GuidZP400 |
8a53b884-6674-46af-bc61-e586834be54b
|
Biuletyn |
533252-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza
|
Regon |
50440036000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 71 45 171,
|
Zamawiajacy fax |
85 71 45 715
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.posg@strazgraniczna.pl,
|
Adres strony url |
http://www.podlaski.strazgraniczna.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie w części II postępowania współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, nr projektu PL/2018/PR/0033
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.podlaski.strazgraniczna.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://podlaski.strazgraniczna.pl/pod/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/ogloszone
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub złożyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 100, bud. 1 pok. 17 (kod pocztowy 15-370)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę mebli drewnianych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej (sprawa nr 8/ZP/WTiZ/19)
|
Numer referencyjny |
8/ZP/WTiZ/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wniesienie, zmontowanie, zamontowanie, zawieszenie i ustawienie) mebli drewnianych zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego w zakresie: Część I Stacja Obsługi Pojazdów w m. Białystok przy ul. Bema 100 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ; Część II Placówka Straży Granicznej w m. Nowy Dwór przy ul. Sidrzańskiej 13 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4.1 w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4.2 w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: b) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego spełnianie Klasy Higieny E1 dla płyt wiórowych, z których będą wykonane meble.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany: - formularz ofertowy -zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem: - Załącznik nr 3a – dotyczy części I, - Załącznik nr 3b dotyczy części II. - formularz cenowy – zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem: - Załącznik nr 2a – dotyczy części I, - Załącznik nr 2b – dotyczy części II. 2. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a lub 3b do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 3. Oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 1a) SIWZ; 4. Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIV pkt 10 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział VIII pkt 1 SIWZ); Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Wyjaśnienie dotyczące IV.6.4) Ogłoszenia : Zgodnie z art. 93 ust. 1a. ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 SIWZ do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zamiast dokumentów: a) o których mowa w rozdz. V pkt 4 ppkt 4.1 lit a) SIWZ: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Stacja Obsługi Pojazdów w m. Białystok przy ul. Bema 100
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wniesienie, zmontowanie, zamontowanie, zawieszenie i ustawienie) mebli drewnianych zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego w zakresie: Część I Stacja Obsługi Pojazdów w m. Białystok przy ul. Bema 100 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Placówka Straży Granicznej w m. Nowy Dwór przy ul. Sidrzańskiej 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-22T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wniesienie, zmontowanie, zamontowanie, zawieszenie i ustawienie) mebli drewnianych zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego w zakresie: Część II Placówka Straży Granicznej w m. Nowy Dwór przy ul. Sidrzańskiej 13 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ
|
| |