GuidZP400 |
2719958c-5eb1-4722-a15e-19648d47feed
|
Biuletyn |
532706-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grodzisk Mazowiecki
|
Regon |
52478900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki 32A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 555 146
|
Zamawiajacy fax |
227 555 327
|
Zamawiajacy email |
urzad@grodzisk.pl
|
Adres strony url |
www.bip.grodzisk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.grodzisk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.grodzisk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki
|
Numer referencyjny |
ZP.271.27.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki, t.j.
1) Plastikowy długopis – 4 500 szt.
2) Plastikowy długopis z rączką – 2 000 szt.
3) Bandamka kwadrat – 500 szt
4) Plecak miejski typu BUSTLE– 300 szt.
5) Czapka z daszkiem – 600 szt.
6) Czapka z daszkiem baseballówka -100 szt
7) Kubek porcelanowy – 500 szt.
8) Worko-plecak – 1000 szt.
9) Opaska na ramię LED – 100 szt.
10) Zawieszki odblaskowe elastyczne – breloki – 1500 szt.
11) Torebka papierowa – 2000 szt.
12) Długopis z gumową powłoką – 2 000 szt.
13) Koszulki T-shirt model męski – 1 500 szt.
14) Koszulki T-shirt model damski- 600 szt.
15) Rowerowa torba termoizolacyjna- 100 szt
16) Kurtka meska wiatro i wodoodporna – 6 szt
17) Torba bawełniana- 500 szt
18) Balony z patyczkami i zatyczkami- 500 szt
19) Kostka z woreczkami dla zwierząt – 200 szt
20) Ołówek z gumką naostrzony- 2000 szt
21) Składany plecak - 500 szt
22) Naklejka odblaskowa- 1000 szt
23) Opaska odblaskowa samozaciskowa – 1000 szt,
24) Power bank – 30 szt.,
25) Kolorowe zakreślacze – 1050 szt.,
26) Smycz odblaskowa – 300 szt.,
27) Gwizdek odblaskowy – 400 szt.
28) Dzwonek rowerowy – 200 szt
29) Notatnik A5, pamięć USB 8GB i długopis touch pen- 50 szt
30) Zegarek silikonowy- 300 szt
31) Parasol sztormowy- 50 szt
32) Zestaw notes A5 z długopisem dopasowanym kolorystycznie- 400 szt
33) Prostkokątny magnes na lodówkę z własną grafiką- 2000 szt
34) Kubek izotermiczny - 150 szt
35) Zestaw kredek - 500 szt
36) Kolorowy drewniany długopis z zabawną główką- 1000 szt
37) Zestaw do rysowania - 300 szt
38) Pluszowy miś w bawełnianej koszulce z kapturem – 800 szt.,
39) Pluszowy słoń brelok- 500 szt
40) Żyrafa brelok- 500 szt
41) Żyrafa- 200 szt
42) Pluszowy miś- 400 szt
43) Drewniana gra kółko i krzyżyk- 200 szt
44) Pluszowy żółw morski- 100 szt
45) Pies Berni- 400 szt
46) Zakreślacz w kształcie dłoni- 500 szt
47) Linijka - 500 szt
48) Zestaw do malowania– 600 szt.
49) Torby papierowe- 1000szt
50) Portfel opaska na rękę- 400 szt
51) Torba na zakupy- 300 szt
52) Wyprawka dla niemowląt- 300 szt
53) Bluza polarowa- 50 szt
54) Gra jumping frog- 100 szt
55) Brelok odblaskowy- 1000 szt
56) Portfel damski- 30 szt
57) Temperówka- 300 szt
58) Zawieszka z uśmiechem Happy Two-500 szt
59) Ponczo w breloku- 1000 szt
60) Osłony przeciwsłoneczne- 100 kpl po 2 szt w komplecie
61) Portfel męski- 50 szt
62) Magnes z otwieraczem- 500 szt
63) Kamizelka w kształcie litery V- 400 szt
64) Uchwyt na telefon na rower- 200 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale V w ust. 5 lit. a.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale V w ust. 5 lit. a.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących próbek:
lp. produkt
1. Bandamka kwadrat
2 Plecak miejski typu bustle
3. Czapka z daszkiem
4. kubek porcelanowy
5. Power bank
6. długopis z gumowa powłoką
7. koszulka T-shirt męska
8 koszulka T-shirt damska
9 notatnik A5 USB i długopis
10 długopis plastikowy
11 długopis z rączką
12 czapka z daszkiem baseballówka
13 worko-plecak
14 rowerowa torba termoizolacyjna
15 składany plecak Belmont
16 zegarek silikonowy
17 parasol sztormowy
18 zestaw notes A5 z długopisem dopasowanym kolorystycznie
19 kubek izotermiczny
20 pluszowy słoń brelok
21 pluszak żyrafa
22 pluszowy żółw
23 torba papierowa z nadrukiem full color
24 portfel opaska na rękę
25 torba na zakupy z etui
26 wyprawka dla niemowląt (body dł. rękaw,skarpetki, śliniak, kocyk i torba
27 bluza polarowa
28 portfel damski
29 portfel męski
30 magnes z otwieraczem
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.
Oferta powinna składać się z :
1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 2,
2) Formularza cenowego zgodnego z treścią Załącznika nr 2a do SIWZ,
3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 3,
4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy)
5) pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,(jeżeli dotyczy)
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą
7) próbek produktów o których mowa w pkt XIV pdpkt 2 SIWZ wymaganych do oceny
w kryterium jakość;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|