrowo-płacowego. 5. Przeszkolenie użytkowników końcowych. 6. Wsparcie po wdrożeniowe.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji w części I
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena w części I
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Koszt cyklu życia w cześci I
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancki w cześci II, III, IV
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena w części II, III, IV
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)